IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 02-03-2003 0:48 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 2 maart 2003 0:47 schreef Dwaallicht het volgende:
DAAROM JUIST!!!






haha, nouja, als jullie dat leuk vinden

dan zal ik me verder niet meer mengen in deze discussie


11.45: restate my assumptions


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 02-03-2003 0:50 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Omdat ik mij keer op keer verbaas over de reacties. Ik vraag me echt af hoe erg ik over de scheef moet gaan voordat iemand eens gaat denken;

"Zou hij de boel lopen op te kloten?"

Die Snaggerske is wel een levens wezen van de domste soort door weer serieus te gana reageren.

Hij is gewoon oprecht pissed?! Dat geloof je zelf toch niet?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2003 0:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja, die opmerking heb je nu al 5 keer gebruikt om eronderuit te komen.

Gelukkig zijn er genoeg mensen die wél om metal geven...


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-03-2003 0:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 0:50 schreef Monolith het volgende:
Omdat ik mij keer op keer verbaas over de reacties. Ik vraag me echt af hoe erg ik over de scheef moet gaan voordat iemand eens gaat denken;

"Zou hij de boel lopen op te kloten?"

Die Snaggerske is wel een levens wezen van de domste soort door weer serieus te gana reageren.

Hij is gewoon oprecht pissed?! Dat geloof je zelf toch niet?

a. dat snap ik best
b. sarcastische grappen maken over dingen die toch echt wel, heel erg gaaf zijn, zoals underground (= IMO mensen die zich met hart en ziel inspannen voor muziek die ze gaaf vinden) vind ik wel een beetje zuur

Dus misschien verklaart dat het?


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 02-03-2003 0:54 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Metal is mijn leven! Ik adem metal ik bloed metal

metal is alles voor me

Hail Satan, Hail metal

Zo nu ga ik even beroemd worden over de hoofden van de trouwe metalkrijgers!


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2003 0:55 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Begrijp me niet verkeerd, ik vind een dosis humor in de metal echt niet verkeerd, van mij mag er best wat meer gelachen worden.

Maar zulke debielen opmerkingen zijn voor mij hetzelfde als continu vloeken in de kerk ... als je dat zo grappig vind, waarom neem je jouw band zo serieus dan? Je zit jezelf behoorlijk belachelijk te maken zo ...


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-03-2003 0:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 0:54 schreef Monolith het volgende:
Metal is mijn leven! Ik adem metal ik bloed metal

metal is alles voor me

Hail Satan, Hail metal

Zo nu ga ik even beroemd worden over de hoofden van de trouwe metalkrijgers!

Ja, ja .

Kijk, metal is niet mijn leven, helemaal niet zelfs. Maar ik vind het wel erg gaaf. Jouw houding is een beetje van 'fuck iedereen die metal serieus neemt'. Tja, ik neem het serieus, maar goed, het is niet 'mijn leven' nee. Er is ook een tussenweg mogelijk....


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 02-03-2003 0:57 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

S.A.R.C.A.S.M.E E.N. Z.E.L.F.S.P.O.T

Type o Negative doet niet anders, en vloeken in de kerk is niet verkeerd, dan val je op en dat is de bedoeling.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-03-2003 1:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 0:57 schreef Monolith het volgende:
S.A.R.C.A.S.M.E E.N. Z.E.L.F.S.P.O.T

Tja, dan blijft er over: 'nou en??'.

En de muziek, natuurlijk.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 02-03-2003 12:08 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Na alle discussies is het misschien handig om opening van zaken te geven over Monolith Enterprises.


Deathcultcommissariaat Oost
Robin N. Kok
Divisions:
The Monolith Propagandacult BV
The Monolith Gig/Tourcult BV
The Monolith Panzercult BV
The Monolith Undergroundcult BV
The Monolith Businesscult BV
The Monolith Webcult BV
The Monolith Cashcult BV


Generaal Gouvernement "Weltmacht"
M.J.Dekker-The Monolith Deathcult Wordfuhrer
Divisions:
The Monolith Propagandacult BV
The Monolith Businesscult BV
The Monolith Cashcult BV
The Monolith Webcult BV
The Monolith Artcult
The Monolith Indoctrinatiecult BV

Deathcultcommissariaat "Weltmacht II"
M.S. Moes
Divisions:
The Monolith Businesscult BV
The Monolith Cashcult BV
The Monolith Webcult BV-Hoofd internet indoctrinatiecommando
The Monolith Panzercult BV

S. Visch
Divisions:
The Monolith Blastcult BV
The Monolith Cashcult BV

A. Hurkmans
Divisions
The Monolith Lightcult BV
The Monolith Cashcult BV
The Monolith Webcult BV
The Monolith Panzercult BV

G. Timmer
Divisions:
The Monolith Soundcult BV
The Monolith Panzercult BV


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-03-2003 12:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-03-2003 12:17 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

HUMOR!!!!!



Hehehe pikkies .


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-03-2003 12:22 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

kennen jullie Enfeeble, dat zijn 4 gastjes die het leuk vinden om muziek te maken, en 's avonds voor een paar mensen nummers te spelen, en een biertje te krijgen na afloop!





Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2003 12:40 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Gelukkig zijn er nog meer van dat soort bands.

Er zijn ook mensen die een distro / magazine starten, niet om geld te verdienen maar omdat metal een grote hobby is.

Maarja, dat zijn ook heel vreemde mensen


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-03-2003 15:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 maart 2003 12:08 schreef Monolith het volgende:

G. Timmer
Divisions:
The Monolith Soundcult BV
The Monolith Panzercult BV


ik denk al, die naam komt me zo bekend voor:

De directeur van de omroep, G. Timmer, is blij met de terugkomst van de presentator. "Eddy Zoey hoort gewoon bij BNN.".

bron: http://www.hollandse-hits.nl/nl_nieuws/nl_nieuws_februari02.html


ja kijk, met zo'n man achter de hand, ontstijg je natuurlijk al heel snel de underground.



Oud Vuil.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-03-2003 18:06 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2003 0:22 schreef Monolith het volgende:
Dit allemaal werkt een stuk sneller dan eindeloos gaan oefenen, demootjes opnemen, voor 50 euro en een krat bier gaan spelen ofzo.

In een band spelen omdat je het leuk vind is al helemaal walgelijk en obsceen, je gaat ook op voetbal omdat je kampioen wilt worden. Voor je lol voetballen doe je met de jongetjes uit de buurt en dan ga je ook niet de ere divisie in de weg lopen.

dusch...
Als je geld wil verdienen met je muziek is voor weinig geld spelen inderdaad niet erg lucratief. Maar wat er walgelijk aan is om voor je lol te spelen, is mij niet duidelijk. Ik speel in Voleg. Need I say More? En je sportvoorbeeld is ook niet bepaald overtuigend. Ik heb vijftien jaar gevoetbald omdat ik het leuk vond (en ik kan je verzekeren dat ik veeeeel heb verloren). Het doel van het spelletje is meer doelpunten te maken dan je tegenstander. Dat is iets anders dan dat je het spelletje gaat spelen om zoveel mogelijk te winnen en te verdienen. Voor je lol voetballen doen de meeste mensen namelijk op amateurniveau en dat zit de eredivisie naar mijn weten geen strobreed in de weg.


Touché, pussycat!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-03-2003 20:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


ik heb het gevoel dat Monolith zich helemaal de tering zit te lachen, en zijn opmerking:

"voor je lol gaan spelen is walgelijk en obsceen"

neem ik dan ook maar met een emmer zout.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-03-2003 20:54 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

of met een badkuip...


Touché, pussycat!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-03-2003 20:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

of een vrachtschip


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-03-2003 20:57 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

of een oceaan met zout.


No meat is sweater


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-03-2003 20:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

, heerlijk. kostelijke dialogen.


Oud Vuil.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 02-03-2003 20:59 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Laat de moddereters het maar niet zien !


Ik, Wil Schuurman


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-03-2003 21:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

UNIVERSE

OF

SAAALT!!!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-03-2003 21:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 02-03-2003 21:03 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nou he?


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen