|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sell-out . Flikker alsjeblieft op en ga fijn in Ahoy spelen, zijn wij van je af . |
|
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen inderdaad. Vreemd genoeg is mij dit toch echt door een van de bandleden op metalfan wijs gemaakt. Achja, iedereen drinkt wel eens teveel Ik, Wil Schuurman |
|
als je het vanuit het METAL publiek bekijkt is het idd geen underground meer, dan zou iron maiden naar mijn weten net eruit gekropen zijn en dat lijkt me sterk... Je moeder. |
|
quote: Meen je dit allemaal serieus of probeer je gewoon wat reacties op te wekken? |
|
poeh hej, ik ben bijna 34 maar had nog nooit van monolith gehoord, ja, van de games. ben nu wel benieuwd naar deeze band. hebben jullie ook altijd van die gezellige gesprekken backstage, als er zo'n kut undergroundbandje op dezelfde avond ook speelt? gezellie. Oud Vuil. |
|
onzin is het zeker wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: http://www.monolith-deathcult.com/mp3/MONOLITH-Desecration.mp3 No meat is sweater |
|
quote: di's puur reclame !... propeganda !... negatief of positief... maakt niet uit, naamsbekendheid ! [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 17-02-2003 23:24] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik heb inderdaad in Eternal Conspiracy gespeeld en heb aan den lijve ondervonden hoe fijn de underground kan zijn. Er zijn inderdaad best aardige mensen bij, maar zolang er mensen die ik niet ken en nooit heb ontmoet prlotseling emmers met bagger over je heen gaan storten om dat mijn band wel in grote zalen speelde en niet in de "underground" kroegen en cafe's, tja dankan je kijk op de underground aardig veranderen. Dus ik lul niet zo maar wat. Monolith is niet underground, we distancieren ons er zelfs van. Sarcasme is veel mensen hier vreemd he? Dwaallicht gaat hier vannacht niet van kunnen slapen [Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 17-02-2003 23:25] |
|
quote: Immolation HEEEEEEEEEERSSSSSSSSSCCCCCCHHHHTTT you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: goed zo, doe ik dat terug. Oud Vuil. |
|
quote: amen, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hahaha, dus daarom speelden ze niet in Hedon? |
|
quote: hahahahahahaha vette discussie hier en dan ineens zo'n reply [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 17-02-2003 23:26] No meat is sweater |
|
quote: wanneer dan? als "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
tijd om het woord sterallures maar weer boven tafel te halen... niet hedon maar popfront maar okej [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2003 23:27] Je moeder. |
|
quote: Oh kut! Maar misschien heb ik een vooruitziende blik. Toch ben ik nog steeds benieuwd hoe Monolith live speelt. |
|
tsjah mp3 klonk iig wel vet, ben benieuwd als we niet headbangen, lopen jullie dan van het podium? Je moeder. |
|
Immolation heerst, maar speelt wel op de No Mercy tour, een behoorlijk commercieel gebeuren. Ee echte undergrounder zou hier van gruwen. We spelen zaterdag as in Hedon. Sarcasme is veel mensen hier vreemd he? |
|
quote: Wen er maar aan! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nou ben ik weer zo benieuwd wat de andere hiervan zullen zeggen. HAHHAHAHHA you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: die flyer heerst [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2003 23:33] Je moeder. |
|
De propagandamachine draait op volle touren!! |
|
hahaha, hoe verzin je het! "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |