IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

vanwaar ineens dat negatieve geblaat over de underground bands, mij zal je niet horen klagen. Vind het prima!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 23:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:19 schreef Monolith het volgende:
Wat ik het mooie vind, is dat jij (of twee van de monolith bandleden) in eternal conspiracy gespeeld hebben. Deze band is uit elkaar gegaan!

Waarom ? "Black metal was niet populair meer" ...

Snagger, ik volg ne nu al een tijdje en ik weet het niet, ik weet het echt niet. Je bent een vreselijk naieve goedgelovige sukkel die alles gelooft wat hem voorgeschoteld wordt..Waarom zijn we genokt?

Omdat de toetsenist en de drummer ermee zijn gekapt en omdat Sjoerd Visch met ons in een band wilde spelen, keuze is dan snel gemaakt nietwaar?

Vind ik echt schandalig als je het mij vraagt. Dat het jullie meezit met de band (mede dankzij de promotie) gun ik jullie van harte maar ik vind dit soort uitspraken echt om van te kotsen ...

Wie denk je dat die propagandamachine aanstuurd dan? Wie denk je dat de Puppet Master is dan? En wie de puppets?

Snagger, welkom bij The Monolithjugend!!

Sell-out . Flikker alsjeblieft op en ga fijn in Ahoy spelen, zijn wij van je af .


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:20 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen inderdaad. Vreemd genoeg is mij dit toch echt door een van de bandleden op metalfan wijs gemaakt.

Achja, iedereen drinkt wel eens teveel


Ik, Wil Schuurman


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2003 23:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als je het vanuit het METAL publiek bekijkt is het idd geen underground meer, dan zou iron maiden naar mijn weten net eruit gekropen zijn en dat lijkt me sterk...


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2003 23:21 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:12 schreef Monolith het volgende:
Nee hoor, men kiest er namelijk niet voor om underground te zijn, daar ben je toe gedoemd totdat je leert spelen. Zoals eerder genoemde bands bijvoorbeeld.

Nile is lomper, sneller en harder dan wat dan ook en het is zo commercieel als de pest. Rara hoe kan dat?

Omdat ze wel kunnen spelen en de zaken kwa marketing uitstekend voor elkaar hebben.

Bands die goed klinken en hun best doen om niet als een stel bavianen in een kippenhok te klinken worden opgemerkt en klimmen daardoor uit de underground.

De underground is het Perron 0 van de metalscene, als een stel drugsverslaafden neuzelt men over vergane glorie van weleer. Hoe goed het allemaal was vroeger en hoe kut en commercieel de huidige stroming is....

Meen je dit allemaal serieus of probeer je gewoon wat reacties op te wekken?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-02-2003 23:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

poeh hej, ik ben bijna 34 maar had nog nooit van monolith gehoord, ja, van de games.

ben nu wel benieuwd naar deeze band.

hebben jullie ook altijd van die gezellige gesprekken backstage, als er zo'n kut undergroundbandje op dezelfde avond ook speelt? gezellie.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

onzin is het zeker wel


"This one is older than shit, heavier than time!"


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:22 schreef webblaster wim het volgende:


ben nu wel benieuwd naar deeze band.






http://www.monolith-deathcult.com/mp3/MONOLITH-Desecration.mp3



No meat is sweater


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 17-02-2003 23:23 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 17 februari 2003 23:22 schreef webblaster wim het volgende:
poeh hej, ik ben bijna 34 maar had nog nooit van monolith gehoord, ja, van de games.

ben nu wel benieuwd naar deeze band.

hebben jullie ook altijd van die gezellige gesprekken backstage, als er zo'n kut undergroundbandje op dezelfde avond ook speelt? gezellie.


di's puur reclame !... propeganda !... negatief of positief... maakt niet uit, naamsbekendheid !

[Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 17-02-2003 23:24]


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 23:23 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Ik heb inderdaad in Eternal Conspiracy gespeeld en heb aan den lijve ondervonden hoe fijn de underground kan zijn.

Er zijn inderdaad best aardige mensen bij, maar zolang er mensen die ik niet ken en nooit heb ontmoet prlotseling emmers met bagger over je heen gaan storten om dat mijn band wel in grote zalen speelde en niet in de "underground" kroegen en cafe's, tja dankan je kijk op de underground aardig veranderen.

Dus ik lul niet zo maar wat. Monolith is niet underground, we distancieren ons er zelfs van.

Sarcasme is veel mensen hier vreemd he? Dwaallicht gaat hier vannacht niet van kunnen slapen

[Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 17-02-2003 23:25]


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 17-02-2003 23:23 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Monolith, jij hebt echt complexen -- ga je wel genoeg uit?


Hoe kom je erbij dat 'niemand' in de 'underground' kan spelen? Ooit wel eens Agiel gehoord? Ik vind overigens Immolation ook wel behoorlijk underground. Niet vanwege produktie of verkoopcijfers -- maar vanwege het feit dat ze alles laten gaan voor de muziek en daarvoor leven.
En als je niets lompers dan Nile hebt gehoord, is dat jouw probleem . En ook moet je eens praten met undergroundliefhebbers. Het zijn vaak hele vriendelijke, wellevende en intelligente types -- in tegenstelling tot rancuneuze heerschappen zoals jij. Maar goed, neem nog een en maak je CD. Want jullie kunnen natuurlijk veel beter spelen .


Immolation HEEEEEEEEEERSSSSSSSSSCCCCCCHHHHTTT


you say you're men, we know you're cowards


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-02-2003 23:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 februari 2003 23:23 schreef Monolith het volgende:
Monolith is niet underground, we distancieren ons er zelfs van.


goed zo, doe ik dat terug.


Oud Vuil.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:23 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Immolation HEEEEEEEEEERSSSSSSSSSCCCCCCHHHHTTT


amen,


"This one is older than shit, heavier than time!"


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2003 23:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:17 schreef impaled succubus het volgende:
die band van monilth is toch ook zwaar underground

duzz hij geeft zelf toe dat ie niet kan spelen



Hahaha, dus daarom speelden ze niet in Hedon?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:23 schreef Cruel Dark Beast het volgende:
Immolation HEEEEEEEEEERSSSSSSSSSCCCCCCHHHHTTT



hahahahahahaha



vette discussie hier en dan ineens zo'n reply




[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 17-02-2003 23:26]


No meat is sweater


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:25 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:25 schreef McDoom het volgende:


Hahaha, dus daarom speelden ze niet in Hedon?


wanneer dan? als


"This one is older than shit, heavier than time!"


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2003 23:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tijd om het woord sterallures maar weer boven tafel te halen...

niet hedon maar popfront maar okej

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2003 23:27]


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2003 23:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:26 schreef karnivoor het volgende:
tijd om het woord sterallures maar weer boven tafel te halen...

niet hedon maar popfront maar okej

Oh kut!
Maar misschien heb ik een vooruitziende blik.
Toch ben ik nog steeds benieuwd hoe Monolith live speelt.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2003 23:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

tsjah mp3 klonk iig wel vet, ben benieuwd

als we niet headbangen, lopen jullie dan van het podium?


Je moeder.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 23:30 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Immolation heerst, maar speelt wel op de No Mercy tour, een behoorlijk commercieel gebeuren. Ee echte undergrounder zou hier van gruwen.

We spelen zaterdag as in Hedon.

Sarcasme is veel mensen hier vreemd he?


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-02-2003 23:32 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 17 februari 2003 23:30 schreef Monolith het volgende:
Sarcasme is veel mensen hier vreemd he?



Wen er maar aan!


Don't blush when I rip you open


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 17-02-2003 23:32 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:30 schreef Monolith het volgende:
Immolation heerst, maar speelt wel op de No Mercy tour, een behoorlijk commercieel gebeuren. Ee echte undergrounder zou hier van gruwen.

We spelen zaterdag as in Hedon.

Sarcasme is veel mensen hier vreemd he?
[img]http://]


Nou ben ik weer zo benieuwd wat de andere hiervan zullen zeggen. HAHHAHAHHA


you say you're men, we know you're cowards


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2003 23:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 februari 2003 23:30 schreef Monolith het volgende:
Immolation heerst, maar speelt wel op de No Mercy tour, een behoorlijk commercieel gebeuren. Ee echte undergrounder zou hier van gruwen.

We spelen zaterdag as in Hedon.

Sarcasme is veel mensen hier vreemd he?



die flyer heerst

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2003 23:33]


Je moeder.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 23:35 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

De propagandamachine draait op volle touren!!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hahaha, hoe verzin je het!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen