|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Aha het is dus een typische nederlandse deathmetal band |
|
quote: haha alsof iemand dat kan verstaan Het lijkt me trouwens sterk dat veel mensen hier een band (alleen) goed vinden op basis van hun "underground status". ik heb persoonlijk wel meer waardering voor goede bands die alles zelf regelen, dan voor goede bands die voortdrijven op een of andere manager. Probleem met meneer monolith is denk ik dat hij zijn eigen band overschat. Als het echt iets heel bijzonders was geweest dan was de hele discussie over het "underground" zijn er uberhaupt niet geweest, en dan zou het gewoon een "goede band" zijn. |
|
Ik heb de underground discussie ook niet om mijzelf betrokken, ik heb er een mening over. Dat ikzelf in een band speel staat daar los van, andere mensen kwamen daarmee aan. Door zo panisch te reageren laat iedereen zich weer vreselijk kennen, Ares heeft het als van de weinigen door. Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Meneer Monolith vind zijn band niet geniaal, dat maken jullie ervan, Ik vertel slechts hoe wij de zaken proberen te regelen en als dat als een doodszonde wordt gezien door de "underground" zal mij dat een zorg zijn. Ik kom graag in de top 40 met een zooi airplay zolang ik maar geen muzikale consessies hoef te doen om een groter publiek te bereiken. En nogmaals, Sarcasme, Ironie en zelfspot kent men hier niet.. Ik ben namelijk zo underground dat ik de echte underground aan het ondermijnen ben... |
|
Neh, ik vind het allemaal maar gay. In mijn ogen staat 'underground' voor je zaken zelf regelen, en de dingen doen voor de muziek ipv welke andere reden dan ook. Het is dus niet een soort (gebrek aan) kwaliteitsstandaard of zo, of iets dat je zou moeten 'ondermijnen'. En dat gepraat van 'iedere band kan zomaar iets op CD pleuren -- het stelt allemaal geen flikker voor'; dat snap ik dus niet. De underground zit vol met HOPEN bands die muzikaal WEL een flikker voorstellen. Loze retoriek dus van een bandje dat ook gewoon alles zelf doet en ook gewoon in kleine zaaltjes speelt en ook gewoon net zo'n deel is van de underground als de rest. En dat met de slappe smoes van 'zelfspot' en 'ironie' (yeah man, whaha, lekk0r stoken) een beetje slap ouwehoert op een forum. Humor... |
|
Volgens mij is deze hele discussie een gevolg van verschillen in definities van underground bij beide kanten.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote:in de bm scene komt dat anders vaal genoeg voor |
|
by the way: Weet iemand of de Grolsch nou binnenkort met een nieuw bier komt ofniet. Wil het even zeker weten, en aangezien dit topic toch al verneukt is. Immortal Pride |
|
opgeven he mietje Je moeder. |
|
quote: Lekker dan als jij zo met je smaak omgaat. Dus ALLEEN underground vind je goed. Saaie smaak zeg |
|
quote: quote: Jullie zo te zien ook niet... Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Whaha JIJ dus duidelijk niet |
|
Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
lalallaalala Metal |
|
Dat is ook zeker sarcastisch? Zenial |
|
undergroundsarcasme ... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
waarom willen mensen zo graag in de top40 met hun band staan??? kan iemand me dat uitleggen? is het niet zo, dat je zo ongeveer een gulden( ouwe lul, he, dan krijg je dat) per verkochte ceedee krijgt? das dus niet zoveel. Oud Vuil. |
|
laat ze toch lekker in de waan joh Je moeder. |
|
laat ze toch lekker in de waan joh Je moeder. |
|
Niks mis mee om er geld aan te verdienen vind ik. Is toch mooi meegnomen. En de top 40 kan wel wat meer metal gebruiken. Dus daar sta ik niet negatief tegenover. |
|
dat is dan weer wel zo maar helaas veranderd een band dan hoe dan ook wel naar de 'fans' toe in plaats van zn eigen weg te gaan... en dit hoeft niet per se muzikaal te zijn, kan ook op marketing manier... Je moeder. |
|
quote: Als je in de top 40 staat verkoop je wel veeeeel cds. Dus dan is een gulden (of 50 eurocent ) best veel!! Zenial |
|
quote: Tja, shit happens. |
|
quote: per singel krijg je natuurlijk minder. een gouden cd in nederland is 50.000 st, platina 80.000. hoeveel zouden within temptation er aan verdienen? ik denk niet genoeg, om hun baan op te geven. one day fly is ook heus niet rijk geworden van hun 1dagsvlieg. ach, als we maar uit de kosten komen, vind ik het al best. en dat lukt heel gemakkelijk, al 13 jaar lang ( en dat voor een "undergroundband" band ). en we houden er nog aan over ook. maar toch maar wel blijven werken. Oud Vuil. |
|
het gaat me ook niet zozeer om de pegels, maar om het feit dat je dmv eenb domme top 40 single op plekken komt waar ze als undergroundband nooit zal komen. In tv uitzendingen, commerciele festivals etc. het is toch prachtig om net als Sepultura destijds een loeihard optreden weg te geven op Pinkpop? Juist op dat soort festivals val je extra op, veel meer dan bijvoorbeel op een Fuck te Commerce Ferstival waar alles hard en snel is en het publiek al snel verzadigd is. zo duidelijk dan? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |