IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 17-02-2003 23:11 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 17 februari 2003 23:08 schreef Infaustus het volgende:
volgens mij behoren bovengenoemde bands nog steeds tot de underground, aangezien ze niet miljoenen cd's hebben verkocht, ze nog nooit in de top40/100 hebben gestaan, en er naar mijn weten nog nooit een clip van hen op tmf/mtv is geweest


Nile, Morbid Angel en Cannibal Corpse = underground?
hoeveel cd's moeten ze hebben verkocht om uit de underground te komen.... volgens mij zijn deze bands wereld bekent bij het grote metal publiek...


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 17-02-2003 23:12 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 17 februari 2003 23:09 schreef Dwaallicht het volgende:
BTW. Van zowel Cannibal Corpse als Morbid Angel heb ik een clip op TV gezien. Van Morbid Angel zelfs drie .


Bovengenoemde bands zijn dan ook GEEN undergroundbands maar zeer goed draaiende geldkanonnen.

En als Pentacle er bakken geld mee zou kunnen verdienen zouden ze het meteen doen

Wie niet



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 23:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jaja, Infaustus, was puur informerend bedoeld .

Ff denken, wat was het ook weer... God of Emptiness, Rapture, en nog één (die ik had gezien dus). Volgens mij nog een nr. van Covenant, maar ik weet het niet zeker.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 17-02-2003 23:12]


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 23:12 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Nee hoor, men kiest er namelijk niet voor om underground te zijn, daar ben je toe gedoemd totdat je leert spelen. Zoals eerder genoemde bands bijvoorbeeld.

Nile is lomper, sneller en harder dan wat dan ook en het is zo commercieel als de pest. Rara hoe kan dat?

Omdat ze wel kunnen spelen en de zaken kwa marketing uitstekend voor elkaar hebben.

Bands die goed klinken en hun best doen om niet als een stel bavianen in een kippenhok te klinken worden opgemerkt en klimmen daardoor uit de underground.

De underground is het Perron 0 van de metalscene, als een stel drugsverslaafden neuzelt men over vergane glorie van weleer. Hoe goed het allemaal was vroeger en hoe kut en commercieel de huidige stroming is....


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:13 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Nile, Morbid Angel en Cannibal Corpse = underground?
hoeveel cd's moeten ze hebben verkocht om uit de underground te komen.... volgens mij zijn deze bands wereld bekent bij het grote metal publiek...





ja da's waar,maar kom eens met die bandnamen bij een standaar breezersletje aankakken en ze zal je aankijken alsof ze water ziet branden....


maar ik zal dan wel een ander idee van underground hebben als jij.

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 17-02-2003 23:14]


No meat is sweater


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

geldkanonnen, haha. Kom op zeg, het is een peuleschil in vergelijking met de TOP40 bandjes.. dat mag duidelijk zijn


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:13 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb echt moeite om me in te houden eigenlijk ...

Eigenlijk kan ik hier alleen maar heel hard om lachen. Oh my god wat een arrogantie zeg !!


Ik, Wil Schuurman


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-02-2003 23:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:02 schreef Monolith het volgende:
De underground staat vaak garant voor slechte kwaliteit en slechte muzikanten die wanhopig in de underground willen blijven en alles en iedereen die zich daar probeert uit te werken bestempelen als Sell Outs, de uitzonderingen nagelaten.

Maw "underground zijn" wordt vaak als een excuus gebruikt om de muzikale wanprestatie enigzins te camoufleren.
mja ieder z'n eigen interpretatie zullen we maar zeggen


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:12 schreef Monolith het volgende:
Nee hoor, men kiest er namelijk niet voor om underground te zijn, daar ben je toe gedoemd totdat je leert spelen. Zoals eerder genoemde bands bijvoorbeeld.

Nile is lomper, sneller en harder dan wat dan ook en het is zo commercieel als de pest. Rara hoe kan dat?

Omdat ze wel kunnen spelen en de zaken kwa marketing uitstekend voor elkaar hebben.

Bands die goed klinken en hun best doen om niet als een stel bavianen in een kippenhok te klinken worden opgemerkt en klimmen daardoor uit de underground.

De underground is het Perron 0 van de metalscene, als een stel drugsverslaafden neuzelt men over vergane glorie van weleer. Hoe goed het allemaal was vroeger en hoe kut en commercieel de huidige stroming is....


Wat een ONZIN! sinds wanneer kan een band als Cryptopsy NIET spelen, die spelen wel effe beter dan nile imo en toch minder bekent, geen argument!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 17-02-2003 23:14 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 17 februari 2003 23:13 schreef 0Tolerence het volgende:
geldkanonnen, haha. Kom op zeg, het is een peuleschil in vergelijking met de TOP40 bandjes.. dat mag duidelijk zijn


Heb ik het over top40 bands?



JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 17-02-2003 23:14 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 17 februari 2003 23:12 schreef Lord Coma het volgende:
Bovengenoemde bands zijn dan ook GEEN undergroundbands maar zeer goed draaiende geldkanonnen.

En als Pentacle er bakken geld mee zou kunnen verdienen zouden ze het meteen doen

Wie niet


Tuurlijk, elke band zou van de opbrengsten van hun muziek willen leven. Jammer dat veel bands er op afrekent worden als ze zover komen.


Don't blush when I rip you open


Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 17-02-2003 23:15 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 17 februari 2003 23:14 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een ONZIN! sinds wanneer kan een band als Cryptopsy NIET spelen, die spelen wel effe beter dan nile imo en toch minder bekent, geen argument!


jij hebt Nile duidelijk niet gezien



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 23:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Monolith, jij hebt echt complexen -- ga je wel genoeg uit?


Hoe kom je erbij dat 'niemand' in de 'underground' kan spelen? Ooit wel eens Agiel gehoord? Ik vind overigens Immolation ook wel behoorlijk underground. Niet vanwege produktie of verkoopcijfers -- maar vanwege het feit dat ze alles laten gaan voor de muziek en daarvoor leven.
En als je niets lompers dan Nile hebt gehoord, is dat jouw probleem . En ook moet je eens praten met undergroundliefhebbers. Het zijn vaak hele vriendelijke, wellevende en intelligente types -- in tegenstelling tot rancuneuze heerschappen zoals jij. Maar goed, neem nog een en maak je CD. Want jullie kunnen natuurlijk veel beter spelen .


Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 17-02-2003 23:15 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 17 februari 2003 23:14 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een ONZIN! sinds wanneer kan een band als Cryptopsy NIET spelen, die spelen wel effe beter dan nile imo en toch minder bekent, geen argument!


jij hebt Nile duidelijk niet gezien



Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 17-02-2003 23:15 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

quote:
Op 17 februari 2003 23:13 schreef Infaustus het volgende:
ja da's waar,maar kom eens met die bandnamen bij een standaar breezersletje aankakken en ze zal je aankijken alsof ze water ziet branden....


maar ik zal dan wel een ander idee van underground hebben als jij.


je kunt zelfs met Jimi Hendrix aan kakken,. Deep Purple Iron Maiden... zo'n iemand weet niks alleen haar eigen intresse


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:15 schreef Lord Coma het volgende:
jij hebt Nile duidelijk niet gezien


dat zal best, maar ik ken de albums wel. Dat gebruik is als vergelijking


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:16 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik heb nile gezien ja !!

Ik heb niets tegen die band, die lui kunnen zeker goed spelen maar wereldschokkend zijn ze zeker niet !!

In mijn mening weet een band als Pentacle een veel sterker gevoel over te brengen (of asphyx, oude death (behoorlijk underground & onderschat) of wie dan ook) dan Nile.

En daarbij komt nog het vreselijke gedrag van die gasten van Nile ...


Ik, Wil Schuurman


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-02-2003 23:17 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

die band van monilth is toch ook zwaar underground

duzz hij geeft zelf toe dat ie niet kan spelen


Lord Coma
Usericon van Lord Coma
Posted 17-02-2003 23:17 by Lord Coma Wijzig reactieProfiel van Lord ComaQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 17 februari 2003 23:14 schreef JaneDoe het volgende:
Tuurlijk, elke band zou van de opbrengsten van hun muziek willen leven. Jammer dat veel bands er op afrekent worden als ze zover komen.


Wijze woorden



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-02-2003 23:17 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 februari 2003 23:12 schreef Monolith het volgende:
Nee hoor, men kiest er namelijk niet voor om underground te zijn, daar ben je toe gedoemd totdat je leert spelen. Zoals eerder genoemde bands bijvoorbeeld.

Nile is lomper, sneller en harder dan wat dan ook en het is zo commercieel als de pest. Rara hoe kan dat?

Omdat ze wel kunnen spelen en de zaken kwa marketing uitstekend voor elkaar hebben.

Bands die goed klinken en hun best doen om niet als een stel bavianen in een kippenhok te klinken worden opgemerkt en klimmen daardoor uit de underground.

De underground is het Perron 0 van de metalscene, als een stel drugsverslaafden neuzelt men over vergane glorie van weleer. Hoe goed het allemaal was vroeger en hoe kut en commercieel de huidige stroming is....


poeh hej, lighten up, zeg.

ben je jaloers? of gefrustreerd? heb je iets ergs mee gemaakt in de undergroundscene?


Oud Vuil.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:17 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ben het ook niet eens met monolith's uitspraak dat de underground alleen maar wanproducten produceert....


man, haal die stront eens uit je oren!


No meat is sweater


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:18 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ohja, ook een leuk voorbeeld nu ik Wim zie. judgement day speelt al vanaf '88 en heeft toch echt schijfjes van hoge kwaliteit geleverd. Zijn blijven echter (tot wat ik nu toe gehoord heb uiteraard ) met beide voeten op de grond ..

Gatverdamme wat ben ik een slijmbal


Ik, Wil Schuurman


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:18 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:15 schreef Meulen35 het volgende:
je kunt zelfs met Jimi Hendrix aan kakken,. Deep Purple Iron Maiden... zo'n iemand weet niks alleen haar eigen intresse




ok, jij had gelijk, ik niet.


No meat is sweater


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 23:19 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Wat ik het mooie vind, is dat jij (of twee van de monolith bandleden) in eternal conspiracy gespeeld hebben. Deze band is uit elkaar gegaan!

Waarom ? "Black metal was niet populair meer" ...

Snagger, ik volg ne nu al een tijdje en ik weet het niet, ik weet het echt niet. Je bent een vreselijk naieve goedgelovige sukkel die alles gelooft wat hem voorgeschoteld wordt..Waarom zijn we genokt?

Omdat de toetsenist en de drummer ermee zijn gekapt en omdat Sjoerd Visch met ons in een band wilde spelen, keuze is dan snel gemaakt nietwaar?

Vind ik echt schandalig als je het mij vraagt. Dat het jullie meezit met de band (mede dankzij de promotie) gun ik jullie van harte maar ik vind dit soort uitspraken echt om van te kotsen ...

Wie denk je dat die propagandamachine aanstuurd dan? Wie denk je dat de Puppet Master is dan? En wie de puppets?

Snagger, welkom bij The Monolithjugend!!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2003 23:19 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:09 schreef Dwaallicht het volgende:
BTW. Van zowel Cannibal Corpse als Morbid Angel heb ik een clip op TV gezien. Van Morbid Angel zelfs drie .

Eentje maar van Morbid Angel? Dan heb je heel wat gemist hè?


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen