IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
Monolith
Usericon van Monolith
Posted 03-03-2003 8:45 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Ik bezeik me hier


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-03-2003 8:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 8:45 schreef Monolith het volgende:
Ik bezeik me hier

en dat al om 8.45 's ochtends


Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 03-03-2003 23:28 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 8:45 schreef Monolith het volgende:
Ik bezeik me hier


Doe dat ergens anders!!!!!!!
Trieste gast.....


you say you're men, we know you're cowards


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-03-2003 23:30 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Geen gezeik, iedereen rijk.


Oud Vuil.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-03-2003 23:31 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

van ruilen komt huilen.


No meat is sweater


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-03-2003 23:32 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

bij veel underground heb je een slechte sound.


Oud Vuil.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-03-2003 23:33 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

mensen zitten tegen hun wil in de underground.

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 03-03-2003 23:34]


No meat is sweater


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 03-03-2003 23:35 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 3 maart 2003 23:33 schreef Infaustus het volgende:
mensen zitten tegen hun wil in de underground.


Ja, omdat ze TE brak en saai zijn! Prustsers!


Don't blush when I rip you open


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 03-03-2003 23:37 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja, er zou eens een metal-idols moeten komen, zodat wij metalfans zijn verzekerd van goeie metalbands met goeie muzikanten.


No meat is sweater


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-03-2003 0:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 23:37 schreef Infaustus het volgende:
ja, er zou eens een metal-idols moeten komen, zodat wij metalfans zijn verzekerd van goeie metalbands met goeie muzikanten.


Precies!

Laten we daar maar gelijk mee beginnen dan


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 18:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 0:05 schreef Snaack het volgende:
Precies!

Laten we daar maar gelijk mee beginnen dan

en dan krijg je: bad candy


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 04-03-2003 19:00 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2003 23:37 schreef Infaustus het volgende:
ja, er zou eens een metal-idols moeten komen, zodat wij metalfans zijn verzekerd van goeie metalbands met goeie muzikanten.

Dat vind ik nu juist niet de manier om ergens te geraken in geljk welke muziek, laat staan metal.
Zo via een clynische voting erdoor komen, pfff, dat hoort in metal gewoon niet thuis. En waar halen sommige mensen het idee dat underground gelijk staat aan gebrekkig muzikaal talent?

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 04-03-2003 19:00]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 04-03-2003 19:29 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 4 maart 2003 19:00 schreef Gunman het volgende:
Dat vind ik nu juist niet de manier om ergens te geraken in geljk welke muziek, laat staan metal.
Zo via een clynische voting erdoor komen, pfff, dat hoort in metal gewoon niet thuis. En waar halen sommige mensen het idee dat underground gelijk staat aan gebrekkig muzikaal talent?


dude...


11.45: restate my assumptions


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2003 19:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 04-03-2003 19:34 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht



sorry


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:10 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

"En waar halen sommige mensen het idee dat underground gelijk staat aan gebrekkig muzikaal talent? "

Nou dat heb ik gedurende dit topic door een aantal voorbeelden trachten uit te leggen. Lees maar even terug.

Binnekort komt mijn boek uit Marketing&Metal.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 22:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:10 schreef Monolith het volgende:
"En waar halen sommige mensen het idee dat underground gelijk staat aan gebrekkig muzikaal talent? "

Nou dat heb ik gedurende dit topic door een aantal voorbeelden trachten uit te leggen. Lees maar even terug.

Binnekort komt mijn boek uit Marketing&Metal.

Zou je zo'n boek niet pas gaan schrijven als je ook daadwerkelijk iets bereikt hebt?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:14 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 19:00 schreef Gunman het volgende:
Dat vind ik nu juist niet de manier om ergens te geraken in geljk welke muziek, laat staan metal.
Zo via een clynische voting erdoor komen, pfff, dat hoort in metal gewoon niet thuis. En waar halen sommige mensen het idee dat underground gelijk staat aan gebrekkig muzikaal talent?



sar·´cas·me (het ~)

1 bittere, bijtende spot



[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-03-2003 22:14]


No meat is sweater


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:15 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Wat een onzin, als je verstand van zaken hebt hoef je toch niet meteen wat te hebben bereikt.

Ik probeer jullie alleen maar te helpen om uit die underground te komen.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hahaha, nou hartelijk bedankt kerel.


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 22:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:15 schreef Monolith het volgende:
Wat een onzin, als je verstand van zaken hebt hoef je toch niet meteen wat te hebben bereikt.

Ik probeer jullie alleen maar te helpen om uit die underground te komen.

Als je iets hebt bereikt betekend dat je aanpakt werkt. Als je iets loopt te bazuinen en je bereikt er nul komma nix mee, dan doe je iets fout, en dan hoef je er dus ook geen boek over te schrijven. (En heb je dus geen verstand van zaken).


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:18 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Yezzzz daar gaan we weer!!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:19 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

maar zeg eens eerlijk, kun je leven van monolith?


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 22:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:18 schreef Monolith het volgende:
Yezzzz daar gaan we weer!!

Je bent gewoon een beetje dom, geef het maar toe.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 04-03-2003 22:19 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

hij heb iig meer bereikt als jij


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen