|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is wel weer strak ja. |
|
nu nog uit die underground komen he Je moeder. |
|
quote: 19-04 Sfinks Heerenveen MONOLITH + IMMOLATION (USA) Welkom allen, lekker underground muziek |
|
willen jullie alsjebliefdt niet doen alsof jullie een grote naam zijn als jullie dat niet zijn arrogant gedoe Je moeder. |
|
quote: Wil je alstjeblieft je bek houden als t je niet zint? |
|
jawohl britney Je moeder. |
|
quote:what the fuck? wat karnivoor zegt klopt gewoon. jullie zijn een klein grappig bandje die mee liften op de naam eternal conspiracy en op het feit dat er net 2 leuke nl death metal releases zijn bij cbi waardoor t genre ff interessant is. en jullie houding is gewoon focking arrogant. |
|
Zijn jullie nou allemaal een beetje nichterig aan het doen over underground black metal you say you're men, we know you're cowards |
|
death metal dit keer Je moeder. |
|
quote: lol you say you're men, we know you're cowards |
|
quote:in principe kan death me erg weinig boeien maar die arrogante houding van die lui is nie te trekken. |
|
Hmm arrogantie is toch meer geaard in black dan in death dacht ik zo ... Ik heb Monolith nog nooit zien spelen, heb de promo wel, en die bevalt me prima. |
|
quote:nou lees dit topic en je komt behoorlijk arrogante death tegen. |
|
Lach me werkelijkwaar de kloten van me lijf hier |
|
quote:tja dat zou kunnen, maar als jullie posts ironies ofzo bedoeld zijn mag dat wel wat duidelijker. |
|
nou niet gaan huilen hoor |
|
quote: |
|
quote:M'och .. de term underground wordt mijns inziens gewoon door de verschillende 'partijen' anders opgevat. Wat ik zo lees van Monolith is dat ze hoge eisen aan zichzelf stellen, vind ik niks mis mee, kan tot erg goede dingen leiden, maar je kunt dan ook hoog vallen, dat is het risico voor de band. Overigens vind ik niet dat je Monolith als typerend voor alle deathmetal kunt stellen. Als ik Monolith een keer live gezien heb zal ik me pas een mening vormen, nu houd ik het erop dat de waarheid ergens in het midden ligt. |
|
quote: Doe dat maar een andere keer you say you're men, we know you're cowards |
|
yeah, geef eerst een definitie van wat 'underground' dan is. ik vind dit topic iig vrij obscuur een onbekend persoon, grindcore, opent een topic, en er barst echt een halve forum war uit |
|
gaaf toch, eindelijk weer een echte discussie Je moeder. |
|
zeker weten maarja, wat is underground? wanneer is een band underground? als ze net beginnen? is het dan underground? waar trek je de grens... als die er al is. |
|
als ze muziek maken voor de lol, niet om hogerop te komen. vind ik dus he voordat daar weer over gezeken wordt [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-02-2003 15:08] Je moeder. |
|
Wat heeft monolith met underground te maken dan?? die lui willen niks anders dan geld met hun muziek verdienen en maar beweren hoe geweldig ze ook niet zijn. Aan de andere kant is de muziek best vet. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |