IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2003 21:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

sommige mensen vergeten soms dat muziek draait om de inhoud ervan, niet om de mooiheid... noujah, iedereen vat dit natuurlijk wel weer anders op... jammer


Je moeder.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2003 21:56 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 21:54 schreef Phaestus het volgende:
Maar wel heel erg true


niet dus


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-02-2003 21:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 21:55 schreef karnivoor het volgende:
sommige mensen vergeten soms dat muziek draait om de inhoud ervan, niet om de mooiheid... noujah, iedereen vat dit natuurlijk wel weer anders op... jammer


Wat een domme opmerking.
Ga jij effe staan headbangen omdat de teksten goed zijn, ook al zuigt de muziek ?
Kan je net zo goed een potje gaan moshen in de bibliotheek. De akoestiek is er niet geweldig, maar wat een inhoud.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2003 22:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 februari 2003 21:58 schreef campske666 het volgende:
Wat een domme opmerking.
Ga jij effe staan headbangen omdat de teksten goed zijn, ook al zuigt de muziek ?
Kan je net zo goed een potje gaan moshen in de bibliotheek. De akoestiek is er niet geweldig, maar wat een inhoud.


dat bedoel ik dus


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2003 22:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Hahaha!
Dit gaat ook weer nergens over.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 22:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 22:28 schreef McDoom het volgende:
Hahaha!
Dit gaat ook weer nergens over.

Dan is het dus ultiem on-topic.


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 17-02-2003 22:41 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

wat een onzin!

moeten we nu nu-metal gaan "steunen" omdat anders metal neit wordt "gepromoot" en de subsidie weg zal vallen???

denk je echt dat het zo werkt???


metal blijft altijd bestaan, is het neit meer in de grote zalen, dan wel in de kleintjes of desnoods in grote schuren en loods zoals het vroeger was...

bovendien krigjen neit alle podia waar metal is subsidie en doen de podia niet alleen metal..

neem bijvoorbeeld de Goudvishal... die doet naast metal zeer veen HARDCORE, PUNK, ALTERNATIVE en DANCE (waarvan de laatste waarschijnlijk onbekend op dit forum)...

als ze genoeg winst maken op de rest vand e activiteiten, kunnen ze metal bekostigen..

als zogenaamd de metal zou wegvallen zoals meneerte of mevrouwtje grindcore zou vallen omdat er minder concerten koemn, zal dit betekenen dat als een zaal iets organisserd met metal eht erg druk gaat worden en de zaal dus meer winst maakt en zo meer metal gaat doen, dus zo vult eht zichzelf wel weer aan..


ps: ditr verhala is in minder dan een minuut getypt, dus elt neit op spelvauten en stijl..


Heaven, once so proud, look as it comes down


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 22:43 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

shit, jij kan ook niet typen


No meat is sweater


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-02-2003 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 februari 2003 22:43 schreef Infaustus het volgende:
shit, jij kan ook niet typen


neit typen, bedoel je.


Oud Vuil.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:02 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

neit typen ja ,sorry


No meat is sweater


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 23:02 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

De underground staat vaak garant voor slechte kwaliteit en slechte muzikanten die wanhopig in de underground willen blijven en alles en iedereen die zich daar probeert uit te werken bestempelen als Sell Outs, de uitzonderingen nagelaten.

Maw "underground zijn" wordt vaak als een excuus gebruikt om de muzikale wanprestatie enigzins te camoufleren.

[Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 17-02-2003 23:03]


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:02 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dat slaat werkelijk helemaal nergens op


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 23:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Inderdaad ja, Snagger!!

Rancuneus gelul is het.

De UNDERGROUND, da's een netwerk van fanatiekelingen die idolaat zijn van muziek. En dat netwerk strekt zich alle kanten op.

Dus niet zo zeiken, gitaar inpluggen en spelen .


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:04 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

underground is imho alles qua bands wat niet erg groot is.


bands als intestterror bijvoorbeeld







No meat is sweater


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-02-2003 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 februari 2003 23:02 schreef Monolith het volgende:
De underground staat vaak garant voor slechte kwaliteit en slechte muzikanten die wanhopig in de underground willen blijven en alles en iedereen die zich daar probeert uit te werken bestempelen als Sell Outs, de uitzonderingen nagelaten.

Maw "underground zijn" wordt vaak als een excuus gebruikt om de muzikale wanprestatie enigzins te camoufleren.


ow, vandaar.

ik dacht al, mijn band is ook hartstikke underground. en ik speel er gitaar en knap beroerd dus.


Oud Vuil.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 17-02-2003 23:05 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Jawel, want bands als Nile, Morbid Angel en Cannibal Corpse die WEL kunnen spelen zijn geen underground meer.

Zalen uitverkopen is een gruwel in het oog van de underground en dat doen deze bands naar hartelust.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:06 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

De puurste metal vind je toch echt in de underground naar mijn mening ...

Ik bedoel, alle bands die groot zijn geworden leveren BIJNA allemaal rommel af. In de underground is men nog aan het vechten en houdt men echt van de muziek die men speelt !!

Muziek komt uit het hart, en niet uit de portemonnee !!


Ik, Wil Schuurman


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2003 23:06 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en voor de muziek gaan ongeacht de invloed van anderen. dus zoals dwaallicht al zei, gewoon spelen, niet zeiken. niet (alleen maar) nadenken over verkoop of sound maar alleen het standpunt "muziek" aanhangen en uitvoeren geheel naar eigen wens


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 23:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:05 schreef Monolith het volgende:
Jawel, want bands als Nile, Morbid Angel en Cannibal Corpse die WEL kunnen spelen zijn geen underground meer.

Zalen uitverkopen is een gruwel in het oog van de underground en dat doen deze bands naar hartelust.

Nog meer onzin .

Je maakt een denkfout -- jij veronderstelt dat het om verkoopcijfers gaat.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dus bands als Pentacle en Sadistic intent (beide 2 zeer sterke namen in de underground) leveren geen kwaliteit wil je zeggen ? Die gasten leveren niet elk jaar 5 cd's af nee, maar als ze iets uitbrengen is het wel van een bijzonder hoog niveau !!


Ik, Wil Schuurman


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:08 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:05 schreef Monolith het volgende:
Jawel, want bands als Nile, Morbid Angel en Cannibal Corpse die WEL kunnen spelen zijn geen underground meer.

Zalen uitverkopen is een gruwel in het oog van de underground en dat doen deze bands naar hartelust.




volgens mij behoren bovengenoemde bands nog steeds tot de underground, aangezien ze niet miljoenen cd's hebben verkocht, ze nog nooit in de top40/100 hebben gestaan, en er naar mijn weten nog nooit een clip van hen op tmf/mtv is geweest


No meat is sweater


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-02-2003 23:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja tuurlijk wel, headbangers ball en wet & wild :D
Maar ik snap je punt


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-02-2003 23:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:08 schreef Infaustus het volgende:
volgens mij behoren bovengenoemde bands nog steeds tot de underground, aangezien ze niet miljoenen cd's hebben verkocht, ze nog nooit in de top40/100 hebben gestaan, en er naar mijn weten nog nooit een clip van hen op tmf/mtv is geweest

BTW. Van zowel Cannibal Corpse als Morbid Angel heb ik een clip op TV gezien. Van Morbid Angel zelfs drie .


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 17-02-2003 23:10 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2003 23:09 schreef Dwaallicht het volgende:
BTW. Van zowel Cannibal Corpse als Morbid Angel heb ik een clip op TV gezien. Van Morbid Angel zelfs drie .





quote:
en er naar mijn weten nog nooit een clip van hen op tmf/mtv is geweest





[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 17-02-2003 23:11]


No meat is sweater


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 17-02-2003 23:11 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Behoorlijk arrogant zo'n uitspraak ...

Wat ik het mooie vind, is dat jij (of twee van de monolith bandleden) in eternal conspiracy gespeeld hebben. Deze band is uit elkaar gegaan!

Waarom ? "Black metal was niet populair meer" ...

Vind ik echt schandalig als je het mij vraagt. Dat het jullie meezit met de band (mede dankzij de promotie) gun ik jullie van harte maar ik vind dit soort uitspraken echt om van te kotsen ...


Ik, Wil Schuurman


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen