IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-02-2003 20:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

laten we de alles beter wetende monolith met sterallures van cristina aguillera eerst maar eens op het podium gaan bekijken voordat we er verder wat op zeggen, maar gaan jullie nog meer shows afzeggen?

Je moeder.

Monolith
Usericon van Monolith
Posted 18-02-2003 20:01 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Op zich heb je er niets aan gemist hoor, ik was er toen al niet meer bij.

Ja immolation was er toen ook al, Deadhead was er eigenlijk totaal op het verkeerde moment, deathmetal was in en hun kwamen aan met Kreator thrash.

tja..

Ow? omdat ik ergens een uitgesproken mening over heb beschik ik meteen over sterralures?
Het is een hobby van mij om mensen als jij(Karnivoor) op de kast te jagen.

een overhoring: Waarom heeft Monolith een optreden gecancelt?

omdat:

A:Monolith de apparatuur niet voor elkaar had?
B: De zaal de apparatuur niet voor elkaar had?
C: Monolith geen zin had in optreden?
D: Anders namelijk,...

het antwoord is ook ergens op deze site te vinden, succes!

[Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 18-02-2003 20:07]

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-02-2003 20:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 20:01 schreef Monolith het volgende:
Op zich heb je er niets aan gemist hoor, ik was er toen al niet meer bij.

Ja immolation was er toen ook al, Deadhead was er eigenlijk totaal op het verkeerde moment, deathmetal was in en hun kwamen aan met Kreator thrash.

tja..

Ow? omdat ik ergens een uitgesproken mening over heb beschik ik meteen over sterralures?
Het is een hobby van mij om mensen als jij(Karnivoor) op de kast te jagen.

een overhoring: Waarom heeft Monolith een optreden gecancelt?

omdat:

A:Monolith de apparatuur niet voor elkaar had?
B: De zaal de apparatuur niet voor elkaar had?
C: Monolith geen zin had in optreden?
D: Anders namelijk,...

het antwoord is ook ergens op deze site te vinden, succes!

C toch?

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-02-2003 20:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Kom je hier alleen om te provoceren en irritant te doen?

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 18-02-2003 20:15 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

nou karnivoor, alle hulplijnen zijn nog intact...

[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 18-02-2003 20:15]

Trieste gast

Monolith
Usericon van Monolith
Posted 18-02-2003 20:25 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

ja Wladimir.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-02-2003 20:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en het is duidelijk wie er zich het meest bedreigd voelt hier

sorry britney ik zal je niet meer pesten

Je moeder.

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-02-2003 20:27 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

WTF? Is Britney undercover op ZM?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-02-2003 20:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 februari 2003 20:25 schreef Monolith het volgende:
ja Wladimir.

in dat geval van harte welkom

Je moeder.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2003 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 20:27 schreef McDoom het volgende:
WTF? Is Britney undercover op ZM?
Damn .. Im uncovered ...

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-02-2003 20:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Was te verwachten.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-02-2003 21:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mensen,mensen.dit word toch geen RTL4 soap

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-02-2003 21:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Lijkt me sterk dat "underground" bands concerten afzeggen vanwege sterallures, aangezien optredens de bron van inkomsten zijn voor zulke bands (merchandise verkoop ed.)

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-02-2003 21:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Maar geld verdienen is Gay

Zenial

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 18-02-2003 21:40 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 18 februari 2003 21:38 schreef Zenial het volgende:
Maar geld verdienen is Gay

Dan ben jij Uber-hetero dus.

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 18-02-2003 21:40 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 19:26 schreef Monolith het volgende:
Nee niet een met Bush, wij van Monolith zijn namelijk knalhard voor een alles vernietigend bombardement op het Midden Oosten. Flyers met Bush zijn meer voor communistisch werkschuw SP tuig.

Met Monolith hopen we inderdaadg geld te gaan verdienen, het werk dat ik nu doe is namelijk niet mijn hobby. We hebben er genoeg tijd en geld in geinversteerd dus mogen we?

Zolang we geen muzikale concessies hoeven te doen, mogen we zo commercieel worden als de pest. Roots Bloody Roots vn Sepultura heeft inmmers ook de top 40 gehaald, wie had ooit gedacht dat een dermate extreem nummer de top 40 zou halen? met een goede aanpak en een goede dosis arrogantie en Z.E.L.F.S.P.O.T. moeten we best een eind kunnen komen.

Over het meeliften op EC, dat is maar gedeeltelijk, we liften meer mee op de naam Altar en Deadhead. De arrogantie komt van EC evenals 90% van de riffs van Monolith.

Over de underground, het doet me iedere keer weer een deugd hoe panisch iedereen reageerd als het heilige der heiligen met voeten wordt getreden, hoe iedereen er schande van spreekt. Prachtig, ik lach me ziek hier achter mijn pc. het geeft maar eens te meer aan dat veel mensen het allemaal veel te serieus nemen en dat ironie en sracasme veel mensen vreemd is.

Provocatie is het sleutelwoord!

Ik neem er overigens geen woord van terug, ik sta achter mijn woorden, maar de reacties zijn fantastisch!!

Tot snel!!

Uw Monolith Wordfuhrer

you say you're men, we know you're cowards

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2003 21:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 21:04 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mensen,mensen.dit word toch geen RTL4 soap

Erger .. SBS6 soap met Wilibrord Freggel in de hoofdrol

Cruel Dark Beast
-Morbid Nightmare-
Usericon van Cruel Dark Beast
Posted 18-02-2003 21:45 by Cruel Dark Beast Wijzig reactieProfiel van Cruel Dark BeastQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2003 21:44 schreef Jenje het volgende:
Erger .. SBS6 soap met Wilibrord Freggel in de hoofdrol

you say you're men, we know you're cowards

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-02-2003 21:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[quote]Op 18 februari 2003 19:26 schreef Monolith het volgende:

Met Monolith hopen we inderdaadg geld te gaan verdienen, het werk dat ik nu doe is namelijk niet mijn hobby. We hebben er genoeg tijd en geld in geinversteerd dus mogen we?

" ik denk niet dat je in hier kunt leven van het spelen in een metalband, of je moet wel zo smerig veel longsleeves/shirts verkopen, dat ze dan haast wel in de v&d en de bijenkorf moeten liggen. "

Provocatie is het sleutelwoord!

" aha, dus zoals met altar in het verleden tegen het christendom, nu met monolith dus tegen de islam. slim bedacht. lekker aktueel en met een US deathmetal sausje er overheen klaar voor gebruik.
toch moet me van het hart, dat ik meer had verwacht van zulke bekende namen(net mp3 gedowned). maar ik hou dan ook niet van US deathmetal. succes er mee. "

Oud Vuil.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-02-2003 21:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nog nooit van dat hele monolith deathcult gehoord heb (behalve sinds een paar dagen hier op zm dan).
Is het eigenlijk wel een beetje boeiende band, met een beetje nivo? (de afzonderlijke bandleden buitenbeschouwing gelaten)

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-02-2003 21:59 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 februari 2003 21:57 schreef ghoulliette het volgende:
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nog nooit van dat hele monolith deathcult gehoord heb (behalve sinds een paar dagen hier op zm dan).
Is het eigenlijk wel een beetje boeiende band, met een beetje nivo? (de afzonderlijke bandleden buitenbeschouwing gelaten)

ik kende ze ook niet, terwijl ze toch echt niet underground zijn.

tsja, hou je van nile/cannibal corpse?

down het mp3tje, staat hier ergens.

Oud Vuil.

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 18-02-2003 22:00 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 18 februari 2003 21:51 schreef webblaster wim het volgende:
lekker aktueel en met een US deathmetal sausje er overheen klaar voor gebruik.
toch moet me van het hart, dat ik meer had verwacht van zulke bekende namen(net mp3 gedowned). maar ik hou dan ook niet van US deathmetal. succes er mee. "

mmm ik vind Monolith ook niet echt heel origineel. T was meer een slap aftreksel (qua compositie) van Nile. Kindermelodietjes (hebben meer bands last van trouwens). Wel lekker vet & strak zoals death metal hoort, en dat is altijd goed voor de Nederlandsche scene! Interessanter dan Severe Torture naar mijn bescheiden doch geniale en onmisbare mening.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-02-2003 22:01 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik vind severe torture een stuk boeiender.

No meat is sweater

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 18-02-2003 22:03 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 18 februari 2003 22:01 schreef Infaustus het volgende:
ik vind severe torture een stuk boeiender.

Wat jij vindt is niet belangrijk, irrelevant en doet trouwens ook niet terzake (maar dat tussen haakjes). Bovendien is het offtopic.

MODS!!!!!!!!!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 18-02-2003 22:04 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ok , ik vind severe torture beter dan monolith.want severe torture is underground.

zo beter?

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-02-2003 22:05]

No meat is sweater

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com