|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zich heb je er niets aan gemist hoor, ik was er toen al niet meer bij. Ja immolation was er toen ook al, Deadhead was er eigenlijk totaal op het verkeerde moment, deathmetal was in en hun kwamen aan met Kreator thrash. tja.. Ow? omdat ik ergens een uitgesproken mening over heb beschik ik meteen over sterralures? Het is een hobby van mij om mensen als jij(Karnivoor) op de kast te jagen. een overhoring: Waarom heeft Monolith een optreden gecancelt? omdat: A:Monolith de apparatuur niet voor elkaar had? B: De zaal de apparatuur niet voor elkaar had? C: Monolith geen zin had in optreden? D: Anders namelijk,... het antwoord is ook ergens op deze site te vinden, succes! [Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 18-02-2003 20:07] |
|
quote: C toch? |
|
Kom je hier alleen om te provoceren en irritant te doen? |
|
nou karnivoor, alle hulplijnen zijn nog intact... [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 18-02-2003 20:15] Trieste gast |
|
ja Wladimir. |
|
en het is duidelijk wie er zich het meest bedreigd voelt hier sorry britney ik zal je niet meer pesten Je moeder. |
|
WTF? Is Britney undercover op ZM? |
|
quote: in dat geval van harte welkom Je moeder. |
|
quote:Damn .. Im uncovered ... |
|
Was te verwachten. |
|
Mensen,mensen.dit word toch geen RTL4 soap Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Lijkt me sterk dat "underground" bands concerten afzeggen vanwege sterallures, aangezien optredens de bron van inkomsten zijn voor zulke bands (merchandise verkoop ed.) |
|
Maar geld verdienen is Gay Zenial |
|
quote: Dan ben jij Uber-hetero dus. |
|
quote: you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Erger .. SBS6 soap met Wilibrord Freggel in de hoofdrol |
|
quote: you say you're men, we know you're cowards |
|
[quote]Op 18 februari 2003 19:26 schreef Monolith het volgende: Met Monolith hopen we inderdaadg geld te gaan verdienen, het werk dat ik nu doe is namelijk niet mijn hobby. We hebben er genoeg tijd en geld in geinversteerd dus mogen we? " ik denk niet dat je in hier kunt leven van het spelen in een metalband, of je moet wel zo smerig veel longsleeves/shirts verkopen, dat ze dan haast wel in de v&d en de bijenkorf moeten liggen. " Provocatie is het sleutelwoord! " aha, dus zoals met altar in het verleden tegen het christendom, nu met monolith dus tegen de islam. slim bedacht. lekker aktueel en met een US deathmetal sausje er overheen klaar voor gebruik. toch moet me van het hart, dat ik meer had verwacht van zulke bekende namen(net mp3 gedowned). maar ik hou dan ook niet van US deathmetal. succes er mee. " Oud Vuil. |
|
Nu moet ik zeggen dat ik eigenlijk nog nooit van dat hele monolith deathcult gehoord heb (behalve sinds een paar dagen hier op zm dan). Is het eigenlijk wel een beetje boeiende band, met een beetje nivo? (de afzonderlijke bandleden buitenbeschouwing gelaten) |
|
quote: ik kende ze ook niet, terwijl ze toch echt niet underground zijn. tsja, hou je van nile/cannibal corpse? down het mp3tje, staat hier ergens. Oud Vuil. |
|
quote: mmm ik vind Monolith ook niet echt heel origineel. T was meer een slap aftreksel (qua compositie) van Nile. Kindermelodietjes (hebben meer bands last van trouwens). Wel lekker vet & strak zoals death metal hoort, en dat is altijd goed voor de Nederlandsche scene! Interessanter dan Severe Torture naar mijn bescheiden doch geniale en onmisbare mening. |
|
ik vind severe torture een stuk boeiender. No meat is sweater |
|
quote: Wat jij vindt is niet belangrijk, irrelevant en doet trouwens ook niet terzake (maar dat tussen haakjes). Bovendien is het offtopic. MODS!!!!!!!!! |
|
ok , ik vind severe torture beter dan monolith.want severe torture is underground. zo beter? [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 18-02-2003 22:05] No meat is sweater |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |