IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-03-2003 22:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

NP Krezip - Nothing Less


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 04-03-2003 22:59 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:55 schreef Monolith het volgende:
signeersessies zijn te boeken via

Signsessions@monolith-deathcult.com


HA HA HA

weer zo'n machtig goede Z E L F S P O T/S A R C A S T I S C H E grap!



Trieste gast


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 23:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zo wat cosmetische chirurgie zou best op zijn plaats zijn, mochten jullie commercieel willen gaan. Misschien ook maar een modifast kuur gaan volgen?


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 04-03-2003 23:01 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

nou, het zijn anders best knappe jongens heur, ze zien er wel frisjes uit


Trieste gast


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 23:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht





Michiel Dekker

Michiel, also known as lead singer from (for) Dead Head and Eternal Conspiracy, is now guitarist/vocalist for The Monolith Deathcult.

Michiel uses cheap Korean BC Rich guitars, 5150 Amps and Marshall cabinets

Ja dat is goede Marketing! Vertellen dat je op kut apparatuur speelt!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 23:05 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:03 schreef ghoulliette het volgende:





[/b




hij wel een beetje boos, waar zou dat van komen?


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2003 23:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:05 schreef Infaustus het volgende:
hij wel een beetje boos, waar zou dat van komen?
kutgitaar denk ik ...


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 23:06 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dat zal het zijn.


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 23:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:05 schreef Infaustus het volgende:
hij wel een beetje boos, waar zou dat van komen?

Misschien weet Dwaal het wel, even van topic verplaatsten........


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 23:08 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

hahaha ja, misschien is het wel zo'n loser...


No meat is sweater


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 23:10 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Het boek zal gaan over hoe je binnen een relatief kort tijdbestek een metalband uit de grond kunt stampen. De nadruk zal wat minder op de muziek liggen, omdat het erg moeilijk is om je tegenwoordig te presenteren als orgineel.

We gaan Monolith als voorbeeld nemen, een volstrek overbodige band die niets nieuws brengt dan uitgekauwde riffs op een wat hogere snelheid dan normaal.

Het belangrijkste deel bestaat uit "netwerken", door allemaal in andere bands te hebben gespeeld hebben we allemaal een netwerk opgebouwd. Dat ga je zo goed gebruiken dat je een heel stadium van ceedeetjes naar (underground)bladen sturen kunt overslaan.

De media onder controle hkrijgen is crusicaal, zorg dat er over je geouwehoerd word, dat mensen de pest aan je krijgen want als je dan in de buurt speelt komt meer dande helft van het publiek kijken of je op je bek gaat. Dan zorg je ervoor dat dat niet gebeurd en komt de klap dubbel zo hard aan, ze blijven komen want het MOET een keer fout gaan.

Dat zijn zo een paar punten uit het boek. Monolith is HET voorbeeld, een prefect achter de schermen uitgedacht concept uitgevoerd door 4 blaaskaken met middelmatige muziek:

Tot nu toe(half jaar):
-promo
-cd komt eraan
-Europese Tour

Netjes toch?


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 23:11 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

het idee is er.....


No meat is sweater


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-03-2003 23:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

opzich leuk bedacht maar wie trapt erin? als je in het top40 circuit zat zou het warempel nog slagen...


Je moeder.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-03-2003 23:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Underground....Google zegt:



en vlak is't wel


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-03-2003 23:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:23 schreef karnivoor het volgende:
opzich leuk bedacht maar wie trapt erin? als je in het top40 circuit zat zou het warempel nog slagen...
Zat jij ook niet in zo'n undergroundband?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 23:28 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Aangezien ook hele volksstammen in Idols en domme 06 spelletjes trappen zie ik het probleem niet zo.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-03-2003 23:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

heh, verdomme, ben ik 1 avond ff weg, gaat de fijne discussie zonder mij door.


ik heb heus ook nog wel iets oppervlakkigs te melden....

euh
euh
euh...

waar is het plezier gebleven om in een band te spelen?

geld, geld, geld. tsja, ook leuk, maar als dat de drijfveer is.

ik heb een oom, die is 57 en speelt nog steeds in een band met allemaal leeftijdgenoten, zonder maar ooit een officiele release uitgebracht te hebben. maakt dat ze een slechte band? misschien.

hebben ze er minder lol om? ik denk het niet.
zo zie ik mezelf ook wel over een jaartje of 24.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-03-2003 23:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

oja, maar dan wel met officiele releases... (wel underground natuurlijk, bijna nergens te krijgen)


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-03-2003 23:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:37 schreef webblaster wim het volgende:
oja, maar dan wel met officiele releases... (wel underground natuurlijk, bijna nergens te krijgen)


over 24 jaar: NU bij tellsell! HET nieuwe album van de bekendste band allertijden! Judgement Day


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 23:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:10 schreef Monolith het volgende:
Het boek zal gaan over hoe je binnen een relatief kort tijdbestek een metalband uit de grond kunt stampen. De nadruk zal wat minder op de muziek liggen, omdat het erg moeilijk is om je tegenwoordig te presenteren als orgineel.

We gaan Monolith als voorbeeld nemen, een volstrek overbodige band die niets nieuws brengt dan uitgekauwde riffs op een wat hogere snelheid dan normaal.

Het belangrijkste deel bestaat uit "netwerken", door allemaal in andere bands te hebben gespeeld hebben we allemaal een netwerk opgebouwd. Dat ga je zo goed gebruiken dat je een heel stadium van ceedeetjes naar (underground)bladen sturen kunt overslaan.

De media onder controle hkrijgen is crusicaal, zorg dat er over je geouwehoerd word, dat mensen de pest aan je krijgen want als je dan in de buurt speelt komt meer dande helft van het publiek kijken of je op je bek gaat. Dan zorg je ervoor dat dat niet gebeurd en komt de klap dubbel zo hard aan, ze blijven komen want het MOET een keer fout gaan.

Dat zijn zo een paar punten uit het boek. Monolith is HET voorbeeld, een prefect achter de schermen uitgedacht concept uitgevoerd door 4 blaaskaken met middelmatige muziek:

Tot nu toe(half jaar):
-promo
-cd komt eraan
-Europese Tour

Netjes toch?

Kijk dit is tenminste iets concreets.
Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar het eindresultaat. Hoewel ik het idee "boek" nog niet helemaal zie gebeuren (misschien meer een soort aardschok achtig model blad?!) en ik denk dat nadat je "bekend" bent muziekale kwaliteit wel degelijk gaat meespelen, we shall see......


p.s. misschien profesionele foto sessie houden? foto's op de site zijn best crapy, en "idols mensen" kijken daar nu eenmaal naar.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-03-2003 23:42]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2003 23:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:39 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
over 24 jaar: NU bij tellsell! HET nieuwe album van de bekendste band allertijden! Judgement Day

25 gezellige melodiËn voor rond het haardvuur!



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-03-2003 23:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:40 schreef Jenje het volgende:
25 gezellige melodiËn voor rond het haardvuur!




o damn, that reminds me, ik moet jullie cd nog bestellen


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-03-2003 23:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

pfft, ik weet nu al het einde van het boek.

*ze kregen ruzie en gingen uit elkaar*


edit: onee, geen faut

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 04-03-2003 23:42]


Oud Vuil.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-03-2003 23:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:41 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
o damn, that reminds me, ik moet jullie cd nog bestellen

4 melodiën ter begeleidng van uw overleden kanarie ?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-03-2003 23:42 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 23:41 schreef Jenje het volgende:
4 melodiën ter begeleidng van uw overleden kanarie ?


OMG ROFL STOP NOU!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen