|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: HA HA HA weer zo'n machtig goede Z E L F S P O T/S A R C A S T I S C H E grap! Trieste gast |
|
Zo wat cosmetische chirurgie zou best op zijn plaats zijn, mochten jullie commercieel willen gaan. Misschien ook maar een modifast kuur gaan volgen? |
|
nou, het zijn anders best knappe jongens heur, ze zien er wel frisjes uit Trieste gast |
|
Michiel Dekker Michiel, also known as lead singer from (for) Dead Head and Eternal Conspiracy, is now guitarist/vocalist for The Monolith Deathcult. Michiel uses cheap Korean BC Rich guitars, 5150 Amps and Marshall cabinets Ja dat is goede Marketing! Vertellen dat je op kut apparatuur speelt! |
|
quote: hij wel een beetje boos, waar zou dat van komen? No meat is sweater |
|
quote:kutgitaar denk ik ... |
|
dat zal het zijn. No meat is sweater |
|
quote: Misschien weet Dwaal het wel, even van topic verplaatsten........ |
|
hahaha ja, misschien is het wel zo'n loser... No meat is sweater |
|
Het boek zal gaan over hoe je binnen een relatief kort tijdbestek een metalband uit de grond kunt stampen. De nadruk zal wat minder op de muziek liggen, omdat het erg moeilijk is om je tegenwoordig te presenteren als orgineel. We gaan Monolith als voorbeeld nemen, een volstrek overbodige band die niets nieuws brengt dan uitgekauwde riffs op een wat hogere snelheid dan normaal. Het belangrijkste deel bestaat uit "netwerken", door allemaal in andere bands te hebben gespeeld hebben we allemaal een netwerk opgebouwd. Dat ga je zo goed gebruiken dat je een heel stadium van ceedeetjes naar (underground)bladen sturen kunt overslaan. De media onder controle hkrijgen is crusicaal, zorg dat er over je geouwehoerd word, dat mensen de pest aan je krijgen want als je dan in de buurt speelt komt meer dande helft van het publiek kijken of je op je bek gaat. Dan zorg je ervoor dat dat niet gebeurd en komt de klap dubbel zo hard aan, ze blijven komen want het MOET een keer fout gaan. Dat zijn zo een paar punten uit het boek. Monolith is HET voorbeeld, een prefect achter de schermen uitgedacht concept uitgevoerd door 4 blaaskaken met middelmatige muziek: Tot nu toe(half jaar): -promo -cd komt eraan -Europese Tour Netjes toch? |
|
het idee is er..... No meat is sweater |
|
opzich leuk bedacht maar wie trapt erin? als je in het top40 circuit zat zou het warempel nog slagen... Je moeder. |
|
Underground....Google zegt: en vlak is't wel |
|
quote:Zat jij ook niet in zo'n undergroundband? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Aangezien ook hele volksstammen in Idols en domme 06 spelletjes trappen zie ik het probleem niet zo. |
|
heh, verdomme, ben ik 1 avond ff weg, gaat de fijne discussie zonder mij door. ik heb heus ook nog wel iets oppervlakkigs te melden.... euh euh euh... waar is het plezier gebleven om in een band te spelen? geld, geld, geld. tsja, ook leuk, maar als dat de drijfveer is. ik heb een oom, die is 57 en speelt nog steeds in een band met allemaal leeftijdgenoten, zonder maar ooit een officiele release uitgebracht te hebben. maakt dat ze een slechte band? misschien. hebben ze er minder lol om? ik denk het niet. zo zie ik mezelf ook wel over een jaartje of 24. Oud Vuil. |
|
oja, maar dan wel met officiele releases... (wel underground natuurlijk, bijna nergens te krijgen) Oud Vuil. |
|
quote: over 24 jaar: NU bij tellsell! HET nieuwe album van de bekendste band allertijden! Judgement Day |
|
quote: Kijk dit is tenminste iets concreets. Ik moet zeggen dat ik erg benieuwd ben naar het eindresultaat. Hoewel ik het idee "boek" nog niet helemaal zie gebeuren (misschien meer een soort aardschok achtig model blad?!) en ik denk dat nadat je "bekend" bent muziekale kwaliteit wel degelijk gaat meespelen, we shall see...... p.s. misschien profesionele foto sessie houden? foto's op de site zijn best crapy, en "idols mensen" kijken daar nu eenmaal naar. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-03-2003 23:42] |
|
quote: 25 gezellige melodiËn voor rond het haardvuur! |
|
quote: o damn, that reminds me, ik moet jullie cd nog bestellen |
|
pfft, ik weet nu al het einde van het boek. *ze kregen ruzie en gingen uit elkaar* edit: onee, geen faut [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 04-03-2003 23:42] Oud Vuil. |
|
quote: 4 melodiën ter begeleidng van uw overleden kanarie ? |
|
quote: OMG ROFL STOP NOU! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |