IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : De underground is erg oppervlakkig. Vorige pagina | Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:20 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

moet jij nou elke keer zo stoer doen?


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 22:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:19 schreef Demogorgon het volgende:
hij heb iig meer bereikt als jij

Hij heeft ..... dan jij


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 04-03-2003 22:20 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 4 maart 2003 22:20 schreef ghoulliette het volgende:
Hij heeft ..... dan jij
tis wel goed met doe


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 04-03-2003 22:23 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

S.A.R.C.A.S.M.E.E.N.Z.E.L.F.S.P.O.T.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-03-2003 22:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wat is daarmee?


Je moeder.


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:24 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Nee, we kunnen niet leven van Monolith puur om het feit dat we daar nog geen kijk op hebben.

We bestaan immers net iets meer dan een half jaar,maar zoals de vooruitzichten nu zijn kijk ik nergens meer van op.

Het ligt eraan hoe de cd gaat verkopen en nog veel belangrijker, de merchandise.
Dani Filth is geen miljonair geworden door de royalties van de muziek, maar in de eerste plaats door zijn kledinglijn Vamperotica.

The Monolith Deathcult Enterprises gaat veel investeren in merchandise, de eerste 100 shirts zijn over twee weken klaar en kunnen dus zo mee op tour.

Ik heb per maand ongeveer 600 euro nodig voor een huis, gas, water en lichte etc. Dat zou betekenen dat ik constant zou kunnen touren als ik maar een buffer van 600 euro zou hebben.

Dat moet te regelen zijn.


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 04-03-2003 22:24 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:19 schreef Demogorgon het volgende:
hij heb iig meer bereikt als jij




" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 22:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:24 schreef Monolith het volgende:
Nee, we kunnen niet leven van Monolith puur om het feit dat we daar nog geen kijk op hebben.



En net ging je er nog een boek overschrijven? Dus die visie (ter invulling van het boek) ligt alweer in de plee begrijp ik. Misschien kun je beter pamfletten gaan drukken, is trouwens ook veel goedkoper aangezien je dat boek op eigenkosten zal moeten gaan laten drukken.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 04-03-2003 22:32 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Moet dit niet in onzin?
Yup, ik wil het niet meer zien totdat ik 50 posts heb!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-03-2003 22:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 maart 2003 22:32 schreef ghoulliette het volgende:
En net ging je er nog een boek overschrijven? Dus die visie (ter invulling van het boek) ligt alweer in de plee begrijp ik. Misschien kun je beter pamfletten gaan drukken, is trouwens ook veel goedkoper aangezien je dat boek op eigenkosten zal moeten gaan laten drukken.


neem hem eens niet zo serieus he


Je moeder.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:35 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja idd


sar·´cas·me (het ~)

1 bittere, bijtende spot


No meat is sweater


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-03-2003 22:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Alleen losers zeggen van zichzelf dat ze sarcastisch zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-03-2003 22:35]


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:35 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

"En net ging je er nog een boek overschrijven?

-TMDC is niet mijn eerste band, mijn beste. Het is slechts de kroon op mijn werk

Dus die visie (ter invulling van het boek) ligt alweer in de plee begrijp ik.

-Nee, dat boek gaat over metal en marketing in het algemeen.

Misschien kun je beter pamfletten gaan drukken, is trouwens ook veel goedkoper aangezien je dat boek op eigenkosten zal moeten gaan laten drukken."

-Tegen die tijd heb ik al geld zat


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:37 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

"Alleen losers zeggen van zichzelf dat ze sarcastisch zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-03-2003 22:35]"

Alleen losers wijzigen hun post alweer na 1 zin.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:39 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Alleen losers zeggen van zichzelf dat ze sarcastisch zijn.




alleen losers reageren op losers die van zichzelf zeggen dat ze sarcastisch zijn.


No meat is sweater


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:40 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:37 schreef Monolith het volgende:
"Alleen losers zeggen van zichzelf dat ze sarcastisch zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-03-2003 22:35]"

Alleen losers wijzigen hun post alweer na 1 zin.




alleen losers spelen in de band monolith.


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 22:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:35 schreef Monolith het volgende:


-Nee, dat boek gaat over metal en marketing in het algemeen.



hahaha Moet gelijk aan Meneer Verschuren denken (docent methode (van onderzoek)), die zou jou waarschijnlijk uitschelden voor "hbo'er". Zijn persoonlijke scheldwoord voor mensen die geen idee hebben van hoe je een onderzoek doet en die dan verwoord in bijvoorbeeld een boek.
Nu werk ik in een boekwinkel van een management faculteit we hebben zo'n 50 verschillende boeken over Marketing staan, elk een ander aspect van Marketing, en jij gaat een algemeen boek over marketing schrijven.............

!!! Geweldig!!!!


(Btw die docent heeft dus iets tegen hbo'ers, ik niet. Even voor de duidelijkheid)


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 04-03-2003 22:41 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:15 schreef Monolith het volgende:

Ik probeer jullie alleen maar te helpen om uit die underground te komen.


bedankt konthoofd!


Trieste gast


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:45 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Nee, ik zeg:" dat boek gaat over metal en marketing in het algemeen."

---Metal en Marketing in het algemeen---

Dus geen boek over marketing in het algemeen, maar---Metal en Marketing in het algemeen---









Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:46 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

wanneer komt dat boek uit, ik denk dat m'n oma ook wel geinteresseerd is.


No meat is sweater


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:49 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

Tussen de twee en derde cd, als de rest bezig is met de "Arbeitlager Monolith DVD" te editten.

Dan heb ik wel even tijd.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:50 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

oh ok, en zou je em misschien kunnen signeren? dat zou ze wel erg op prijs stellen...


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-03-2003 22:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:45 schreef Monolith het volgende:
Nee, ik zeg:" dat boek gaat over metal en marketing in het algemeen."

---Metal en Marketing in het algemeen---

Dus geen boek over marketing in het algemeen, maar---Metal en Marketing in het algemeen---




En your point is?!!! Onderwerp afbakenen, operationaliseren. Metal als muziek product zijnde (boek verkoopt natuurlijk veel meer als het niet alleen metal beslaat). En als je dan alleen metal zou nemen, welke soorten metal?
Wil je beginnen met uitleggen wat metal is, wil je marketing voor beginnende bands, voor bestaande albums, voor als lang bestaande bands (come backs)? Wil je marketing voor de muziek zelf, of wil je persoonsmarketing doen, of kleding marketing of assecoire marketing. Van welke financiële hulpmiddellen wil je gebruik gaan maken. Voor wie wil je het boek schrijven, voor onderzoekers? Muzikanten, en dan beginnende muzikanten of voor de oude rotten in het vak. Wat moet de omvang van het boek worden, moet het toegankelijk zijn? minder dan 300 pagina's, moet er onderzoek gedaan worden, zodat je lezers kunt wijzen op waar het met andere bands fout ging en waarom dat dan zo was, welke bands neem je hiervoor?

en het allerbelangrijkste: bestaat het boek dat jij wil schrijven niet allang. Wat is de toegevoegde waarde, is het vernieuwende informatie.

En dit alles in 1 minuut (de brainstorm hierboven dus), er zijn vast nog wel veel meer zaken waar je aan moet denken als je een boek gaat schrijven.


nog iets!! schrijf je het voor de Nederlandse, Europese of Wereldmarkt.......

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-03-2003 22:53]


Monolith
Usericon van Monolith
Posted 04-03-2003 22:55 by Monolith Wijzig reactieProfiel van MonolithQuote dit bericht

signeersessies zijn te boeken via

Signsessions@monolith-deathcult.com


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-03-2003 22:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2003 22:55 schreef Monolith het volgende:
signeersessies zijn te boeken via

Signsessions@monolith-deathcult.com





bestaat 'asskissingsession@monolith-deathcult.com' al?

zoja, je hebt mail.


No meat is sweater


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen