|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Flesh Made sin Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: grmbl... |
|
quote: Huiswerk I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Arend: Nee, was wel okee, maar moest hij nu eerder terug ivm de metalbattle of wat anders...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hahaha hij kwam op mij over als een nerd die evil probeerde te doen Zenial |
|
T'was toch niet de originele zanger? Zo nee, van welke bands is hij eingelijk wel zanger dan? vond hem trouwens slecht |
|
quote: Inderdaad ja... Hoewel de dingen van As It Burns niet verkeerd zijn, althans, ik ken alleen die twee demos... Ik vond het wel tof, je zag zijn gezicht niet, want dat is natuurlijk stoer zo |
|
quote: As It Burns dus! |
|
Gisteren weer een erg ruige middag Baroeg. Callenish Circle voor de 27ste keer gezien en het was wederom erg gaaf Dismemberering wat was dat vet.Ik voelde me meteen weer een jonge tiener en heb dan ook van begin tot eind staan bangen.Heb nu nog last van mijn nek.Echt wel een van de betere optredens.Ook lekker om dat verrotte gitaargeluid weer eens live te horen. Dismember Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je hebt ook het smiley-gebruik van een jonge tiener Zenial |
|
quote:Weet ik,ik voel me weer jong haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo horen we het graag HAHAHAH metal houdt je jong! En ja Dismember was zelfs door mijn alcoholwaas heen COOL! |
|
quote: VOOR IEDEREEN DIE WIL ZIEN HOE ENORM "RUIG" BOVENSTAANDE GAST ER DAN ZELF WEL NIET UIT ZIET CHECK: www.eternal-despair.tk Klik op DE BAND en dan de meest rechter persoon op de foto! Naam: Rutger Smit Whoehahahahahahahahahahaha... wat ben jij een enorme sukkel! Je ziet zelf dan ook wel heel erg "true" metal uit. Jongetje, zo te zien kom je zelf net pas uit de luiers en dan een beetje commentaar geven op iemand zijn uiterlijk. Hoe zielig kun je eigenlijk zijn achter je computertje. PS: Dat je al van je mammie en pappie naar concert mocht gaan. Heb je zeker als smoes gebruikt dat je naar de kinderboerderij ging. |
|
ik vond het erg gaaf |
|
site doet het niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tja het is zo natuurlijk wel een beetje ongeloofwaardig, maar die gast zag er idd een beetje ontypisch uit, maar goed ik heb zelf ook geen lang haar meer! Ik vond de band niet zo interessant (behalve de pestilence cover!) maar dat lag nou niet zozeer aan de zanger! Slecht waren ze ook niet, dan zeg ik altijd ga er zelf maar staan en doe het beter! |
|
CC vond viel me nog mee , nummer obey me vind ik zelf best wel zwaar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Probeer deze eens: http://members.lycos.nl/eternaldespair/afbeeldingen/rutger.JPG |
|
Nou, beter de Heideroosjes dan Abel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hehehehe - ik kan hier wel op ingaan maar dat zal ik maar niet doen - ik denk dat de foto van dat gastje wel genoeg zegt - volgens mij heeft hij een cursus gevolgd genaamd "hoe zet ik mezelf zo hard mogelijk in de zeik op het internet". HEIDEROOSJES & EMINEM RULE! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
haha dat bandje oefent in een klaslokaal. kijk mij eens treu zijn, hahaha je vind naar school gaan wel erg leuk "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: uuuuhhhhh Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ja de repetitiefotos van die bandsite hahahahahahahahah dit is nog een foto van zijn bandje, whahahahahaha en dat loopt te zeuren dat callenish circle niet true is, whahahahahaha offtopic, orion kom online nu "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Nou moet ik eerlijk gezegd ook wel even kwijt dat de Callenish Circle zanger er uitermate Gay uitzag. Kort haar okee, maar dan ook nog geblondeerd, da's wel heel erg Venga Boys! Zenial |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |