|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: haha zegt iemand die daeth heeft staan in zijn naam |
|
die middelste ziet er nog best jummie uit, als ik een pedofiel zou zijn dan wist ik het wel |
|
quote: ja, k dacht laat ik eens origineel zijn en ipv om aan te tonen hoe trui ik wel niet ben 'death' in mijn nick te proppen .. daeth te doen .. dus nee : geen spelfout wuust robuust |
|
Nou het begon er uiteindelijk toch allemaal mee dat het gastje van de foto hierboven commentaar had over mijn uiterlijk dus wie de bal kaatst... ach hij is nog jong dus ik zal het hem maar vergeven dan... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: vet true man al die enge apen op je cu2 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: origineel, ja vast door het woord morbid dan wel te gebruiken en er een spellingsfout in te stoppen?! enne koop lenzen joh! |
|
quote: o, had ik verkeerd begrepen... sorry dude k dacht dat het over zijn uiterlijk ging wuust robuust |
|
quote: ooit van sarcasme gehoord wuust robuust |
|
quote: ik zal toch maar gewoon alto wordne joh, of sk8ter |
|
quote: nee dank je, k ben niet zo'n satanskater666mansonwiccagothalto fan.. volgens mij draait dit alleen omdat ik vrij jong ben en een nieuwkomer ben hier.. sneu van je ghoulliette.. ben wel inteligentere en leukere uitspraken van je tegengekomen op het forum wuust robuust |
|
quote:Inderdaad jammer van het Painkillerfest. Heb Callenish Circle gisteren voor de 27ste keer gezien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: van mij? dat kan niet (15 zijn is 1 ding, maar dan anderen gaan beledigen op hun zogenaamde niet metalgenoege uiterlijk, beetje jammer, aangezien je muziek smaak niet je van het en vrij standard is, maar wat ook weer aan de leeftijd kan liggen. Kortom, lief zijn voor anderen zijn anderen leif voor jou) |
|
quote: ik zie ze nog 2 keer dit jaar dan zit ik op 4 kmoet nog steeds eens een cdtje ervan kopen als ik ze zie maar ik was deze keer teerg afgeleid door de cds van flesh made sin maargoed jij sterkte met naar de 66 keer flesh made sin zien toeklimmen [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 19-05-2003 22:11] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: volgens mij is het probleem niet 15 zijn, ik ben 16 en ik heb der compleet last van, maar als er tegen mij zon opmerking gemaakt word ga ik niet meteen denken het zal wel zijn omdat ik 16 ben "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik was al ultra cool ben mijn geboorte, kan er nix aan doen, heb gewoon geluk gehad denk ik |
|
quote:De nieuwste is meteen de beste van CC.Komt regelmatig voorbij in mijn cd-speler Ik neem aan dat ik CC ook nog wel enkele keren zie dit jaar(o.a. op Wacken) dus ik zal de dertigste keer wel halen dit jaar Flesh made sin was trouwens ook weer erg gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 19-05-2003 22:13] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik had al lang haar bij mijn geboorte "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ben ik volledig met je eens wuust robuust |
|
nou geef elkaar een dikke en alles is weer goed Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ga je ook naar bonded by metal ? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ja we gaan knuffelen!!!!!! |
|
kwam cc daar ook? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: jij wou toch sexxxen ? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
knuffelen it is, kun je trouwens veel gemakkelijker met meerdere mensen doen |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |