|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
* Bolwerk in Sneek: NecRobert Orion Hoolie99 * Burgerweeshuis in Deventer: Hoolie99 ZelThoR * Mundo in Zottegem: Sharteel Mordheim (maar best he) Hoolie99 * Baroeg in Rotterdam: Hoolie99 Vintersorg Inside-Lie |
|
quote: Ik was ook niet van plan om alles te mollen hoor. Meer om eens verdomde hard te flippen. Ben namelijk de vorige 1,5 maand al niet meer naar een concert geweest denk ik Want hij is jarig dus zal hij de nodige pilsjes uitdelen Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Dat zal dan een heel gezellig feestje gaan worden als ik dat zo hoor met veel en |
|
Dat word het zekers te weten wel. Mooi veel + zware = Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Dat is de perfecte formule voor een avondtje dismember. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
na Flesh Made Sin ga ik al weer naar huis de rest is volkome kut Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik ga mischien ook wel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik zal er zijn callenish circle dismember alleen ff vraagje, is voorverkoop noodzakelijk? ik kan me de opkomst niet goed voorstellen. |
|
Voor de Belgische show zou ik wel even reserveren (mocht je daar naartoe willen) want de capaciteit van die zaal is beperkt tot 250 man en het is de enige show in Belgie. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ben er in Rotterdam bij met dank aan Hoolie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Niet verder vertellen Hub... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
kep zojuist kaarten gereserveert |
|
heb er zin in:Dismember en Callenish Circle Erg gave nieuwe cd trouwens van CC Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
* Bolwerk in Sneek: NecRobert Orion Hoolie99 * Burgerweeshuis in Deventer: Hoolie99 ZelThoR * Mundo in Zottegem: Sharteel Mordheim (maar best he) Hoolie99 Twone -normaal gezien- * Baroeg in Rotterdam: Hoolie99 Vintersorg Inside-Lie -------------------------------------------------------------------------------- |
|
* Bolwerk in Sneek: NecRobert Orion Hoolie99 * Burgerweeshuis in Deventer: 4 stringed axe Hoolie99 ZelThoR * Mundo in Zottegem: Sharteel Mordheim (maar best he) Hoolie99 Twone -normaal gezien- * Baroeg in Rotterdam: Hoolie99 Vintersorg Inside-Lie Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
ik ben bij het burgerweeshuis |
|
nog 2 nachjes slapen en dan is het zo ver FLESH MADE SIN!!! THRASH IS BACK!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik begrijp dat jij vooraan staat bij FMS in het Bolwerk?! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jupe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nog een paar nachtjes slapen en dan lekker beuken!!! |
|
Godver de godver, alle cd zaken af geweest om MY PASSION // YOUR PAIN te halen, is die nu nergens (meer?) te krijgen |
|
quote: hmmm... geen idee, zou toch in de winkels moeten liggen. hopelijk is ie uitverkocht! gewoon bij een optreden kopen dan maar, dan verdienen de arme jongens er ook iets mee |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |