|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
wie was u , ( wie ik was leek me wel duidelijke ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Maar ik ga zondag! Zenial |
|
Ik ben ook aanwezig as. zondag in Baroeg BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Hallelujah! Dismember roste wel even mooi de pannen van het dak . En heel veel oud materiaal. Ze begonnen met Dismembered, en speelden zo nog een hele rits van Like an ever flowing stream. Heb nu een piep in mijn oren... |
|
Heb veel zin vanavond; samen met HEUY naar Deventer kachelen (is maar zo'n kleine 200 kilometer vanuit het Limburgse) voor Dismember. Tuurlijk ook CC supporten (Support your local death metal band!!). En dan lekker uitslapen in de auto. |
|
Ik ben er zondag in de Baroeg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
http://poetry.rotten.com/dismember/dismember.jpg over dismember gesproken !niet voor mensen die net aan het eten zijn! |
|
zijn er mensen waarmee ik kan afspreken om zondag dismember te gaan kijken(effe mobiel mailen en mailen hoelaat je er bent) email staat bij de info over arrebar [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 16-05-2003 19:13] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Inside-Lie en ik gaan allebei, hebben er zin in! |
|
quote: jupe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ik ga ook met inside lie "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nuuuuut Ik ga met inside lie!! Zenial |
|
Hmm, het schopte wel aarsch ja, al vond ik het geluid bij dismember wel minder, aan het begin hoorde je de zang voor geen ene flikker, later werd dat wel verbeterd. was wel gezellig |
|
Damn was van plan om te gaan maar ik kan weer niet omdat ik veel dingen moet maken voor school allemaal omdat er een lerares ziek was.. |
|
ja twas heerschend |
|
ga morgen effe in de Baroeg kijken denk ik DISMEMEBER |
|
quote: Ik gaat misschien ook wel. Bertje had het er van de week over (ik hou die concertagenda niet meer zo bij, ik reken wel op jullie om mij in te seinen ). I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Tof Aris nou 90% dat wij gaan tenzij we verschrikkelijk verrot zijn, Bert ging ook zei ie! Kdan is het alleen voor de gezelligheid al de moeite waard HAHAHAHA, dismember vind ik nog wel goed ook dus ben benieuwd, heb geen idee wat t kost eigenlijk! |
|
't was super gister! Dismember was weer heerlijk. Na het concert nog met een aantal jongens van CC en Dismember naar de sjwarmatent geweest en daarna nog tot half vijf bij hun in de bus gezeten. Duits nagesinchroniseerde versie van de Terminator gekeken. Na 2 uurtjes in de auto te hebben gelegen via een omweg naar huis gereden. Ich würde zurück kommen!!! |
|
quote: ik ga er niet met hem heen |
|
Ja was zekers wel mooi gisteren. Alleen jammer van het geluid van Dismember aan het begin. Het was een beetje barrels maar later werd het beter. Callenisch Circle vond ik trouwens tegenvallen. Beetje een stront band. Had meer van die lui verwacht. Die zanger ziet eruit als die zanger van de heideroosjes . Maar verder was het wel een kont schoppende avond. Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Lekker boeiend hoe iemand eruit ziet Mensen, ik heb er zin an! tot morgen! |
|
Vanmiddag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
kgaat ook maar ff kijke is 10 min rijden bij mij vandaan Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |