|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
INFORMATIE EN RESERVERINGEN: * donderdag 15.05 : Het Bolwerk - Sneek (NL) Informatie & reserveringen : www.hetbolwerk.nl * vrijdag 16.05 : Burgerweeshuis - Deventer (NL) Informatie & reserveringen : www.burgerweeshuis.nl * zaterdag 17.05 : Club Mundo - Zottegem (BEL) Informatie & reserveringen : www.mundo.be * zondag 18.05 : Baroeg - Rotterdam (NL) Informatie & reserveringen : www.baroeg.nl !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Dismember Callenish Circle Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zojuist bevestigd als support-act: FLESH MADE SIN !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Zojuist bevestigd als special guest in Burgerweeshuis/Deventer op vrijdag 16.05: CRUSTACEAN ! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Vette line-up!!! |
|
Zojuist bevestigd als special guest in Baroeg/Rotterdam op zondag 18.05: KATAFALK ! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Baroeg!!!! dan ga ik er zekerzzz heen! |
|
Tof! Drinken we een biertje |
|
Das een goed idee! |
|
see ya there! |
|
Zojuist bevestigd als special guest in Club Mundo/Zottegem - BEL op zaterdag 17.05: AXAMENTA ! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
COMPLEET OVERZICHT: !!!!! THE SWEDISH DEATH METAL LEGEND IS BACK !!!!! Finally... 4 exclusive DISMEMBER-shows in the Benelux: DISMEMBER CALLENISH CIRCLE FLESH MADE SIN * donderdag 15.05 : Het Bolwerk - Sneek (NL) Informatie & reserveringen : www.hetbolwerk.nl * vrijdag 16.05 : Burgerweeshuis - Deventer (NL) # Informatie & reserveringen : www.burgerweeshuis.nl * zaterdag 17.05 : Club Mundo - Zottegem (BEL) ## Informatie & reserveringen : www.mundo.be * zondag 18.05 : Baroeg - Rotterdam (NL) ### Informatie & reserveringen : www.baroeg.nl # + CRUSTACEAN ## + AXAMENTA ### + KATAFALK -- OLDSCHOOL SWEDISH DEATH 'FUCKING' METAL -- !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Leuk, Katafalk erbij! |
|
ik ben er in sneek FLESH MADE SIN! de rest vind ik maar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
In de Mundo met Axamenta.. Hoolie is een schatje Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Is dat een liefdesverklaring Sharteel? Nou ik zal maar eerlijk zijn dan... ik heb die band gepusht omdat ik dan weet dat jij ook zeker komt en aangezien jij nog altijd mijn favoriete Vlaamse blondine bent... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Fucking emmer nodig? |
|
Hey... zoiets zeg je niet tegen de zanger van de band die je in je icon hebt staan... ik ben nml een hele emotionele en sociale jongen op dat gebied... ehhh... soms... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hoolie, misschien moet je het anders proberen |
|
Hoe bedoel je Inside Lie? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Mmm misschien maar weer eens tijd om mijn icon te veranderen |
|
Dat zijn drastische maatregelen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
HEUY!!!! ...en drastische maatregelen daar drinken we op |
|
quote: Slijmbal.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |