|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Inderdaad,iedereen moet zelf weten hoe hij/zij eruit wil zien. En het uiterlijk van iemand heeft niks te maken met hoe iemand een optreden neerzet want dat zit goed in mekaar bij CC. Vette strot en energieke uitstraling Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Sorry kan het niet laten, maar zie je dat bier, volgens mij zijn het nog alcoholisten ook! nee laten we die jongens nu nit gaan flamen ik bedoel we hebben allemaal wel eens wat te zeiken, ik kan ook eindeloos zeiken over metallica enzo, maar ach, ben ik zelf zo'n held dan....... kan me wel voorstellen dat die zanger een dergelijke reactie veroorzaakte ik stond ook efe rar te kijken, wees eerlijk! |
|
quote: ja de laatste keer dat ik em zag had die lang haar, maargoed ik vind ook dat et nu genoeg is geweest met dat bandje ja, trouwens effe iets onntopics flesh made sin begint steeds bekender te worden paar mensen sprak ik voor het optreden, kende ze flesh made sin niet, en na het optreden zaten ze ja dat is heftig/goed/heerschend enz enz enz. en na het optreden haalden nogal wat mensen cds van flesh made sin "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: DONT FUCK WITH TALLICA JA!!!! *geintje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Wat een ophef toch over mijn nieuwe haircut... het lijkt hier de Story wel... Ik zie de koppen al voor me: "Callenish Circle zanger shockt metalwereld met nieuw kapsel" of "Callenish Circle goes nu metal"? of "Callenish Circle zanger op tour met Eminem"? Hahahaha... wat een amusement hier op een saaie maandagavond. En voor iedereen die wat te zeuren heeft en zichzelf zo serieus neemt, just... Zo zaterdag weer lekker naar de disco... Cheerz, Pat. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nou hangt hier een callenisch circel poster (gratiesssss) en daarop hebben ze, op 2 na dan allemaal kort tot kaal. dus als jij zo'n kale bent/ was, hoe kun je dan in hemelsnaam je kapsel veranderen |
|
Met zn nieuwe hair-do kan de zanger van Callenisch Circle zo bij Metallica gaan spelen *weet bij god niet waar ie het over heeft* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: nog een biertje Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat was ik dus niet dude... maar we hebben vorig jaar 1 kale vervangen door 1 langharige en om de balans in het team te bewaren heb ik maar besloten om naar de kapper te gaan. Zo nu weet iedereen het grote geheim achter de nieuwe haircut. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
en was het een aardige kapper, of kapster? je moeder was zeker heel blij |
|
ooh zit u in CC? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Jaja... Hoolie 99 = Pat = zanger Callenish Circle = nieuw kapsel! Nou mijn nieuwe vriendin is inderdaad oorspronkelijk kapster en ook verantwoordelijk voor deze coupe maar ze heeft niet de eer gehad om het eraf te halen want toen was ze mijn vriendin nml nog niet. Mijn moeder? Die heeft een half uur lang gelachen (van de zenuwen!). Tsja het is ook niet niks als je zoonlief na ruim 15 jaar lang haar ineens zo terugziet. Gelukkig heeft ze een sterk hart... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik zal het op wacken wel zien dan denk ik |
|
eej post ff een voor en na foto Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Je bent toch niet gay? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
zo weer iets geleert, trouwens der waren wel meer callenish circle shirtjes gister dan dat er van dismember waren of van flesh made sin of van katafalk, alleen liep je achteraf met al het weg was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hehehehe... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
nee hij wel dan @hein [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-05-2003 21:46] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: je gaat toch niet zeggen dat callenish circle op wacken komt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: wel toch!? |
|
Het staat nog niet officieel op de site maar het is in de wandelgangen wel bevestigd... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: tof, jammer dat painkillerfest niet doorging anders had ik jullie dit jaar 4 keer gezien. maar je hebt jezelf aardig undercover gehouden, nouja tot wacken dan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Tsja... aangezien ik ook nog voor tourmanager moest spelen op deze mini-tour en de Dismember-mannen heel veel dorst hadden heb ik nog maar wat bier voor ze gescoord in de Baroeg voor op de terugweg... !!! THE SIGN IS ON !!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |