|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen ik heb er zin in! |
|
hopelijk is het wat drukker dan bij ons in sneek fijne middag toegewenst mensen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: als iemand een zwartgekleed meisje met een morbid angel shirt ziet ben ik het |
|
als je iemand met een dark funeral shirt ziet en een leren broek dan ben ik dat waarschijnlijk "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: maar jou ken ik al "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hehe ja das waar "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
HEUY!!!! Was zeer vet in Deventer!!!! @Skinfather: hoezo zijn we omgereden op de terugweg....ik weet alleen nog dat ik de bus ben ingestapt en dat ik thuis weer wakker werd |
|
het was wel leuk, maar ik had meer verwacht. flesh made sin heerschte erg, katafalk was cool, callenish circle viel me tegen, ik heb hun op stonehenge veel beter zien spelen. dismember vond ik ook niet echt super, in het begin hadden ze nogal wat geluidsproblemen en daarna vond ik het wel leuk maar niet geweldig, maar ik ben de laatste tijd gewoon te erg verwend met goede optredens "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
whoa dikke heersch... mijn oren piepen wel maar errug tof concert. Heerlijk gitaargeluidje heeft dismember toch! En ze hebben Dreaming in Red gespeeld woohoo! Zenial |
|
Was cool, ging toch meer voor de gezelligheid *(waar was je Aris?? HAHAHAH) DISMEMBER was cool die ander bandjes zei me niet zoveel maar ja dat heb je als je niet vertouwd bent met het materiaal. maar op zich had ik van Callenish Circle ook wel meer verwacht, flesh made sin was COOL! die andere band vond ik weinig aan, maar ik hou niet zo van dat geblastbeat te pas en te onpas! En ja kikke gitaargeluid bij Dismember at echte old school zweedse Death Metal geluid, het viel me mee hoeveel mensen er waren, het is wel eens rustiger geweest op een zondagmiddag! Aleen die bierprijs in de Baroeg is belachelijk, dat zijn gewoon horeca prijzen! maar ja heb er toch maar een hoop gedronken HAHAHA, zit nu ook enigszins met een kater achter mijn bureau! |
|
quote: Mmmhhh... heb ik nog zo m'n best gedaan om op Eminem te lijken... toch maar even terug naar de kapper dan om m'n geld terug te vragen. [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 19-05-2003 19:12] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
mmmmmmmmmmmmm m&m's lekkel smekkel |
|
quote: WTF? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: hey dus jij was die gast met dat enforcer shirt, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: kheb voor et eerst blasfeme oordoppen ingedaan, normaal suizen mijn oren na een concert maar nu helemaal niks "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
HAHAHAH ja dat was ik! Ik heb ook oordoppen in, na al die 100'derden concerten wil ik toch ook later nog van muziek kunnen genieten. het zal suf zijn en niet true maar ik pas ervoor om met mijn veertigste zo doof als een kwartel te zijn! Ik heb ze overigens pas sinds een half jaar maar het helpt fantastisch heb nooit meer last van suizen, piepen etc. Ik zal jullie ook vast wel gezien hebben, maar ik weet niet wie jullie zijn HAHAHAHAH! was iig een leuk concert |
|
quote: op je 40tigste geen fuck meer horen dat is untrue, dan kun je je truee en blasfeme muziek niet meer horen. echt et werkt fantastisch en het concert word er niet minder cool om. heb ook nog voordat flesh made sin begon al de cds gekocht, want erna staat zo stom alsof je ze net ontdekt hebt. die gasten gaan binnekort met een grotere band door europa touren voel ik aankomen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vlak voordat de eerste bands begonnen was ik met een vriend even wat gaan eten in een eetcafé, we dachten lekker rustig......NOT! 10 minuten later stopten er een bus vol feyenoord supporters en gingen allemaal die kroeg in...AGGGGGGG wat een mongolen!!!! Maar goed..... Katafalk is niet helemaal mijn ding, vond het wel een hele strakke drummer, maar kon het mij niet echt boeien. Flesh Made Sin vond ik al stukke beter! Lekkere pakkende nummers, zeer vermakelijk. Daarna de band waarvoor ik was gekomen, Callenish Circle!! Erg vette playlist, jammer dat er niet 1 of 2 meer oudere songs gespeeld zijn. Verder heeft Patrick een strot als een idioot, damm probeerde het vaak mee te sceamen, maar viel best tegen! Maar vond het een zeer goed optreden! Dismember heb ik maar 15 minuten gezien, vind ik gewoon geen zak aan. |
|
quote: ja je hebt gelijk, had ik maar jaren eerder die doppen gehad ik zal bst al wat schade gelden hebben! Wat dat true betreft geef ik toch gen zak meer om, vind het eerder een beetje zielig! |
|
quote: Ik ben op de snelweg de verkeerde kant op gereden (richting Duitsland). Kwam ik na een kwartiertje ook achter....... |
|
Dismember was gaaf, alweer een tijdje geleden dat ik me zó goed heb vermaakt op een concert. Wééééééééhééééééé !!!!! BLASTBEATS FOREVER |
|
Dismember... De rest vond ik suf, hoewel Flesh Made Sin ook wel leuk was. Callenish Circle vond ik gewoon saai en alles bij elkaar gejat. Maar goed. Dismember maakte alles goed, een super vette playlist!! Ik voel me nu alleen wel een beetje kaas |
|
quote:Hoe deed de zanger bij Katafalk het? Touché, pussycat! |
|
Vond dat hele Katafalk niet echt bijzonder of spectaculair. Dismember was idd vet en voor mij geld ook dat ik nu verrot op mijn werk zit HAHAHAHA, op een geven moment liep ik met 3 pilsjes in mijn hand HAHAHAHA.... Flesh Made sin is mij ook positief bijgebleven klonk lekker thrashy! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |