|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: And I love it |
|
Quote Sharteel: Slijmbal... Schat, ik hou ook van jou... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Tof Dan moet ik die voor die tijd nog maar es een paar keer uit de kast trekken |
|
quote: Dit ga ik niet overleven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
Er staat nog niets op de Baroeg site |
|
Heb ik ze al voor gemaild maar het optreden is wel bevestigd. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Mooi een avondje bier en Metal |
|
Heb afgelopen zaterdag op het Hub&Heuy festival Callenish Circle al aan het werk gezien met enkele nieuwe nummers en het klinkt erg vet!!! Headbangen gegarandeerd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Tof! Ik ga er zeker zijn!!!! |
|
16 mei, Burgerweeshuis Deventer Daar moet ik bij zijn!!! Voice of Doom, ga jij misschien nog heen? Of misschien No nonsense #lieve blik# I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: De Baroeg site is nu ook up-to-date... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
dismember callenish circle flesh made sin en katafalk, wat een ultieme heersch "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat bedoel ik! |
|
Binnenkort de aanvangstijden van de shows en aanvullende info in deze topic... [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 04-04-2003 12:36] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Dismember en Callenish Circle Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub is ok ole ole... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Wegens gratis vervoer kunnen regelen ben ik er zondag bij in Baroeg! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: en misschien rij ik dan ook mee How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Update jij eerst je cu2 eens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: nee ik ben lui How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Aanvangstijden: Do 15.05 - Bolwerk in Sneek * zaal open: 20.00 * aanvang 1e band: 20.30 Vr 16.05 - Burgerweeshuis in Deventer * zaal open: 19.30 * aanvang 1e band: 20.15 Za 17.05 - Club Mundo in Zottegem (Bel) * zaal open: 19.00 * aanvang 1e band: 20.00 Zo 18.05 - Baroeg in Rotterdam * zaal open: 15.00 * aanvang 1e band: 15.30 [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 15-04-2003 19:30] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
eigenlijk he..... ga ik best wel heel erg naar burgerweeshuis enzow [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 15-04-2003 20:59] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |