![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: And I love it ![]() ![]() |
|
Quote Sharteel: Slijmbal... Schat, ik hou ook van jou... ![]() !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
quote: Tof ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dit ga ik niet overleven ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Er staat nog niets op de Baroeg site ![]() ![]() |
|
Heb ik ze al voor gemaild maar het optreden is wel bevestigd. !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
Mooi een avondje bier en Metal ![]() |
|
Heb afgelopen zaterdag op het Hub&Heuy festival Callenish Circle al aan het werk gezien met enkele nieuwe nummers en het klinkt erg vet!!! Headbangen gegarandeerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Tof! ![]() Ik ga er zeker zijn!!!! ![]() |
|
16 mei, Burgerweeshuis Deventer ![]() Daar moet ik bij zijn!!! Voice of Doom, ga jij misschien nog heen? Of misschien No nonsense #lieve blik# ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: De Baroeg site is nu ook up-to-date... ![]() !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
dismember callenish circle flesh made sin en katafalk, wat een ultieme heersch ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Dat bedoel ik! ![]() ![]() |
|
Binnenkort de aanvangstijden van de shows en aanvullende info in deze topic... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 04-04-2003 12:36] !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
Dismember en Callenish Circle ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hub is ok ole ole... ![]() ![]() ![]() !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
Wegens gratis vervoer kunnen regelen ben ik er zondag bij in Baroeg! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: en misschien rij ik dan ook mee ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
quote:Update jij eerst je cu2 eens. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: nee ik ben lui ![]() How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today ![]() |
|
Aanvangstijden: Do 15.05 - Bolwerk in Sneek * zaal open: 20.00 * aanvang 1e band: 20.30 Vr 16.05 - Burgerweeshuis in Deventer * zaal open: 19.30 * aanvang 1e band: 20.15 Za 17.05 - Club Mundo in Zottegem (Bel) * zaal open: 19.00 * aanvang 1e band: 20.00 Zo 18.05 - Baroeg in Rotterdam * zaal open: 15.00 * aanvang 1e band: 15.30 [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 15-04-2003 19:30] !!! THE SIGN IS ON !!! ![]() |
|
eigenlijk he..... ga ik best wel heel erg naar burgerweeshuis enzow ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 15-04-2003 20:59] ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |