|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
multi, of omni, dat mag ook |
|
Veelwijverij I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
omni, alles is goed |
|
quote:Nee Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Pfff je hebt nu nog steeds geen lang haar Maargoed, concluderend, met het optreden van CC was niks mis, erg tof zelfs, maar geblondeerd haar is Gay Zenial |
|
quote: MIJ? [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 20-05-2003 0:11] |
|
quote: Nou dan zal ik het de volgende keren true evil zwart verven... ok? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: tssss ik ben het omgekeerde, ik ben met lang haar geboren en het groeit steeds korter, dus ik moet snel naar de kapper toe om haar bij te laten knippen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Beste mensen, metal zijn zit niet op je kop hé, dat zit IN je kop. Dat gezeik over lang haar ook altijd BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: Dude jij heb een bos haar! niet normaal |
|
quote:Nee, de Metal Battle was de dag ervoor. Waarschijnlijk was ie gewoon afgepeigerd. quote:Hij heeft inderdaad niet zo'n heftige podiumprestatie als andere metalzangers, als je dat bedoelt. Maar dat heeft niet zoveel met nerd-zijn te maken. Ik zal er maar niet te veel over uitwijden, maar ik denk dat de meeste mensen onder dergelijke omstandigheden aanzienlijk minder zouden presteren. quote:Hij is (zoals hieronder ook al staat vermeld) van As it Burns. In welk opzicht vond je hem eigenlijk slecht? Presentatie of stemgeluid? Katafalk is trouwens ook een compleet ander soort band dan As it Burns. quote:Na de twee demo's hebben ze nog een mini in eigen beheer uitgebracht en de volgende plaat komt uit bij CBI. Ik heb de opnamen van die laatste hier liggen en ik moet zeggen dat menig death metal zanger daar een punt aan kun zuigen. Touché, pussycat! |
|
Z'n stembereik vond ik slecht. Erg monotoon op de manier van screamen |
|
quote: Jaaaaaaaa! quote: Ik zeik niet over lang haar, ik zeik over geblondeerd haar hehehe Zenial |
|
quote: ja maar jij hebt nog een veel grotere bos haar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kaal heerst, mwha was nieteens kaal, zat er alweer een week op, nu niet meer |
|
kaal heerscht niet headbengt klote, ziet er gay uit enz enz enz "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
afro's heersen |
|
quote: bedankt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Katon W de Pena van HIRAX heeft ook en afro! |
|
quote: en hirax heerscht, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
precies! |
|
quote: gay? Arrebar zoekt problemen |
|
quote: nee hoor arrebar provoceert alleen maar een beetje, maar onthou arrebar is destruction fan, en de mad butcher is kaal, en die staat op veel van hun hoezen, dus let maar niet op mij "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ja lul je er maar weer uit Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |