|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja. Dat moest er ff uit. Ik ben behoolijk pissed-off dat Dism alweer regio Brabant/Limburg omzeilt. uck'em. |
|
< Quote: "Typisch. Dit is de 3de of 4de keer (zoniet meer) dat Dismember sinds 1997 de hoek van Brabant/Limburg links laat liggen. Mijn enthousiasme is in 5+ jaar ook minder geworden dus goed zo homo's ga naar je fucking Baroeg en stik dood in je pils." > Er al eens bij nagedacht dat dit niet aan de band en ook niet aan HHR hoeft te liggen??? Ik heb deze package aan ALLE zalen in het zuiden (die ook maar iets voorstellen) aangeboden maar gezien het feit dat geen enkele zaal hierop heeft reageert lijkt het me een beetje ver gaan om hier notabene de band de schuld van te geven. De band heeft helemaal niks met de boekingen te maken. 013 en Effenaar hadden in dat weekend al andere activiteiten gepland en van alle andere zalen in het zuiden heb ik niet eens een reactie gehad. Misschien iets om eens over na te denken voordat je ungefundeerd begint te schreeuwen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hier moet ik Hoolie helemaal gelijk in geven.Veel zalen in het zuiden des landes nemen niet eens de moeite om te reageren op aanbiedingen die hen gedaan word en de zalen meer in het noorden wel.Logisch dat daar dan ook de concerten gegeven worden! Zowel bands alsook labels en boekingskantoren kunnen daar dus niks aan doen. Ik had zelf ook graag Dismember in het zuiden gezien maar als de programmeurs in het zuiden te lui zijn om te reageren dan houd alles op natuurlijk. Misschien kan iedereen zijn/haar frustraties dan uitten richtingen de zalen die niks/nauwelijks iets programmeren om de mensen daar wakker te schudden! Het is in ieder geval dom en kortzichtig om een band/label/boekingskantoor daarvan de schuld te geven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ok Hub... met jou kan ik praten... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Dat is niet aan de band maar aan de zalen die in je omgeving zijn. Zij willen blijkbaar die band niet boeken of andere zalen in andere delen van t land waren eerder met boeken of hebben meer geld. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Ben t dusch volledig met Hoolie eens. (had je post te laat gelezen) light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
apeldoorn en zwolle zijn gelukkig goed bezig de laatste tijd helaasch geen dismember daar maar deventer is ook goed te doen dan Je moeder. |
|
quote: Ik hoop dat dit eens de ogen open maakt bij een hoop mensen en dat ze eerst nadenken alvorens meteen zonder argumenten beginnen te schelden. Voor degenen die vinden dat bij hun in de buurt te weinig gebeurtrganiseer zelf eens iets of laat de betreffende zalen weten dat er meer geprogrammeerd moet worden.Als er genoeg mensen klagen bij een zaal zullen ze er waarschijnlijk wel iets aan doen. Zo ben ikzelf tenslotte ook begonnen en toegegeven,alle begin is moeilijk maar van elke ervaring leer je wel en als je eenmaal een beetje naam hebt opgebouwd kun je vaker ergens terecht met jouw ideeen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeker mee eens Hub. Daarom ben ik ooit Rock-da-party begonnen (is inmiddels al overleden) en ben nu in t bezit van een lekkere MMU. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote:Ikzelf doe inmiddels al 4 jaar het jaarlijks terugkerend "Monolith of Knowledge" festival,twee keer per jaar H&H fetival,en nu met H&H agency ook tours organiseren. Zo probeer ik de leegtes die de zalen hier maken op te vullen met hopelijk voor het publiek interessante metal avonden.Het zou mooi zijn als meer mensen dit gaan doen zodat het weer een beetje levend word Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gaat U nog heen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: [offtopic]Ik voel af en toe een sterke neiging om een dergelijk iets te ondernemen, maar vaak zijn dat impulsen die na een dag weer weggezakt zijn. Zal Perron 55 niet te porren zijn om meer metal avonden te organiseren? Bij Vile/Mangled zat de zaal stampesvol! Eens een mailtje die kant op sturen... [/offtopic] |
|
quote: waarschijnlijk wel, als het geld mee zit... Je moeder. |
|
quote: mwah, niet piepen goat wie gewoon henne Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Daar heb ik het zelf ook ooit al eens geprobeerd,helaas... Ben ook programmeur geweest bij de Azijnfabriek in Roermond maar ben na 2 jaar gestopt vanwege te weinig interesse van de leiding(bestuur) uit.Verder heb ik nog met 't Muziekhoes gewerkt maar die vent is niet te vertrouwen en heeft me zelfs opgelicht waardoor ik zo'n 600 euro lichter ben Ik ga nu mijn hoop vestigen op de Bosuil in Weert Ik moet toegeven,af en toe zakt mij ook de moed in de schoenen maar ik blijf doorgaan omdat ik er zelf heel sterk in geloof en wil dan nu ook van H&H Agency een goed draaiend boekingskantoor maken. In ieder geval nooit opgeven [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-03-2003 21:34] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: gezien ze op wacken ook komen en ik een cd-verslaafde student ben weet ik dat nog niet zo zeker Je moeder. |
|
quote: We slepen je wel mee, lamzak! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Op de site staat dat programma-invulling mede-verzorgd wordt door vrijwilligers, en een of misschien meerdere van die vrijwilligers zullen dus het metal gedeelte wel voor hun rekening nemen. Ik kan altijd eens mailen en kijken of ik het adres van DIE vrijwilliger(s) kan krijgen, peilen hoe het bij Perron zit. Of Perron uberhaupt ingelicht wordt over packages als deze van Dismember en zo ja, waarom ze niet eens reageren op zo'n package. Financieel zo'n probleem? quote: Ja, dat is kut, dan houdt het idd op... quote: En dat is nog veel kutter natuurlijk! quote: Goede instelling! |
|
OK mensen, dat van "niet gelijk schreeuwen" snap ik ook best maar nogmaals: het was gewoon frustratie van "alweer geen Dism in het zuyden" Maar anyways; De Pazzop schijnt ontzettend goed bezig te zijn op het moment met bere-goeie underground bands. Lijkt mij DUS beter dat men investeert in een leuke metal-pendel-service bus om mensen erheen te brengen en zuruck naar huis i.p.v. andere zalen LOL!! |
|
quote: Perron 55 word wel degelijk op de hoogte gehouden van derglijke packages en enkele van hun vrijwilligers spreek ik ook af en toe wel eens bij concerten en festivals maar ik denk dat daar hetzelfde probleem is als bij de Azijnfabriek.Er komt namelijk een breed publiek en die moeten allemaal voorzien worden en aangezien metal toch het "ondergeschoven kindje" is word dit eerder naar de achtergrond geschoven.Zo is het bij de Azijnfabriek zo dat ze nog maar 2 keer per jaar metal organiseren en het liefst zo goedkoop mogelijke bands uit de regio.En ook krijg je elke keer weer dezelfde bands te zien en op den duur blijft het publiek wat van ver moet komen gewoon weg omdat er geen afwisseling zit in de metalprogrammering.Doodzonde om zo de scene hier op zo'n manier kapot te maken want metal leeft hier in Limburg en Brabant meer dan elders in Nederland. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoop voor jullie dat H&H groot word. Ik ben wel bezig jullie package van juni in de P60 te krijgen. En er zouden indeed meer mensen dit soort initiatieven gaan nemen. Ik ga zelf nog bij een aantal zalen informeren of ze me nodig hebben. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Doet me gelijk denken aan de 013 quote: Helemaal mee eens. |
|
quote: Bedankt dat beginnende boekingskantoren ook een kans krijgen tussen alle "grote" namen Dat is volgens mij het grootste probleem als je zelf begint.Zalen kennen je naam niet en zodoende word je vaker snel afgewimpeld en/of niet eens serieus genomen.Helaas.Vaker zijn "de beginners" wel de mensen met hart voor de zaak en niet uit op "het grote,snelle geld",want dat valt toch niet te verdienen in dit wereldje. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |