|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zitten nog 3 bands voor Dismember dus dat valt wel mee... en anders zuip je maar wat minder op zaterdag-avond... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nog 4 weekjes dan is het zover... |
|
INFO & RESERVERINGEN: DISMEMBER CALLENISH CIRCLE FLESH MADE SIN + SPECIAL GUEST Het Bolwerk in Sneek (do 15.05) via: * E-mail : Kaartreservering@hetbolwerk.nl * Website : www.hetbolwerk.nl (ook voor vvk-adressen!) Burgerweeshuis in Deventer (vr 16.05) via: * Tel : 0570 619198 * Website : www.burgerweeshuis.nl (ook voor vvk adressen!) Club Mundo in Zottegem - Bel (za 17.05) via: * E-mail : kris.de.man@pandora.be * Website : www.mundo.be Baroeg in Rotterdam (zo 18.05) via: * Tel : 010 419 1232 * E-mail : baroegres@chello.nl * Website : www.baroeg.nl !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nog anderhalve week en dan staat dit moois weer voor de deur! |
|
heb flesh made sin op koninginnedag voort 1st gezien..... *kwijl* die wil ik dus echt NOG wel een keer of wat zien.... |
|
Op de cd-presentatie van Callenish Circle knalden ze ook goed. Thrash is Back! |
|
Whoooohooooooo... Komt al in de buurt! |
|
|
|
Wie gaat waarheen? Bolwerk Sneek: NecRobert Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bolwerk Sneek: NecRobert Orion [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 06-05-2003 12:39] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Bolwerk Sneek: NecRobert Orion Mundo Zottegem Sharteel Mordheim (maar best he) Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
* Bolwerk in Sneek: NecRobert Orion Hoolie99 * Burgerweeshuis in Deventer: Hoolie99 * Mundo in Zottegem: Sharteel Mordheim (maar best he) Hoolie99 * Baroeg in Rotterdam: Hoolie99 !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
naar allemaal? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tuurlijk... ik ben een echte diehard... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Is wel handig dat ik naar alle 4 de optredens ga anders heeft Callenish Circle een klein probleempje denk ik... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Zou het? |
|
Dismember schopt aarschen... Ga der met de hele band naartoe in deventer. De gitarist is dan ook jarig dus we gaan de boel eens flink breken Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: ej klootzak , Dismember heerscht idd. en ja wij zullen er zijn wuust robuust |
|
ach ik ga dr voor Flesh Made Sin heen de rest vind ik maar zwaar bagger Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hmmz de dichtsbijzijnde is in rotterdam, en dan is de treinreis nog 28 euro.... en dismember staat ook op wacken, dus ik kom niet. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mooi.... |
|
quote: Bij nader inzien... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Nou anders Dismember ook wel... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Wacht hiermee wel ff tot alle bands gespeeld hebben |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |