|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gekeken bij, Free Record Shop, Music Store (vorige 2 ook gekocht)en twee plaatselijke cd winkels, beetje jammer, wordt dus zondag pas mijn eerste ontmoeting met de nieuwe plaat |
|
Er was een kleine vertraging met de uitlevering naar de winkels maar nu zou de plaat toch overal verkrijgbaar moeten zijn. Anders moet je gewoon eens aan het personeel vragen. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Hahaha, oke bij bv Free Record Shop! "goeie middag, hebben jullie de nieuwe cd van Callenish Circle binnen?" "wie?" "Callenish Circle!" "he piet, heb jij daar iets van gehoord?" "Van wie?" "Callenish Purcle" "Circle!" "even kijken hoor" ...........koop hem wel zondag! |
|
is die ook nog goedkoper p.s mischien kun je hem via hun site bestellen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
haal hem zondag wel ff |
|
Ik luister nu Massive Killing Capacity om er even in te komen Hierna Indecent & Obscene Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehehe... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Winkel rond de 18 euro denk ik... via de band 15 euro. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
duidelijke zaak dus, ik ga als arme student voor de 15! |
|
Beterzzz... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
De nieuwe cd is een echte aanrader Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
!!! THE SIGN IS ON !!! |
|
HEUY!!!! Morgenavond naar Deventer, samen met Mr. Dismember: Skinfather Wordt geweldig |
|
quote: Daar heb ik nog nooit iets gevonden, en al helemaal niet tegen een normale prijs |
|
Mmmm hier in Vlaardingen hebben ze toch aardig wat liggen bij de Free Record shop. |
|
Ha, vanavond old skool death metal in het Bolwerk. Ik heb zin. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik ga mee wil ook wel rijden eventueel, je hoort nog wel van me vanavond |
|
quote: Ah, ik zou ook al voorstellen om te rijden. Nou ja dan ga ik wel drinken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Okee, je hoort nog van me <---cola |
|
Gaan niet veel mensen naar de Baroeg he zondag? Beetje jammer |
|
quote: Zal wel meevallen denk ik... Rotterdam is normaal gesproken wel goed voor dit soort optredens. Band is in elk geval veilig gearriveerd in Sneek en het feest kan beginnen! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik ga NU weg. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik zal er in de baroeg bijzijn [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 15-05-2003 19:34] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
En ik ben weer thuis! Korte reactie: Flesh Made Sin was goed. Hoewel het geluid in het begin te wensen overliet. Callenish circle was 2 woorden: IN FLAMES. Maar wel superstrak gespeeld. Hoogtepunt was voor mij het tragere, slepende "What Could Have Been", althans zo kondigde de zanger 'm volgens mij aan. Hoogtepunt van de avond was natuurlijk Dismember. Wat een gitaargeluid hebben die gasten toch! Een paar nummers die ze gespeeld hebben: *Dismember *Skinfather (met dat overheerlijke middenstuk! ) *I Saw Them Die *Dreaming in Red *Skin 'em Alive Matti Karkki de zanger is trouwens wel een relaxte gast. Voor degenen die er nog naartoe gaan: geef 'm een trekje van een blow. Vindt ie lekker. Op naar volgende week: Vader/Arkhon Infaustus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |