|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn van dit album al 3 samples te horen op http://www.katatonia.com en volgens mij is het ook al te downloaden via Soulseek. Mensen die het al gehoord hebben?? Meningen?? Wat ik er tot nu toe van gehoord heb is iig behoorlijk goed, een stukje sneller dan het vorige album, maar wel in dezelfde stijl. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-08-2004 19:00] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
24 maart komt ie officieel uit, ik wil em donders graag horen, vind de laatste 2 cd's erg fijne muziek. |
|
Op soulseek eens viva emptiness intikken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
'k ben benieuwd ....vast geen brave murder day look a like ... ... zal hem es downen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
mooie cover ook weer: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Lijkt wel erg op de nieuwe Opeth hoor .. |
|
quote: Deliverance of Damnation?? Weet de cover van damnation nog niet, ergens plaatjes daarvan?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: delivernce en damnation.... schijnt in te zijn ofzo The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: ehmmm... heb hem op schijf staan ... maar het is wel de inlay van het boekje....ff zoeke The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
gasten check: http://www.seempieces.com/seempieces.html The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Heb hem bijkans helemaal binnen, en wat wat ik binnen heb klinkt weer vet als vanouds, het is idd een stukje harder dan het oude album, maar zeker wel heel erg goed. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
De cover is misschien toevallig van dezelfde coverartist? Ff plaatjes zoeken van Damnation en Deliverance... |
|
quote: Pssst, moet je eens op die link van Meulen klikken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ah, ik had erover gekeken, maar die bedoelde ik dus |
|
Ik zal hem trouwens voor geinteresseerden wel ff uploaden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hij staat drop, alleen is nummer 4 niet helemaal compleet, en misschien nummer 12 ook niet. Maar dat moet de impuls zijn om het toch nog gewoon in de winkel te gaan kopen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: |
|
24 Maart pas? Ik ga denk ik maar vast met mijn slaapzak voor de cd-zaak liggen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: zal hem ff downen en luisteren The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Heb em .. Klinkt wat toegankelijker dan de vorige, maar zoals altijd moet Katatonia op je inwerken .. Mara klinkt al goe! |
|
quote:'k heb hem ook... vind het goed !... lekkere cd ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
hij heerscht PUNT |
|
quote: en waarom zie ik geen nl staan? // edit: domme fout // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 07-03-2003 9:49] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ja, ik heb ook even geluisterd. Best oke idd. Een stuk sneller als de vorige, maar dan ook wel wat toegankelijker. Ik weet niet of dat positief is, maar dat kan ik pas beslissen als ik het wat vaker gehoord heb. Waarom wil iemand ze live zien dan? Er is NIKS aan. Ik heb ze in Baroeg gezien vorig jaar. In't voorprogramma van.. Iets... Hij kan goed zingen hoor live, maar ze staan er zo suf bij.. |
|
quote: 'k vond ze goed ... in 013 ... met MDB en in voorprogramma van Opeth .... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |