IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : formatie kabinet Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 11:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Het is gewoon geen realistische optie naar mijn mening. Kijk, speculeren kunnen we natuurlijk oneindig lang. de meest gekke combinaties zijn dan mogelijk, vooral als er maar een of twee punten worden uitgelicht. daarbij is de overlap enorm groot.
maar praktisch gezien zal uiteindelijk (weer) een centrumkabinet komen met een " afwijking" naar links of naar rechts.
Politiek is een cirkel. De uitersten vinden elkaar vanzelf.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 11:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Het is gewoon geen realistische optie naar mijn mening. Kijk, speculeren kunnen we natuurlijk oneindig lang. de meest gekke combinaties zijn dan mogelijk, vooral als er maar een of twee punten worden uitgelicht. daarbij is de overlap enorm groot.
maar praktisch gezien zal uiteindelijk (weer) een centrumkabinet komen met een " afwijking" naar links of naar rechts.
Net zo min als CDA/PvdA/SP in ideologisch opzicht ook geen realistische optie zou moeten kunnen zijn. Hoe moeten 3 partijen, die zich in de verkiezingen zo tegen elkaar hebben afgezet, die hebben laten blijken elkaar de hel in te willen prijzen, in hemelsnaam samen een regering vormen? Hoe zouden die partijen in hemelsnaam kunnen samenwerken?

http://www.watvooreikelszijnjullie.nl/

Nee, ik denk dat Balkenende en Maorijnissen echt in 1 coalitie thuishoren!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 11:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:36 schreef kwelgeest het volgende:
Tering! Dat zo'n infantiel ouder is dan dat ik ben.
Lol, uit zijn profiel:

Interesses / hobbies: progressieve technische melodische goothisch/dood/doem metaal. liberaal maatsoortgebruik. psychologie. filosofie. intellectuele discussie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 11:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:49 schreef Misanthrope het volgende:
Net zo min als CDA/PvdA/SP in ideologisch opzicht ook geen realistische optie zou moeten kunnen zijn. Hoe moeten 3 partijen, die zich in de verkiezingen zo tegen elkaar hebben afgezet, die hebben laten blijken elkaar de hel in te willen prijzen, in hemelsnaam samen een regering vormen? Hoe zouden die partijen in hemelsnaam kunnen samenwerken?

http://www.watvooreikelszijnjullie.nl/

Nee, ik denk dat Balkenende en Maorijnissen echt in 1 coalitie thuishoren!!

tijdesn de campagne worden wel meer dingen gezegd die erna plotseling zijn vergeten. ik vind hetzelf ook gek maar dat zal er nu eenmaal wel bijhoren (evenals de nep-vriendschap tussen Rutte en Verdonk tijdesn de campagneperiode).
Verder denk ikzelf ook dat die voorgestelde coalitie erniet zal komen. Ik kan ermij niets bij voorstellen. Ik denk dat het uiteindelijk toch PVDA/CDA/Christenunie zal worden.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 11:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:53 schreef attila_de_hun het volgende:
tijdesn de campagne worden wel meer dingen gezegd die erna plotseling zijn vergeten. ik vind hetzelf ook gek maar dat zal er nu eenmaal wel bijhoren (evenals de nep-vriendschap tussen Rutte en Verdonk tijdesn de campagneperiode).
Verder denk ikzelf ook dat die voorgestelde coalitie erniet zal komen. Ik kan ermij niets bij voorstellen. Ik denk dat het uiteindelijk toch PVDA/CDA/Christenunie zal worden.
Dat zal Woutertje nooit goed vinden, want dat zou betekenen dat de Christenen altijd het laatste woord hebben en Woutertje zich moet inbinden tegen de Christentjes. Dat betekent weer dat na de volgende verkiezingen de PvdA weggepoept wordt en de SP nog groter wordt en dan is de droom van Woutertje, om MP te worden helemaal weggevaagd.

Wat nog een optie zou kunnen zijn, is een links minderheidskabinet, waarin Woutertje zijn droom, MP worden, alsnog waar kan maken. PvdA/SP/Groenlinks zou dat dus zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 12:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:56 schreef Misanthrope het volgende:
Dat zal Woutertje nooit goed vinden, want dat zou betekenen dat de Christenen altijd het laatste woord hebben en Woutertje zich moet inbinden tegen de Christentjes. Dat betekent weer dat na de volgende verkiezingen de PvdA weggepoept wordt en de SP nog groter wordt en dan is de droom van Woutertje, om MP te worden helemaal weggevaagd.

Wat nog een optie zou kunnen zijn, is een links minderheidskabinet, waarin Woutertje zijn droom, MP worden, alsnog waar kan maken. PvdA/SP/Groenlinks zou dat dus zijn.
Maar zou de windvaan wel met de SP willen regeren? Ik denk dat Marijnissen dan alle 'successen' naar zich toe zal zuigen en er eveneens niets vd PvdA overblijft.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 06-12-2006 12:14]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 12:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ik zou de mening van de VVD-stemmers (of "rechtsen" en "links/liberalen" in het algemeen) alhier wel eens willen weten over de perikelen in hun partij. gaat de VVD scheuren? moet Rutte wegwezen? is verdonk het antwoord???

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-12-2006 12:22]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 12:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 12:16 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zou de mening van de VVD-stemmers (of "rechtsen in het algemeen) alhier wel eens willen weten over de perikelen in hun partij. gaat de VVD scheuren? moet Rutte wegwezen? is verdonk het antwoord???


Ik zal nogmaals vermelden dat de VVD de laatste jaren links liberaal is

1 - Nee
2 - Nee
3 - Nee

Duidelijk zo ?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 12:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

jou mening in ieder geval wel

(heb overigens gelijk een korte aanpassing gemaakt in mijn post natuurlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-12-2006 12:23]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 12:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 12:16 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zou de mening van de VVD-stemmers (of "rechtsen" en "links/liberalen" in het algemeen) alhier wel eens willen weten over de perikelen in hun partij. gaat de VVD scheuren? moet Rutte wegwezen? is verdonk het antwoord???
Nee. Nee. Nee.

Kamp is het antwoord!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 12:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

maar als Kamp het antwoord is, is dat dan niet gelijk een vernedering voor Rutte,?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-12-2006 12:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Het antwoord op nog meer zetelverlies in het vervolg.........Hij is een boer met kiespijn.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 12:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 12:25 schreef attila_de_hun het volgende:
maar als Kamp het antwoord is, is dat dan niet gelijk een vernedering voor Rutte,?
Geen idee, dat moet je aan Rutte vragen. Echter, de VVD'ers (dat was nog in de tijd dat ik geen lid was) hebben voor Rutte gekozen en dus zal Rutte zijn tijd moeten uitzitten. Dat is democratie, ook in de partij, en daar zullen we mee moeten leven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 13:33 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 12:25 schreef attila_de_hun het volgende:
maar als Kamp het antwoord is, is dat dan niet gelijk een vernedering voor Rutte,?


Rutte is al genoeg vernedering voor Rutte.
Gelukkig kan hij nog bij mamma aan tafel schuiven


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 13:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 12:27 schreef Misanthrope het volgende:
en dus zal Rutte zijn tijd moeten uitzitten.


Welke tijd bedoel je daar precies mee?

Wat betreft Kamp. Nee.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-12-2006 13:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:56 schreef Misanthrope het volgende:
Dat zal Woutertje nooit goed vinden, want dat zou betekenen dat de Christenen altijd het laatste woord hebben en Woutertje zich moet inbinden tegen de Christentjes. Dat betekent weer dat na de volgende verkiezingen de PvdA weggepoept wordt en de SP nog groter wordt en dan is de droom van Woutertje, om MP te worden helemaal weggevaagd.

Yup, de PvdA zal nooit (zomaar) een regering ingaan zonder de SP, anders gaat het hopeloos fout voor de PvdA. Daarom vind ik die zet van die motie over het generaal pardon ook zo sterk.

In politieke zin dan. PvdA en SP hebben nu een duidelijk standpunt en een signaal afgegeven aan het CDA dat ze echt moeten gaan inbinden, anders komt het nooit tot een formatie.

Geen D'66 meer die zich met wat mislukte-gekozen-burgemeester-shit laat afschepen!


Dear dirty delightful old drunken old days


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-12-2006 16:08 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 11:24 schreef Argus het volgende:
Eens kijken dan

Hmm, het zoeken heeft nog weinig succes gehad. Het enige wat er enigszins naar refereert en van een betrouwbare bron komt is dit:

quote:
De PvdA kan moeilijk om de SP heen. Ze heeft veel stemmen verloren van kiezers die haar niet herkenbaar links en sociaal genoeg vonden. Als de PvdA gaat regeren met CDA en ChristenUnie is het gevaar groot dat de SP de volgende keer nog meer ontevreden kiezers weghaalt en de grootste linkse partij wordt.


http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/11/23/231106_analyse.html


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-12-2006 23:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 13:33 schreef Argus het volgende:
Rutte is al genoeg vernedering voor Rutte.
Gelukkig kan hij nog bij mamma aan tafel schuiven


Typisch links


"This one is older than shit, heavier than time!"


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 23:44 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 10:45 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo rechts heeft het verknald en links is er gestemd? Links: PvdA, SP, Groenlinks en PvdD (33 + 25 + 7 + 3 = 68), rechts: CDA, VVD, PvdV (41 + 22 + 9 = 72). Andere partijen zijn midden partijen, al zou de SGP nog bij rechts getrokken kunnen worden. Rechts is groter.

Hoe hoog is je iq trouwens? 60? 70?

sukkel

d66 is links, en veel CU stemmers denken dat het links is. en CDA heeft een overwegend links programma (ofschoon ze in de praktijk naar rechts hangen, aan de vvd).
daarbij is sgp rechts. altijd geweest. PvdA+SP+GL+CU+D66+PvdD=76 zetels, aan LINKER zijde (ook al is CU eigenlijk niet links, t zou dr in mee kunnen draaien). aan rechterzijde hebben we VVD+PvV+SGP=31.
dikke voor je


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 23:46 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

en daarbij ben je some vergeten dat SP 16 zetels heeft gewonnen?, wederom een winst voor links?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-12-2006 23:47 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Zeg, legofiel, heb jij mischien plastiche chirurgie ondergaan? Het lijkt net of je kont zit waar je mond hoort te zitten....



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 23:50 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 23:02 schreef 0Tolerence het volgende:
Typisch links


Rutte is inderdaad een typisch links watje. Als de man principes had zat hij m.i. ook niet bij de VVD.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-12-2006 23:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 december 2006 23:46 schreef lygophile het volgende:
en daarbij ben je some vergeten dat SP 16 zetels heeft gewonnen?, wederom een winst voor links?


Zo, voor jou!

http://www.debouwsteen.com/download.php?view.29



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-12-2006 23:57 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 december 2006 23:44 schreef lygophile het volgende:
sukkel

d66 is links, en veel CU stemmers denken dat het links is. en CDA heeft een overwegend links programma (ofschoon ze in de praktijk naar rechts hangen, aan de vvd).
daarbij is sgp rechts. altijd geweest. PvdA+SP+GL+CU+D66+PvdD=76 zetels, aan LINKER zijde (ook al is CU eigenlijk niet links, t zou dr in mee kunnen draaien). aan rechterzijde hebben we VVD+PvV+SGP=31.
dikke voor je


Ga door! Alsjeblieft! Godver, wat voel ik me intelligent nu..



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 07-12-2006 0:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 23:50 schreef Argus het volgende:
Rutte is inderdaad een typisch links watje. Als de man principes had zat hij m.i. ook niet bij de VVD.


Waar baseer je dit allemaal op, je lijkt nogal problemen te hebben met de beste man. Wil je erover praten?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen