IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : formatie kabinet Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 13:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:20 schreef spectre het volgende:
26 zetels tegenover 9 is een groot verschil.

ja maar nog toch kleiner als de "groten".


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 13:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ontken ik dat? Maar ik vind wel dat ze aan de hand van de hoeveelheid zetels wel een plek aan de coalitietafel hebben gekregen. Dit in tegenstelling tot bv een CU of GW


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 13:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:24 schreef spectre het volgende:
Ontken ik dat? Maar ik vind wel dat ze aan de hand van de hoeveelheid zetels wel een plek aan de coalitietafel hebben gekregen. Dit in tegenstelling tot bv een CU of GW


ik vind het twijfelachtig en weet ook niet of het wel zo verstandig zou zijn voor de Sp. Ik zelf vind het enorm belangrijk dat er een stabiele regering komt (hopelijk centrum links georienteerd). ik zie dat niet een-twee-drie lukken met de Sp en CDA (of VVD) tezamen.

maar we zullen zien.

de enige partij waar bijna niet omheen gegaan kan worden is de CDA denk ik zo. of zou een PVDA/VVD/??? realistisch zijn??? (vraag ik mezelf af)


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-11-2006 13:28]


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 13:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Windvaan JP!
Ik heb hem nu al een aantal keer horen zeggen dat Nederland Socialer moet. Het lijkt mij duidelijk genoeg.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 13:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:31 schreef spectre het volgende:
Windvaan JP!
Ik heb hem nu al een aantal keer horen zeggen dat Nederland Socialer moet. Het lijkt mij duidelijk genoeg.


Ik denk dat Balkenende gewoon het beleid wil doorzetten zoals ze hebben uitgevoerd. dus dat gaat heel lastig worden.
als ik samenzweringsachtig zou zijn aangelegd zou ik geneigd zijn te denken dat het CDA misschien wel de coaltievorming zo lastig gaat maken dat er nieuwe verkiezingen gehouden moeten worden. want ze zullen wel een cruciale rol gaan spelen, zonder het CDA is een coalitie enorm lastig.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-11-2006 13:38]


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 13:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, ik denk dat hij het linkse geluid serieus gaat nemen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 13:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik kreeg zelf het idee dat hij gisteren niet zat te juichen aan de tafel. alhoewel, in vergelijking met Bos was hijzo vrolijk als een clown (Bos zat zowat te janken leek het wel)


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-11-2006 13:41]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 13:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:40 schreef attila_de_hun het volgende:
alheowel in vergelijking met Bos hij nog een zonnestraal was (die zat zowat te janken leek het wel)



Ik kreeg daar dan ook helemaal een warm gevoel bij.
Nog 4 jaar en dan mag Jan zo zitten


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 13:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:41 schreef Argus het volgende:
en dan mag Jan zo zitten


Peter Balkenende?


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 13:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:41 schreef Argus het volgende:
Ik kreeg daar dan ook helemaal een warm gevoel bij.
Nog 4 jaar en dan mag Jan zo zitten
jaja, iets constructiefs in dit topic aandragen is echt lastig voor je, niet?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 13:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Neeeeeee die andere

JP zie ik hierna nog wel een termijn doen met de economische prognose voor de komende paar jaar. Kameraad Jan kan vervolgens aan de zijlijn wat gillen en niet meer opvallen.

IMO zijn die extra zetels op dit moment voornamelijk 'protest stemmen' ala LPF zetels.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 13:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:46 schreef spectre het volgende:
jaja, iets constructiefs in dit topic aandragen is echt lastig voor je, niet?


Dat wat ik bedoel boven je bolletje gaat is niet mijn probleem knul.

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 23-11-2006 13:48]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 13:49 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja, dat hebben we al meerdere malen mee mogen maken op dit forum


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 13:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:47 schreef Argus het volgende:
Neeeeeee die andere

JP zie ik hierna nog wel een termijn doen met de economische prognose voor de komende paar jaar. Kameraad Jan kan vervolgens aan de zijlijn wat gillen en niet meer opvallen.

IMO zijn die extra zetels op dit moment voornamelijk 'protest stemmen' ala LPF zetels.


nee, dat ben ik niet geheel met je eens. het is het resultaat van een enorme slechte PVDA-campagne. Veel mensen zijn nu eenmaal te vinden voor een wat linkser beleid (PVDA was ook heel groot bij de vorige verkiezingen als ik het me goed herinner). En de PVDA heeft dat wijd opengelaten.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 13:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:49 schreef spectre het volgende:
Ja, dat hebben we al meerdere malen mee mogen maken op dit forum


Inderdaad. Maar dat je niet zo slim bent weten we nu al hoor.
Maar voordat het aanstekelijk gaat werken, laat ik je gewoon weer verder gaan met je extreem doordachte en constructieve bijdrage aan dit topic en het forum in zijn algemeen

On topic dus. Microbrain.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 13:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:51 schreef attila_de_hun het volgende:
nee, dat ben ik niet geheel met je eens. het is het resultaat van een enorme slechte PVDA-campagne. Veel mensen zijn nu eenmaal te vinden voor een wat linkser beleid (PVDA was ook heel groot bij de vorige verkiezingen als ik het me goed herinner). En de PVDA heeft dat wijd opengelaten.


Dat speelt ook zeker mee Maar ook het totaal falen van GL wat dat betreft.
Ik snap eigenlijk nog niet helemaal goed dat er nog zoveel zetels zijn voor die partij.
GL en D66 kunnen beter de eer aan zichzelf houden meen ik.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 13:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@ vorige reply: He, bedenk zelf eens iets man

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-11-2006 13:53]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:53 schreef spectre het volgende:
@ vorige reply: He, bedenk zelf eens iets man


quote:
Op 23 november 2006 8:52 schreef Argus het volgende:
Het is dan ook geen bier maar PILS.


Iemand die niet weet dat pils bier is, neem die nou niet serieus ...

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-11-2006 13:55]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 13:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:55 schreef Jenje het volgende:
Iemand die niet weet dat pils bier is, neem die nou niet serieus ...


Dat zeg ik ook niet.....
Probeer het nog eens.

OF GA EENS ONTOPIC


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 14:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:53 schreef Argus het volgende:
Dat speelt ook zeker mee Maar ook het totaal falen van GL wat dat betreft.
Ik snap eigenlijk nog niet helemaal goed dat er nog zoveel zetels zijn voor die partij.
GL en D66 kunnen beter de eer aan zichzelf houden meen ik.
Ik heb trouwens nog geen reactie van Femke Halsema gezien ..

Huilde ze?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 14:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 13:53 schreef Argus het volgende:
Dat speelt ook zeker mee Maar ook het totaal falen van GL wat dat betreft.
Ik snap eigenlijk nog niet helemaal goed dat er nog zoveel zetels zijn voor die partij.
GL en D66 kunnen beter de eer aan zichzelf houden meen ik.

Het falen van Groen links wordt vooral bepaald door hun "elitaire" uitstraling en vooral door de persoon Femke Halsema naar mijn mening. Het is jammer dat het om de poppetjes gaat in dit geval maar ze komt totaal niet over.
en D66 krijgt, zoals al vele jaren, de klappen door hun fetish om als opvulpartij te willen meedoen. en dit met partijen die hun ideƫen nog niet als WC-papier gebruiken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-11-2006 14:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Integendeel. Zoveel hebben ze niet verloren hoor. 1 zetel maar.

En GUs, waarom tellen die partijen niet mee? CU en GW hebben niet zo gek veel meer stemmen.

Of ben ik nu weer dom

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-11-2006 14:03]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-11-2006 14:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:01 schreef Jenje het volgende:
Ik heb trouwens nog geen reactie van Femke Halsema gezien ..

Huilde ze?

nee ze gaf Wilders een lowkick en ging daarna met een vlammenwerper Verdonk en Rutte te lijf.

als er wel twee bijna zaten te janken waren het Rutte en Bos. Wilders ook maar dan van blijdschap.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-11-2006 14:04]


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 14:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:01 schreef Jenje het volgende:
Ik heb trouwens nog geen reactie van Femke Halsema gezien ..
Huilde ze?


Ze liet weten erg blij te zijn met het aantal zetels daar ze er in de polls nog veel slechter voor stonden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 14:07 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 14:02 schreef spectre het volgende:
Integendeel. Zoveel hebben ze niet verloren hoor. 1 zetel maar.

En GUs, waarom tellen die partijen niet mee? CU en GW hebben niet zo gek veel meer stemmen.

Of ben ik nu weer dom


Als je denkt dat ik die opmerking relateer aan het aantal zetels, ja.
Anders zou je doorhebben dat dat te maken heeft met het falen van de betreffende partij als entiteit en het verlies van achterban en grondslag. Hetgeen zich weer vertaald in de dalende trend wat betreft het aantal zetels.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen