IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : formatie kabinet Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 30-11-2006 1:14 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 29 november 2006 21:51 schreef kwelgeest het volgende:
Kamp is sterk. De beste man weet precies waar hij het over heeft, maakt nooit fouten en is nooit overmoedig. Verder is hij zeer integer en toegewijd aan zijn werk.


Wow, hij is niet menselijk dus?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 30-11-2006 1:16 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Ach, hij keek weer door zijn blauwe zonnebril.



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-11-2006 8:30 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2006 1:14 schreef Phriar het volgende:
Wow, hij is niet menselijk dus?
Robokamp


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-11-2006 8:37 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Hehe


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 0:04 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

nouja, als het wederom een rechts klootzakken cabinet wordt ga ik

hoewel...dan valt het razendsnel en schuift het nog meer naar links met potentie tot eindelijk een werkelijk links cabinet.
mrja..links krijgt het al zwaar genoeg om zich waar te maken als ze gaan regeren. het schuift vanzelf weer terug.

in de steden en in het noorden zou er onvermijdelijk een links cabinet komen als de rest niet meetelde, maar die kutdorpjes zitten vol met cda, wilders en CU stemmers

on the bright side, 25 zetels, woehoe!!
links rechts


acid
Usericon van acid
Posted 06-12-2006 0:11 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:04 schreef lygophile het volgende:
nouja, als het wederom een rechts klootzakken cabinet wordt ga ik

hoewel...dan valt het razendsnel en schuift het nog meer naar links met potentie tot eindelijk een werkelijk links cabinet.
mrja..links krijgt het al zwaar genoeg om zich waar te maken als ze gaan regeren. het schuift vanzelf weer terug.

in de steden en in het noorden zou er onvermijdelijk een links cabinet komen als de rest niet meetelde, maar die kutdorpjes zitten vol met cda, wilders en CU stemmers

on the bright side, 25 zetels, woehoe!!
links rechts


Zie; links stemmen is niet goed voor je taalgebruik & spelling, laat staan interpunctie.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-12-2006 0:16 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Nederland gaat er economisch erg op achteruit als er een links kabinet komt, en dan nog eens het probleem dat de grenzen weer open gegooit worden..

Leer eerst je taal maar eens goed kereltje, en als je wat minder - - neerzet kom je misschien wat volwassener over.

Ik zal wel dood moeten, want ik ben een VVD stemmer


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 06-12-2006 0:18 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:16 schreef Digerdoden het volgende:
gegooit


Leer eerst je taal maar eens goed kereltje,






Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-12-2006 0:19 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:18 schreef Ktulu het volgende:






"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-12-2006 0:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 6 december 2006 0:04 schreef lygophile het volgende:
nouja, als het wederom een rechts klootzakken cabinet wordt ga ik

hoewel...dan valt het razendsnel en schuift het nog meer naar links met potentie tot eindelijk een werkelijk links cabinet.
mrja..links krijgt het al zwaar genoeg om zich waar te maken als ze gaan regeren. het schuift vanzelf weer terug.

in de steden en in het noorden zou er onvermijdelijk een links cabinet komen als de rest niet meetelde, maar die kutdorpjes zitten vol met cda, wilders en CU stemmers

on the bright side, 25 zetels, woehoe!!
links rechts


Jongen doe toch niet zo puberaal.
Jongen doe toch niet zo plat en zo banaal.
Zing gewoon een leuk lied of schrijf een mooi verhaal.


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 2:09 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

ach, sukkels.

mensen die gaan kakken over verkeerde letterkeuze of dat soort shit. is ook zo echt heel erg belangenrijk he.

en ff voor de duidelijkheid, rechts had het verknalt, linkser werd er gestemd, en toch kwam er wederom een rechts kabinet. en dat herhaalde zich een aantal keer.

CDA heeft zelfs toen PvdA 42 zetels had een rechts kabinet afgedwongen door overduidelijk weigeren te willen werken aan een kabinet met pvda. en dan net doen alsof weetjewel....
geintje dat ze al eerder geflikt hebben

vervolgens verneuken ze het weer en nu stemt iedereen wederom een heel stuk linkser. de boodschap lijkt me duidelijk

als er nu weer een rechts kabinet komt...tja...

en we zijn ook allen zo blij met dat cda vvd geweest. echt zo enorm blij. en ja natuurlijk, een links kabinet is heel erg slecht voor de economie, in tegenstelling tot een rechts kabinet. ja, dat hebben we gezien

VVD

ow en ps: volwassen overkomen is nog niet echt mijn motief geweest.

hoe komt het trouwens dat metalheads altijd uitsluitend voor of sp, of vvd gaan?

[Dit bericht is gewijzigd door lygophile op 06-12-2006 2:11]


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 06-12-2006 2:14 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:11 schreef acid het volgende:
Zie; links stemmen is niet goed voor je taalgebruik & spelling, laat staan interpunctie.

met de interpunctie was nou net niks mis trouwens


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-12-2006 7:23 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Niet links, niet rechts, maar recht door zee!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2006 7:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 december 2006 2:09 schreef lygophile het volgende:
ach, sukkels.

mensen die gaan kakken over verkeerde letterkeuze of dat soort shit. is ook zo echt heel erg belangenrijk he.

en ff voor de duidelijkheid, rechts had het verknalt, linkser werd er gestemd, en toch kwam er wederom een rechts kabinet. en dat herhaalde zich een aantal keer.

CDA heeft zelfs toen PvdA 42 zetels had een rechts kabinet afgedwongen door overduidelijk weigeren te willen werken aan een kabinet met pvda. en dan net doen alsof weetjewel....
geintje dat ze al eerder geflikt hebben

vervolgens verneuken ze het weer en nu stemt iedereen wederom een heel stuk linkser. de boodschap lijkt me duidelijk

als er nu weer een rechts kabinet komt...tja...

en we zijn ook allen zo blij met dat cda vvd geweest. echt zo enorm blij. en ja natuurlijk, een links kabinet is heel erg slecht voor de economie, in tegenstelling tot een rechts kabinet. ja, dat hebben we gezien

VVD

ow en ps: volwassen overkomen is nog niet echt mijn motief geweest.

hoe komt het trouwens dat metalheads altijd uitsluitend voor of sp, of vvd gaan?


minder pvda stemmers, meer sp stemmers. links naar linkser. achja, ze hebben nog steeds geen meerderheid

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-12-2006 7:39]


Je moeder.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2006 7:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:04 schreef lygophile het volgende:
in de steden en in het noorden zou er onvermijdelijk een links cabinet komen als de rest niet meetelde, maar die kutdorpjes zitten vol met cda, wilders en CU stemmers

Tsja, in de grote steden hebben nooit asielzoekerscentra gestaan, dus hebben die niet zoveel te maken gehad met "links" als de dorpjes waar ze zulks liever niet terug hebben.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 9:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 7:23 schreef Psychonaut het volgende:
Niet links, ....., maar recht door zee!


dat geldt in ieder geval niet voor jou.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-12-2006 9:41]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 9:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 7:27 schreef karnivoor het volgende:
minder pvda stemmers, meer sp stemmers. links naar linkser. achja, ze hebben nog steeds geen meerderheid


Hangt er vanaf hoe je al die kleine partijtjes "labelt". een deel hiervan zijn wel "links" terwijl een ander deel meer op het "midden" zijn gericht maar toch op zijn tijd "links" ondersteunen.
Kortom, het is grosso mode toch minder (ave)rechts geworden en is het Fortuyn-effect gelukkig aan het wegebben.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-12-2006 9:23]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 9:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 7:58 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, in de grote steden hebben nooit asielzoekerscentra gestaan, dus hebben die niet zoveel te maken gehad met "links" als de dorpjes waar ze zulks liever niet terug hebben.

kleine dorpjes zijn traditioneel CDA-stemmers. dat heeft verder weinig met asielzoekers te maken. en de meeste mensen hebben dacht ik geen aversie tegen asielzoekers op zich maar vooral tgen Noordafrikanen als we het over de buitenlanders hebben. (en die noordafrikanenzijn niet dik bezaaid in de kleinere dorpjes)


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 9:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:04 schreef lygophile het volgende:
nouja, als het wederom een rechts klootzakken cabinet wordt ga ik


Hallo Volkert

Neqschotje voor deze meneer aub.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 9:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 7:58 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, in de grote steden hebben nooit asielzoekerscentra gestaan, dus hebben die niet zoveel te maken gehad met "links" als de dorpjes waar ze zulks liever niet terug hebben.




Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-12-2006 9:46 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 december 2006 0:04 schreef lygophile het volgende:
nouja, als het wederom een rechts klootzakken cabinet wordt ga ik

hoewel...dan valt het razendsnel en schuift het nog meer naar links met potentie tot eindelijk een werkelijk links cabinet......blablablabla



Godvrrrrr, wat ben jij een ontzettende kneus...Val dood en sta nooit meer op.



spectre
Usericon van spectre
Posted 06-12-2006 10:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 9:42 schreef Argus het volgende:

pssst, het is een grapje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 10:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2006 0:16 schreef Digerdoden het volgende:

Ik zal wel dood moeten, want ik ben een VVD stemmer
Idd, linkse rat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-12-2006 10:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 december 2006 2:09 schreef lygophile het volgende:
ach, sukkels.

mensen die gaan kakken over verkeerde letterkeuze of dat soort shit. is ook zo echt heel erg belangenrijk he.

en ff voor de duidelijkheid, rechts had het verknalt, linkser werd er gestemd, en toch kwam er wederom een rechts kabinet. en dat herhaalde zich een aantal keer.

CDA heeft zelfs toen PvdA 42 zetels had een rechts kabinet afgedwongen door overduidelijk weigeren te willen werken aan een kabinet met pvda. en dan net doen alsof weetjewel....
geintje dat ze al eerder geflikt hebben

vervolgens verneuken ze het weer en nu stemt iedereen wederom een heel stuk linkser. de boodschap lijkt me duidelijk

als er nu weer een rechts kabinet komt...tja...

en we zijn ook allen zo blij met dat cda vvd geweest. echt zo enorm blij. en ja natuurlijk, een links kabinet is heel erg slecht voor de economie, in tegenstelling tot een rechts kabinet. ja, dat hebben we gezien

VVD

ow en ps: volwassen overkomen is nog niet echt mijn motief geweest.

hoe komt het trouwens dat metalheads altijd uitsluitend voor of sp, of vvd gaan?


Is ZM een digitale mongolen magneet geworden oid


Against God and Government


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-12-2006 10:41 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

dat was het al


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen