IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : formatie kabinet Vorige pagina
lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 13-12-2006 13:35 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

ow damn...je quote mij met de tekst "*poep*". ik dacht dat dat refereerde aan mij quote "poep" van misanthrope.

hmm..nm


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik begrijp dat, als ik me snel inschrijf bij de nederlandse ambassade, ik nog mooi meekan met de aankomende verkiezingen?

Of is er nog steeds een serieuze kans dat de huidige uitslag een daadwerkelijk kabinet gaat opleveren?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

On topic betekent: BEK HOUWE!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

*zwijgt geschokt*


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was op lego gemikt hoor


lygophile
de rogue
Usericon van lygophile
Posted 13-12-2006 13:39 by lygophile Wijzig reactieProfiel van lygophileQuote dit bericht

chill man, k verklaarde t alleen, das al.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-12-2006 13:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Waar heb jij nederlands geleerd? Het is hier geen Rotterdam-Zuid hoor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-12-2006 13:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 13:39 schreef lygophile het volgende:
chill man, k verklaarde t alleen, das al.
Heet jij toevallig ook Onslaught en CorpseQueen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2006 13:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2006 13:43 schreef Misanthrope het volgende:
Heet jij toevallig ook Onslaught en CorpseQueen?


Maar on topic ...

Ik zie de kans dat we opnieuw mogen gaan stemmen met de dag groeien ..,.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2006 13:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



LOOL


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-12-2006 13:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ontopic eik0l


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-12-2006 15:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Rita Verdonk lachend!! zo, daar moet Weta Digital Ltd. wel al hun registers voor hebben opengetrokken om dat enigszins realistisch te doen overkomen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-12-2006 15:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

lol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-12-2006 20:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Schijnbaar vond men enige tijd geleden dat de SP hun ppot stijf hield en niet met CDA wilde onderhandelen:

quote:
Op 12 december 2006 21:17 schreef Mutilator het volgende:Prima actie van SP aangezien ze hier principes hoger aanslaan dan machtshonger.




quote:
Op 12 december 2006 21:56 schreef Mutilator het volgende:
Juist omdat ik prima kan lezen zie ik dat je wedermale vooralsnog met onbeargumenteerde beweringen blijft strooien dus bij deze nogmaals het verzoek niet met losse flodders te schieten en eens een keer wat onderbouwende feiten op te typen.


De beweringen die ik strooide waren van de strekking dat het niet de SP mar juist het CDA was dat de onderhandelingen afbrak. Hieronder een argument van de SP guru zelf.

Hehehehe:
quote:

SP-leider Jan Marijnissen was wel degelijk bereid te onderhandelen met het CDA over een regeerakkoord, maar alleen op voorwaarde dat het CDA dat zag zitten. Pas toen bleek dat dat niet het geval was, haakte de SP af.

Marijnissen heeft dat dinsdag gezegd tijdens een debat in de Tweede Kamer met informateur Rein Jan Hoekstra over diens eindverslag. De bereidheid bij de SP om te onderhandelen was zelfs zo groot dat er al een formatieteam van fractieleden klaar stond.

Marijnissen voegde er aan toe dat CDA-leider Jan Peter Balkenende ,,niet expliciet'' heeft gezegd dat hij niet met de SP wilde onderhandelen. Maar het signaal was zo duidelijk, dat Hoekstra het oppikte, aldus Marijnissen. De SP-leider liet weten dat zijn formatieteam niet is opgeheven.

Mochten de huidige onderhandelingen met CDA, PvdA en ChristenUnie stuklopen, dan is de SP bereid weer aan de formatietafel plaats te nemen.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-12-2006 20:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

nieuwe informateur: Wijffels (CDA)



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen