|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Orion? Nee. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bruce Banner |
|
James Lee van Origin, snel en gaaf en en Matthew Chalk ex-Psycroptic, heel ziek |
|
quote: Hehe, het is soms best lastig om de teksten mee te lezen inderdaad. |
|
quote: dat wel, maar het is niet echt onverstaanbaar je kan er soms nog wel wat van maken |
|
Kutgrunt vormt met haar twee handjes een kutvorm en dat heeft een nogal kut klinkende vorm van grunten tot gevolg PS Dat blonde haar staat je wel goed, Rachel! Dat dan weer wel... |
|
Chris Barnes op Tomb Of The Mutilated vind ik nog altijd erg lekker klinken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Het is wel te verstaan inderdaad, het gaat gewoon fukking snel. |
|
Greg van Esoteric .. hoezo kippevel |
|
John Tardy natuurlijk en die gozer van Severe Torture [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 30-05-2005 22:31] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
weet niet of ie al genoemd is maar die gast van disavowed heeft ook een aardige rochel Fuck the world and fuck you |
|
quote: Inderdaad, die gozer van Deeds of Flesh mag er ook wezen trouwens There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Van eigen bodem: Willem, voorheen Pulverizer, thans Deifecation en Steal Sessions. Fijne grunt, zeer agressieve uitstraling, kortom, een echte frontman. En ikzelf natuurlijk, maar daar komen jullie nog wel achter. [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 31-05-2005 9:07] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Die gozer van origin is idd wel behoorlijk snel, alhoewel ik de psycroptic stijl nooit echt kon bekoren "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nee, gegil spreekt mij ook niet altijd aan, maar bij hem vind ik het wel gaaf omdat hij veel afwisseld. |
|
quote: wat zeg je hier nou weer? |
|
Die zanger van Hateplow. Erg gaaf bij Hateplow. NIET bij Malevolent Creation... Suck my piss |
|
plop natuurlijk! |
|
ow die snotneus van toxocara bedoel je, ja soms wel leuk |
|
quote: Als hij maar geen paulus wordt ....!!!! YES WEL deeeenk!! |
|
je kan ook te ver gaan |
|
quote: Jezelf nomineren telt niet |
|
tuurlijk wel. zelfverheerlijking |
|
quote:Ik weet gelukkig al dat ik de beste ben Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |