|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ...en toch is Lord Worm nog steeds een van de betere! Je verstaat 'm TOTAAL niet, maar None is So Vile als hij!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wat een onzin man, dat hoort er nou eenmaal bij, vind je het niks, dan is dat jou probleem "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Jaaaa you the man! Jij snapt het! Mikael heeft ook een goede ruwe stem, maar is geen echt brute grunt, maar past perfect bij Opeth. Gast van Winter heeft ook relaxte stem |
|
quote: ja, maak dan helemaal geen songteksten meer |
|
quote: Hmm als je er wat langer naar luistert kan ik ze prima verstaan hoor. |
|
het lijkt mij toch alleen maar een meerwaarde van een grunt als deze technisch goed is, zodat je ook nog een en ander verstaat? Bij Cannibal Corpse en Six Feet Under hoor je alleen maar gebrom/geblaf? |
|
Ik dnek dat dat alleen wat zegt over jouw muziekbeleving .. SFU is een van de betere grunts, en zekers prima verstaanbaar |
|
quote: Dat is zeker waar. quote: dat zeg jij |
|
grunters van Opeth en Orphanage vind ik goed. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Tadaa quote: Ja, ik vind hem echt prima te verstaan kost me geen moeite hem mee te zingen. |
|
quote: Akerfeldt en Oosthoek. George is idd wel aardig. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ongetwijfeld de leadzanger van Behemoth. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Is dit een poging tot humor of wat?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Wat jij wil an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: In dat geval ben je gewoon oerstom. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Eh jong Raspudel, het is gewoon een mening, ik vraag je niet deze af te zeiken , maar gewoon te aanvaarden, die van Opeth vind ik ook goed grunten hoor, maar je hoeft het niet over alle dingen eens te zijn. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: hoor... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Mmja. Alleen zou ik zogauw niet weten op welk album nergal grunt. Nergal grunt net zomin als Tom G warrior dat doet. Oh, en excuseer me voor mijn botheid. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 05-05-2003 22:34] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
luc van de maggots wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
die van circle of death children en exhumed In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote: Het is je al vergeven ik vind toch wel dat er op het album Satanica behoorlijk wat gegrunt word. Ken je dat album? Is echt retestrak moet ik zeggen, niet alleen de vocalen, maar ja daar gaat dit topic niet over. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Jep, ik ben bekend met al het behemoth materiaal (met het eerdere echter niet zo goed, omdat ik het na 2 luisterbeurten van mn HD heb verwijderd) en op Satanica zou ik het ook geen grunt noemen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dan hebben wij een verschil in mening over de defenitie van "een grunt". wat is volgens jouw dan een echte grunt. Niet alleen met Opeth aankomen, noem eens wat anders, misschien dat ik mijn mening dan kan bijstellen, als ik daar behoefte aan heb. Er bestaat namelijk ook weer verschil tussen een scream en een grunt, dus het moet zelfs voor mij niet zo moeilijk zijn. an evil incarnation of DEATH! |
|
Definitie grunt: Glen Benton. Klaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |