IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote Grunt-topic (beste, slechtste, goorste, diepste, etc...) Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-05-2003 19:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

Michael Akerfeld en Johan Hegg zijn idd geweldig.

Die grunters van bands al Cannibal Corpse e.d. vind ik echt bagger. Dat is alleen een hoop laag monotoom geblaf... Ik neem aan dat men met grunten toch wat anders bedoeld dan alleen maar overstaanbaar blaffen...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2003 19:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 19:52 schreef Bintmeister het volgende:

Ik neem aan dat men met grunten toch wat anders bedoeld dan alleen maar overstaanbaar blaffen...

...en toch is Lord Worm nog steeds een van de betere! Je verstaat 'm TOTAAL niet, maar None is So Vile als hij!!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 19:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 19:52 schreef Bintmeister het volgende:

Die grunters van bands al Cannibal Corpse e.d. vind ik echt bagger. Dat is alleen een hoop laag monotoom geblaf... Ik neem aan dat men met grunten toch wat anders bedoeld dan alleen maar overstaanbaar blaffen...

Wat een onzin man, dat hoort er nou eenmaal bij, vind je het niks, dan is dat jou probleem

"This one is older than shit, heavier than time!"

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 19:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 19:58 schreef NecRobert het volgende:
...en toch is Lord Worm nog steeds een van de betere! Je verstaat 'm TOTAAL niet, maar None is So Vile als hij!!
Jaaaa you the man! Jij snapt het!

Mikael heeft ook een goede ruwe stem, maar is geen echt brute grunt, maar past perfect bij Opeth.

Gast van Winter heeft ook relaxte stem

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-05-2003 20:35 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 19:59 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat een onzin man, dat hoort er nou eenmaal bij, vind je het niks, dan is dat jou probleem

ja, maak dan helemaal geen songteksten meer

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 20:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 20:35 schreef Bintmeister het volgende:
ja, maak dan helemaal geen songteksten meer

Hmm als je er wat langer naar luistert kan ik ze prima verstaan hoor.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-05-2003 20:50 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

het lijkt mij toch alleen maar een meerwaarde van een grunt als deze technisch goed is, zodat je ook nog een en ander verstaat? Bij Cannibal Corpse en Six Feet Under hoor je alleen maar gebrom/geblaf?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik dnek dat dat alleen wat zegt over jouw muziekbeleving ..

SFU is een van de betere grunts, en zekers prima verstaanbaar

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-05-2003 20:56 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 20:51 schreef Jenje het volgende:
Ik dnek dat dat alleen wat zegt over jouw muziekbeleving ..

Dat is zeker waar.

quote:
SFU is een van de betere grunts, en zekers prima verstaanbaar

dat zeg jij

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 05-05-2003 20:57 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

grunters van Opeth en Orphanage vind ik goed.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 20:56 schreef Bintmeister het volgende:
Dat is zeker waar.

Tadaa

quote:
dat zeg jij

Ja, ik vind hem echt prima te verstaan kost me geen moeite hem mee te zingen.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-05-2003 21:03 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 mei 2003 20:57 schreef Chantalie het volgende:
grunters van Opeth en Orphanage vind ik goed.

Akerfeldt en Oosthoek.

George is idd wel aardig.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 05-05-2003 21:08 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Ongetwijfeld de leadzanger van Behemoth.

an evil incarnation of DEATH!

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-05-2003 21:10 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 mei 2003 21:08 schreef Dark incarnation het volgende:
Ongetwijfeld de leadzanger van Behemoth.

Is dit een poging tot humor of wat??

Dark incarnation
Posted 05-05-2003 21:11 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 21:10 schreef Rasputin het volgende:
Is dit een poging tot humor of wat??

Wat jij wil

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-05-2003 21:12 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 mei 2003 21:11 schreef Dark incarnation het volgende:
Wat jij wil

In dat geval ben je gewoon oerstom.

Dark incarnation
Posted 05-05-2003 21:18 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 21:12 schreef Rasputin het volgende:
In dat geval ben je gewoon oerstom.

Eh jong Raspudel, het is gewoon een mening, ik vraag je niet deze af te zeiken , maar gewoon te aanvaarden, die van Opeth vind ik ook goed grunten hoor, maar je hoeft het niet over alle dingen eens te zijn.

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 05-05-2003 21:39 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 5 mei 2003 21:18 schreef Dark incarnation het volgende:
Eh jong Raspudel, het is gewoon een mening, ik vraag je niet deze af te zeiken , maar gewoon te aanvaarden, die van Opeth vind ik ook goed grunten hoor, maar je hoeft het niet over alle dingen eens te zijn.

hoor...

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-05-2003 21:51 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 5 mei 2003 21:18 schreef Dark incarnation het volgende:

Mmja.
Alleen zou ik zogauw niet weten op welk album nergal grunt.
Nergal grunt net zomin als Tom G warrior dat doet.
Oh, en excuseer me voor mijn botheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 05-05-2003 22:34]

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 05-05-2003 22:26 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

luc van de maggots

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 05-05-2003 22:43 by Carnivore Cunt Wijzig reactieProfiel van Carnivore CuntQuote dit berichthttp://www.carnivore666.tk

die van circle of death children en exhumed

In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!

Dark incarnation
Posted 06-05-2003 21:00 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 21:51 schreef Rasputin het volgende:
Mmja.
Alleen zou ik zogauw niet weten op welk album nergal grunt.
Nergal grunt net zomin als Tom G warrior dat doet.
Oh, en excuseer me voor mijn botheid.

Het is je al vergeven
ik vind toch wel dat er op het album Satanica behoorlijk wat gegrunt word.
Ken je dat album? Is echt retestrak moet ik zeggen, niet alleen de vocalen, maar ja daar gaat dit topic niet over.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-05-2003 21:02 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 6 mei 2003 21:00 schreef Dark incarnation het volgende:
Het is je al vergeven
ik vind toch wel dat er op het album Satanica behoorlijk wat gegrunt word.
Ken je dat album? Is echt retestrak moet ik zeggen, niet alleen de vocalen, maar ja daar gaat dit topic niet over.

Jep, ik ben bekend met al het behemoth materiaal (met het eerdere echter niet zo goed, omdat ik het na 2 luisterbeurten van mn HD heb verwijderd) en op Satanica zou ik het ook geen grunt noemen.

Dark incarnation
Posted 06-05-2003 21:10 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2003 21:02 schreef Rasputin het volgende:
Jep, ik ben bekend met al het behemoth materiaal (met het eerdere echter niet zo goed, omdat ik het na 2 luisterbeurten van mn HD heb verwijderd) en op Satanica zou ik het ook geen grunt noemen.

Dan hebben wij een verschil in mening over de defenitie van "een grunt".
wat is volgens jouw dan een echte grunt.
Niet alleen met Opeth aankomen, noem eens wat anders, misschien dat ik mijn mening dan kan bijstellen, als ik daar behoefte aan heb.
Er bestaat namelijk ook weer verschil tussen een scream en een grunt, dus het moet zelfs voor mij niet zo moeilijk zijn.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-05-2003 21:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Definitie grunt: Glen Benton. Klaar

"This one is older than shit, heavier than time!"

Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com