|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik beluister hem nu, 10 minutes to impact. Oud Vuil. |
|
hihihi oh nee ik bedoel Growl growl growl |
|
ik heb de pre-master versie. met nieuwe frisse gitaren! maar on-topic: rajackar dus. Oud Vuil. |
|
quote: wanneer krijg ik die versie? Ik moet nu in de auto de eerdere versie luisteen |
|
quote: Hij wel quote: Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: hehe, dat zou wel een heel prettige bijkomstigheid zijn maar daar hebben we stimpy toch voor |
|
quote: ik ben 'em speciaal euh, zondag, wezen halen. vooruit, een andere naam. de meeste vinden 'em ronduit saai, maar chris barnes op de ouwe cannibal corpse platen roeleert! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 20-10-2003 23:04] Oud Vuil. |
|
Raj is beter Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Kam Lee Dorrian [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-10-2003 23:24] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
oeh, een kruising. ... Oud Vuil. |
|
quote: mijn eigen groupie |
|
Ross Dolan - Immolation Glenn Benton - Laatste Vital Remains Chris Barnes - CC tijd en de eerst SFU John Gallagher - Dying Fetus Pete Helmkamp - Angelcorpse |
|
quote: Tomb Of The Mutilated, dat is zo'n beetje DE plaat waar hij echt DE grunt heeft! imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Frank Mullen |
|
quote: Te hopen dat er geen stof op zijn strot zit, als de nieuwe Suffocation uitkomt. |
|
quote: Ja! Die stonden in het voorprogramma van Cradle! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
jah daar hek ze ook gezien was egt strak http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
|
|
Van dat droog gekraak (is geen echte grunt ) van die zangers van siebenburgen en immortal wel vet. |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tucker op H 11.45: restate my assumptions |
|
Hazzard natuurlijk, en Jeroen the Nameless Shadow Bruce Banner |
|
Geen grunt maar wel vette strot, Jamie Hatebreed |
|
quote: das dan altijd weer een beetje jammer, zoveel oppoetsen dat het live nooit waargemaakt kan worden... Je moeder. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |