|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gozer van Disgorge(usa) |
|
quote: Chris Barnes heeft zekers wel een goede grunt alleen die hoge krijs van hem vind ik wel wat minder. Dat hoofd wattie tijdens die hoge krijsen trekt is ook wel zieke poep. Maar toch vind ik six feet under een zeer kontschoppende koning band Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
quote: haha tering ja, die gast heeft echt een hele brute "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: jammer dat ie weg ging bij CC, want daarna zijn de cd's toch echt een stuk minder, vile is nog enigzins door barnes begeleid(zie de Created To Kill demo) En nu bij SFU , waardeloos "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
en toch heb ik de beste grunt |
|
Hij is nie slecht ... maar lang niet de beste .. eerst ik nog |
|
laat me niet lachen, zelfs ik ben nog beter dan jou jenje. No meat is sweater |
|
Jan-Chris de Koeijer... beter als hem buldert volgens mij niemand |
|
Atrocity Beheaded Obituary Occult Krisiun Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
beste grunt? zanger van onze band ( den Aarde schudt) en anders: Mikael Akerfeldt -opeth Tobias Sidegård -necrophobic(scream/grunt) |
|
JA onze maik komt wel verdomde tyfus laag ja . Maar die gast van Immortal (kan ff niet op zn naam komen) heeft ook wel een geile stem... is dan wel geen grunt maar ok dat kan me reet in hij heeft een koning stem Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Toch vind ik ook nog steeds dat onze zanger een zeer goede grunter is (he, jammer dat die gruntbattle niet door gaat zondag). Snaacky en Psycho kunnen daar over mee praten, aangezien zij hem ook ff als zanger hebben gehad. |
|
quote: die gozer heet abbath doom occulta, en ik vind zn stem eerder irritant worden, behalve op die nieuwe cd, als we het over evil screams gaan hebben, haal ik varg vikernes erbij! Trouwens, It van Abruptum zijn stem is pas ziek ..Blak Metal ist Krieg!.. |
|
quote: op de achtergrond jah yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: jah jongens echt leuk heb je me al horen grunten neej? hou dan gewoon je kop yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Luister net weer een paar minuten Aeternus en moet zeggen dat Ares wel een van de betere grunts heeft! Vooral de overgang van de intro naar het eerste nummer! (beyond the wandering moon) MY THOUGHTS ARE DARK! THEY SPEAK OF DEEP ANGER! AMONG THE TOMBSTONES, I WALK. THE REMAINS OF MY PEOPLE IS ENTOMBED HERE! Geniale eerste couplet! meebrullen gewenst! |
|
quote: Hahahahaha ja dan heeft zelfs Jenje nog een betere grunt Zenial |
|
Toch blijft de oude Arch Enemy grunt ook hoog op mijn lijstje staan. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Death grunt: Chris Barnes Black gekrijs: Grutle Kjelson (enslaved) "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius |
|
ff denken hoor... Deathmetal grunt: Dan Swano Blackmetal grunt: Stefan Fiori |
|
Martin van Drunen, Theo Loomans en Wannes Gubbels. Ik, Wil Schuurman |
|
[en anders: Mikael Akerfeldt -opeth Tobias Sidegård -necrophobic(scream/grunt) Goed zo, hier noem je wat..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Chris Barnes Martin van Drunen Johnny Hedlund |
|
de gast van DarkDayRising heeft een hele lage, diepe grunt Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |