![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kwam al surfende dit artikel tegen. Het is oud (februari), maar ik had het nog niet eerder gelezen. Cookie Monster singing! ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
quote: ![]() ROTFFLMAO!!!!! ![]() ![]() ![]() Dank, m'n dag is weer goed. ![]() |
|
M'n favorieten zijn: Mike Majewski Shaun LaCanne Damian Leski Takanori Fujioka Muhammed Suiçmez Marcin Nowak Sven de Caluwe Dan Greening www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality ![]() |
|
Jullie hebben het allemaal mis, de beste grunts zitten in Job for a Cowboy en Waking the Cadaver http://myspace.com/wakingthecadaver oww.. enuh, geen effecten, gewoon inhalerend grunten.. ![]() ![]() |
|
volgens mij hete hij scheerman i.p.v. schuurman, maar idd bruut ja :D www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality ![]() |
|
quote: helemaal gelijk. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
weet jij misschien waar je cd kunt kopen van Sacroom ? ben al tijdje opzoek kan het nergens vinden eerst hete ze toch requested sufferings ofzo ? www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality ![]() |
|
quote: Wauw, iemand die het nog kent.. Het heette eerst idd Requested sufferings. Het is helaas nooit uitgebracht op cd. Als ik Jurrien of 1 van de anderen tegenkom kan ik altijd vragen of ze nog wat hebben liggen. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
![]() |
|
De zanger van Amputated is ook wel vrij bizar. Het mannetje is iets van 1,40m en klinkt alsof hij een pitch-shifter gebruikt. Maar dat is dus niet zo... ![]() ![]() |
|
quote: ja graag, zou echt tof zijn ! ![]() wel zonde trouwens dat ze nooit de studio ingedoken zijn.. ![]() www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality ![]() |
|
Die gast van Tubular Bells van Mike Oldfield. ![]() .. ![]() |
|
Antimo: ex-Disgorge (mex). De meeste ziekelijke rochels en geluiden krijgt die kerel uit z'n strot. Heerlijk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-08-2006 17:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Jaro van Dead Infection Gaahl \m/ kerel van Amputated Genitals/Purulent. en Bathtub Shitter. Cerebral Turbulency (Robin) Pigsty. (Topi) ![]() |
|
Meneer Mullen op Despise the Sun. ![]() |
|
quote: Maarre, nieuwsgierig, hoe heb jij dit leren kennen dan? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Antti van demilich.. dat is serieus de ziekste put gorgel die ik ooit gehoord heb.. en dat alles zonder pitcher.. ![]() hele vette band.. alleen jammer dat ze nooit verder zijn gegaan na enkele demo's en een full length cd. Ik weet dat er een Lp/cd aankomt.. maar dat word gewoon weer oud materiaal met 3 a 4 nieuwe tracks jammer genoeg ![]() |
|
de strot van chris reifert in the ravenous zijn toch wel de ziekste vocalen ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die ![]() |
|
Aaargh!, Die dude van Demilich inderdaad!! Jezus wat vet ![]() |
|
De ziekste vocalen die ik ken zijn van een vrouw, Diamanda Galas, op de cd Schrei X ui 1996. Niet te geloven! de haarvaten springen haast kapot bij de extreme kippevelmomenten brrr signature ![]() |
|
die kerel van sanguinary kan der ook wel wat van. nog steeds onder de indruk van toen ze ooit in popfront stonden Je moeder. ![]() |
|
http://www.myspace.com/bloodsin Geen effecten.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 05-08-2006 16:09] ![]() |
|
niemand heeft een goordere stem als Spijkervuist... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
http://www.myspace.com/97973793 welliswaar met een effect, maar het is effectief genoeg voor de muziek.... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |