|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kwam al surfende dit artikel tegen. Het is oud (februari), maar ik had het nog niet eerder gelezen. Cookie Monster singing! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: ROTFFLMAO!!!!! Dank, m'n dag is weer goed. |
|
M'n favorieten zijn: Mike Majewski Shaun LaCanne Damian Leski Takanori Fujioka Muhammed Suiçmez Marcin Nowak Sven de Caluwe Dan Greening www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Jullie hebben het allemaal mis, de beste grunts zitten in Job for a Cowboy en Waking the Cadaver http://myspace.com/wakingthecadaver oww.. enuh, geen effecten, gewoon inhalerend grunten.. |
|
volgens mij hete hij scheerman i.p.v. schuurman, maar idd bruut ja :D www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote: helemaal gelijk. Een kleine snol zit zo vol. |
|
weet jij misschien waar je cd kunt kopen van Sacroom ? ben al tijdje opzoek kan het nergens vinden eerst hete ze toch requested sufferings ofzo ? www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote: Wauw, iemand die het nog kent.. Het heette eerst idd Requested sufferings. Het is helaas nooit uitgebracht op cd. Als ik Jurrien of 1 van de anderen tegenkom kan ik altijd vragen of ze nog wat hebben liggen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
|
|
De zanger van Amputated is ook wel vrij bizar. Het mannetje is iets van 1,40m en klinkt alsof hij een pitch-shifter gebruikt. Maar dat is dus niet zo... |
|
quote: ja graag, zou echt tof zijn ! wel zonde trouwens dat ze nooit de studio ingedoken zijn.. www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Die gast van Tubular Bells van Mike Oldfield. .. |
|
Antimo: ex-Disgorge (mex). De meeste ziekelijke rochels en geluiden krijgt die kerel uit z'n strot. Heerlijk [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-08-2006 17:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jaro van Dead Infection Gaahl \m/ kerel van Amputated Genitals/Purulent. en Bathtub Shitter. Cerebral Turbulency (Robin) Pigsty. (Topi) |
|
Meneer Mullen op Despise the Sun. |
|
quote: Maarre, nieuwsgierig, hoe heb jij dit leren kennen dan? Een kleine snol zit zo vol. |
|
Antti van demilich.. dat is serieus de ziekste put gorgel die ik ooit gehoord heb.. en dat alles zonder pitcher.. hele vette band.. alleen jammer dat ze nooit verder zijn gegaan na enkele demo's en een full length cd. Ik weet dat er een Lp/cd aankomt.. maar dat word gewoon weer oud materiaal met 3 a 4 nieuwe tracks jammer genoeg |
|
de strot van chris reifert in the ravenous zijn toch wel de ziekste vocalen ah, my good old trustworty beer, my love for you will never die |
|
Aaargh!, Die dude van Demilich inderdaad!! Jezus wat vet |
|
De ziekste vocalen die ik ken zijn van een vrouw, Diamanda Galas, op de cd Schrei X ui 1996. Niet te geloven! de haarvaten springen haast kapot bij de extreme kippevelmomenten brrr signature |
|
die kerel van sanguinary kan der ook wel wat van. nog steeds onder de indruk van toen ze ooit in popfront stonden Je moeder. |
|
http://www.myspace.com/bloodsin Geen effecten.. [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 05-08-2006 16:09] |
|
niemand heeft een goordere stem als Spijkervuist... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
http://www.myspace.com/97973793 welliswaar met een effect, maar het is effectief genoeg voor de muziek.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |