|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee Sanatorium speelt brute death en kotm eus uut het oostblok ... |
|
quote: ok. weinig kans dat dat hem is dan... Bruce Banner |
|
zou je denken ? |
|
quote: well, eigenlijk denk.... laat maar. alsjeblieft: Bruce Banner |
|
quote: Vooral bij Katatonia.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Mikael bij katatonia? |
|
De zanger van Mortician heeft een goede grunt. Ik vind dan vooral lage grunten over het algemeen heel mooi klinken. |
|
quote: De eerste albums ja. Je gaat toch neit vertellen dat je dat niet wist? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik vind de zangeres van Sinister wel Heerschend. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: 2e album en Sounds of Decay mini. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die gast van Nile (ben zijn naam effe kwijt) is ook goed. (X-mass fest!!! ) Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: wel monotoon ja, maar zeer laag. Zo laag heb ik het nog nooit gehoord "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Laag is niet hetzelfde als goed. Hij moet mooi vol en duidelijk klinken ... en de zanger moet enige dynamiek in zijn strot hebben (oftewel, niet alleen uuuhhhhhh kunnen doen zoals bij Mortician het geval is) |
|
quote: Yep, zo'n blaf-grunt is maar niks, k vind dat Rachel van Sinister daar in sommige nummers ook last van heeft. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb Sinister 1x live gezien en dat mens maakt van haar handen een kom en houd daar de microfoon in .. zo kan zelfs gerard joling laag zingen ... |
|
quote: inderdaad ja, vond de show trouwens bijzonder slecht van sinister, lauwe reactie van het publiek sprak al boekdelen. Nummers worden gespeeld en er zit verder niks in. De koek is op bij sinister heb ik het idee "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
die gast van amorphis heeft (had?) wel een goeie grunt vind ik: warm, laag en toch duidelijk. verder steve tucker en die gast van pagan winter, rauw en agressief, ondanks dat ze allebij weer totaal anders zijn Je moeder. |
|
in de studio wel, maar die gast van Amorphis kon echt niet al te best grunten, waarom denk je dat ze tegenwoordig iemand anders laten zingen, hij trok dat helemaal niet. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
ik vind Akerfield en die gast van Amon Amarth wel de mooiste stem hebben ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ga voor Glen Benton en Chris Barnes... Al zijn er genoeg goede grunters zou ik zo zeggen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: My thoughts exactly "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
kvind ross dolan zanger van immolation ook wel vet http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Grunt in Hate Forest. Bijv. bij het nummer "To The Thickets and Swamps" HEERSCH! |
|
Rajackar natuurlijk Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |