IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote Grunt-topic (beste, slechtste, goorste, diepste, etc...) Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-10-2003 16:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 oktober 2003 16:56 schreef Jenje het volgende:
Had je op Zm fest 2 moeten zijn, daar waren ze ...
De gitarist lijkt op neil van the young ones

speelt die kerel dan heel toevallig ook in Nemesea? die leek ook verdomd veel op Neil!!
trok hij telkens van die scheve quasi-true-e bekken??

Bruce Banner

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 16:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee Sanatorium speelt brute death en kotm eus uut het oostblok ...

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-10-2003 16:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 oktober 2003 16:58 schreef Jenje het volgende:
Nee Sanatorium speelt brute death en kotm eus uut het oostblok ...

ok. weinig kans dat dat hem is dan...

Bruce Banner

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 17:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

zou je denken ?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-10-2003 17:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 oktober 2003 17:01 schreef Jenje het volgende:
zou je denken ?

well, eigenlijk denk.... laat maar.

alsjeblieft:

Bruce Banner

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-10-2003 18:20 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 16:42 schreef Ragnhild het volgende:
Micheal akerfeld van opeth en bloodbath, vooral bij bloodbath.

Vooral bij Katatonia..

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 18:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 18:20 schreef Sater het volgende:
Vooral bij Katatonia..
Mikael bij katatonia?

Demonical-Soul
Usericon van Demonical-Soul
Posted 20-10-2003 18:26 by Demonical-Soul Wijzig reactieProfiel van Demonical-SoulQuote dit bericht

De zanger van Mortician heeft een goede grunt.
Ik vind dan vooral lage grunten over het algemeen heel mooi klinken.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-10-2003 18:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 oktober 2003 18:22 schreef Jenje het volgende:
Mikael bij katatonia?

De eerste albums ja.
Je gaat toch neit vertellen dat je dat niet wist?

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 18:28 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik vind de zangeres van Sinister wel Heerschend.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sater
Usericon van Sater
Posted 20-10-2003 18:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 18:27 schreef Rasputin het volgende:
De eerste albums ja.
Je gaat toch neit vertellen dat je dat niet wist?

2e album en Sounds of Decay mini.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 18:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Die gast van Nile (ben zijn naam effe kwijt) is ook goed. (X-mass fest!!! )

Iedereen heeft recht op mijn mening.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-10-2003 18:51 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 16:25 schreef Jenje het volgende:
@0tolerance
Die vind ik te monotoon ...

Gast van Devorument is echt vet goed zonder saai te worden. Mortician vind ik te vergelijken met een heeeele grote vrachtwagen die constant grind stort ... erg saai dus.

wel monotoon ja, maar zeer laag. Zo laag heb ik het nog nooit gehoord

"This one is older than shit, heavier than time!"

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 18:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laag is niet hetzelfde als goed.

Hij moet mooi vol en duidelijk klinken ... en de zanger moet enige dynamiek in zijn strot hebben (oftewel, niet alleen uuuhhhhhh kunnen doen zoals bij Mortician het geval is)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-10-2003 18:53 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 18:52 schreef Jenje het volgende:
Laag is niet hetzelfde als goed.

Hij moet mooi vol en duidelijk klinken ... en de zanger moet enige dynamiek in zijn strot hebben (oftewel, niet alleen uuuhhhhhh kunnen doen zoals bij Mortician het geval is)

Yep, zo'n blaf-grunt is maar niks, k vind dat Rachel van Sinister daar in sommige nummers ook last van heeft.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2003 18:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb Sinister 1x live gezien en dat mens maakt van haar handen een kom en houd daar de microfoon in .. zo kan zelfs gerard joling laag zingen ...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-10-2003 19:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 18:54 schreef Jenje het volgende:
Ik heb Sinister 1x live gezien en dat mens maakt van haar handen een kom en houd daar de microfoon in .. zo kan zelfs gerard joling laag zingen ...

inderdaad ja, vond de show trouwens bijzonder slecht van sinister, lauwe reactie van het publiek sprak al boekdelen. Nummers worden gespeeld en er zit verder niks in. De koek is op bij sinister heb ik het idee

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-10-2003 19:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die gast van amorphis heeft (had?) wel een goeie grunt vind ik: warm, laag en toch duidelijk.

verder steve tucker en die gast van pagan winter, rauw en agressief, ondanks dat ze allebij weer totaal anders zijn

Je moeder.

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 20-10-2003 22:22 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

in de studio wel, maar die gast van Amorphis kon echt niet al te best grunten, waarom denk je dat ze tegenwoordig iemand anders laten zingen, hij trok dat helemaal niet.

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-10-2003 22:30 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik vind Akerfield en die gast van Amon Amarth wel de mooiste stem hebben

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-10-2003 22:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ik ga voor Glen Benton en Chris Barnes...

Al zijn er genoeg goede grunters zou ik zo zeggen...

..."Hate can only create more hate"...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-10-2003 22:36 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2003 22:31 schreef Immortella het volgende:
Ik ga voor Glen Benton en Chris Barnes...

Al zijn er genoeg goede grunters zou ik zo zeggen...

My thoughts exactly

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-10-2003 22:38 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

kvind ross dolan zanger van immolation ook wel vet

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-10-2003 22:50 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Grunt in Hate Forest.
Bijv. bij het nummer "To The Thickets and Swamps"
HEERSCH!

Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 20-10-2003 22:51 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Rajackar natuurlijk

Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!

Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com