|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: NOu wat ik had gehoord viel het me niets niet tegen hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
Tsja, dat is dan ook wel weer waar, Jan. Bruce Banner |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ah toe nou, jullie maken mij verlegen *bloos* |
|
Ha, jij en verlegen? Bruce Banner |
|
Die van Enslaved vind ik wel apart. Met zo'n rochel vanachter in zijn keel. mvg wk10 |
|
quote: Bracht die LoM dude wel mooi van de wijs, eeeeuj Grindcore Ratman *sqeeeeeeeeeeeeeeek* |
|
vond de grunt van abbath zalig .................. |
|
Jaa, die van Abbath echt zo een bromstem. Been born to rape your mother's holy womb. |
|
De "Zanger" van Psycroptic is ook super ruig, meest gevarieerde grunter die er bestaat. Mits een van jullie een betere kennen... Corpsegrinder Kevin wil ik ook wel nomineren, omdat dat va hem moest. [Dit bericht is gewijzigd door Gnosis op 10-06-2005 14:06] |
|
that makes 3 en je zal vast de ex-zanger van psycroptic bedoelen want die kerel zingt daar niet meer |
|
quote: Kevin snapt natuurlijk dat deze stem niet meetelt hè! |
|
waarom niet? er staat nergens dat je mensen niet mag dwingen |
|
En een stem uit medelijden dan? [Dit bericht is gewijzigd door Gnosis op 10-06-2005 16:11] |
|
medeLEIDEN? Bruce Banner |
|
PWN3D |
|
1 van de diepste grunters moet toch wel de zanger van Circle Of Dead Childeren |
|
zijn |
|
Gebruikt de zanger van circle of death children geen stemvervormer? dat dacht ik altijd al want het klinkt zo bizar. [Dit bericht is gewijzigd door Metal mind op 13-06-2005 13:49] Been born to rape your mother's holy womb. |
|
dat weet ik dus niet, sommige stukken klinken inderdaad onmenselijk laag, maar ik denk dat het voornamelijk uit z'n strot komt |
|
simpel.. gewoon John Tardy van Obituary.. die heerscht toch wel de pan uit!!! carcasstrid |
|
De grunts op Black Seeds of Vengeance, en dan het titelnummer in bijzonder, zijn werkelijk subliem. |
|
subliem wil ik het niet noemen, ze zijn gewoon gaaf |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |