|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ome Rein van rune en thomas van at the gates hebben de coolste grunts Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Dani . Bazzio Attacks!!! |
|
quote: mwahahaha Ik dacht eerder aan Chris Barnes, Glen Benton e.d. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ja maar dat gegorgel klinkt zo diep en zwaar, nee dan is dani stukken beter. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: gegorgel, hahaha. Heb je ze wel is gehoord man. Glen Benton grunt diep maar is zeker goed verstaanbaar en dat geld ook voor Barnes! Die kan zowel erg diep (tomb of the mutilated) als minder diep en verstaanbaar(the bleeding) voila! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nee, ik luister alleen naar COF. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zou me niks verbazen met zo'n reactie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Klopt niet helemaal, ik luister ook naar Dimmu. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: wooohooo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Kut, ik val weer door de mand. Wat is trouwens belangrijk voor beste grunt? Zo zwaar mogelijk en onverstaanbaar of wel verstaanbaar.. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Zal ook met persoonlijke smaak te maken hebben, maar over het algemeen heb je toch wel een goede grunt als het diep en verstaanbaar is. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Kent iemand hier Sanatorium? Erg aparte grunt. Het lijkt nog het meest op een omlaag gepitchte exotische kikker. Beste grunts? De zanger van Mjölnir natuurlijk! |
|
Ludo en Fabrice van S.U.P., geen twijfel mogelijk... |
|
quote: idd, zo vind ik George Oosthoek ook een goede grunt hebben. Maar daar denken andere ook anders over. Rajackar heerscht ook trouwens. (blijf ff in Nederland) Bazzio Attacks!!! |
|
George heeft een hele eigen geluid, of het een echte grunt is wete ik niet, hij gebruikt een heel andere techniek volgens mij. Goede grunts: gast van Devourment en gast van Internal Suffering |
|
quote: In dat straatje kan je Mortician ook wel plaatsen, heel diep "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Een grunt waarbij de poliepen op de stembanden sneller groeien dan de reet van Oprah Winfrey opgesloten in een Mcdonalds is een goede grunt.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
@0tolerance Die vind ik te monotoon ... Gast van Devorument is echt vet goed zonder saai te worden. Mortician vind ik te vergelijken met een heeeele grote vrachtwagen die constant grind stort ... erg saai dus. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-10-2003 16:26] |
|
Mikael Akerfeldt op Sounds of Decay one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Morten Velund vind ik persoonlijk mooi grunten Bruce Banner |
|
Benton You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Bazzio Attacks!!! |
|
Micheal akerfeld van opeth en bloodbath, vooral bij bloodbath. |
|
quote:Had je op Zm fest 2 moeten zijn, daar waren ze ... De gitarist lijkt op neil van the young ones |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |