|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
slechtste: Caliban en die van Bloodjinn BAH signature |
|
hehe signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-01-2009 13:21] signature |
|
|
|
Hehe, blijf lachen zonder muziek. Maare, ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Chuck & Chris Reifert Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Holy shit hahahaha, als ze een band zou starten moet ze hem ook Pig Squeel Girl noemen |
|
Goed: Die lage grunter van Inhume, Willem Brus, John (Re)Tardy, Martin van Drunen (is dat wel grunten eigenlijk?), Barney, Dave Ingram, Lee Dorrian, Karl Willets, Chuck. Slecht: Edwin Kelder, Wannes Goebbels, Jan-Chris de Knoeier. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Beste grunter van Nederland is mijn ogen nog steeds Michel Matteman, en afgelopen zaterdag was de Tardy immitatie weer heerlijk. Boeiender |
|
Toch was onze grunter 1 van de betere (lees verstaanbare) grunters die ik ken. Zowel lage grunts als hoge screams. Dus: Reinier Vreeswijk - ex-Whispering Gallery "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lawrence Joyce van Beheaded. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 22-02-2009 12:50] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja en nee..Ik vond 'm goed hoor maar ik kreeg nooit echt het gevoel van : "Yeah, dit zijn extreme vocalen, extreme emoties!" Bij het luisteren ervan. Sommige screampassages wel, maar meestal niet. Offtopic: www.myspace.com/condemnnationband Love it or hate it, ik vond 't zelf wel geslaagd :D |
|
chris barnes is een koning IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: sjezus... beetje verkapt je bandpromoten hé, boefje! prima strot, alleen die openingszinnen van hem mag hij nog wel wat aan gaan doen... stelletje larven! |
|
Beste grunt: Mikael Akerfeldt en Peter Tägtgren Slechtste: John (Re)Tardy. Dat is niet grunten, dat zijn kotsgeluiden. |
|
Ik vind Peter Tagtgren redelijk bout, eigenlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Mooi man Bareuh... |
|
Mike Hrubovcak van Monstrosity http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
mike majewski van Devourment |
|
Chris barnes hands down. |
|
Ondanks de geweldige grunts die hier genoemd worden, kan ik toch niet zeggen dat Randy Blythe er veel voor onderdoet (don't hit me), op Killadelphia laat ie gewoon zien wat ie kan. Daarnaast blijft Akerfeldt de beste in Black Rose Immortal zitten een paar stukjes die van ongekende kwaliteit zijn [Dit bericht is gewijzigd door Yucca op 13-03-2009 16:44] |
|
quote: Ik zie dit nu pas, maar juist! Die vent heeft een geweldige roggel Die vent van Remembrance doet ook erg goed, trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 16-03-2009 14:24] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
NP: Pink Floyd - One Of These Days Volgens mij zou je het "One of these days, I'm going to cut you into little pieces" toch ook wel als grunt kunnen bestempelen. En dat al in 1971 Sowieso heeft het nummer zeker wel de nodige hardrock-invloeden met de pompende basstukken erin |
|
signature |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |