|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
nog wat vette strotten: Frank Mullen van Suffocation en de zanger van Vehemence. |
|
gast van Disembowelment gast van Akercocke ... |
|
Die van Akercocke vind ik lijken op een grommetje van een poes |
|
ja .. en ... grommende poes .. niks niks mee |
|
Caz Grant! Dat niemand hem noemt zeg! |
|
Die zanger met dat effect van Prophecy of doom op de Deaf metal sampler vond ik altijd al wel goor klinken.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
kerel van Pigsty |
|
quote: Inderdaad! Zeer vermakelijke strot. Verder vind ik Joost van Inhume een van de coolste & meest overtuigende grunts hebben. Martin Van Drunen niet te vergeten!!!!!!! Hopelijk is hij al vaker genoemd. Chris Reifert (Autopsy/Abscess). Kevin Sharp (Brutal Truth). Joe Caper (Righteous Pigs). Aggressief en origineel. Joey Lewis. Hij brulde op mijn favoriete Vital Remains plaat, Forever Underground. Die van Gorefest vind ik niks, net als Chris Barnes ttv SFU. |
|
joost van inhume ben ik iid ook erg fan van. zeker in combinatie met dorus/driek (maakt mij niet uit) |
|
quote: Uhuh, uhuh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat vind men hier van Matti Way dan? (Disgorge US, Cranial Impalement) [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-09-2007 21:00] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 Live staat hij ook zijn mannetje (Rijssen flashback ) |
|
quote: Elsrock 2006? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Was geen Elsrock, het feestje heette anders. Even zoeken... Ah tuurlijk: metal meltdown 2007, leuk feestje was dat [Dit bericht is gewijzigd door slome op 26-09-2007 22:11] |
|
Maar Mullen staat live behoorlijk goed zijn mannetje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Uhu, beter dan John Tardy. Terwijl dat op schijf m'n favo strot is. |
|
De zangert van Carnal Leftovers, ook een fijne strot. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Geen idee, ik heb al een aantal keer een show van ze gezien maar op de een of andere manier kan ik me er maar bar weinig van herinneren |
|
Geslaagd feestje toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat dan weer wel |
|
Christian Älvestam (Scar Symmetry) |
|
Gast van Jungle Rot, gast van Fondlecorpse.gast van Impending Doom. ( jaja, voor een christen bandje schopt dat behoorlijk kont ! ) Fuck the world and fuck you |
|
quote: + 1 |
|
quote: Hehehe, helemaal als hij John Tardy nadoet, tering wat heb ik gelachen op het station van Steenwijk na Stonehenge Oh, en op de nieuwe schijf klinkt Ratman nog bruter! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |