IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Het grote Grunt-topic (beste, slechtste, goorste, diepste, etc...) Vorige pagina | Volgende pagina
Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 05-05-2003 15:18 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:05 schreef Greycloak het volgende:
Okee, 1968... Als je in Zeeland woont, wil ik jóuw verhaal eens horen. Begint je naam met een "B"...?

Mijn naam is Frank, B zal je niet tegenkomen op een metal-forum.
Verder is er niet zoveel verhaal hoor, JC heeft False gewoon ingezongen zoals zoveel (semi)grunters dat deden, en waarschijnlijk nog steeds doen. Veelal zin voor zin, en hier en daar zal er inderdaad ingeprikt zijn. Big fucking deal, het eindresultaat telt.
Konings had nog nooit van Death Metal gehoord, en was buitengewoon verbaasd over sommige opnametechnieken van Colin. Hij ging zelfs zover om Ed te vertellen dat sommige van zijn drumpartijen simpelweg niet konden, ze "klopten niet". Shows what he knows. Afijn, hoe minder gezegd over de heer K. te V. hoe beter. Cunt.

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-05-2003 15:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Vetste grunt: Joost Silvrants van Inhume
gaafste grunt: Corpsegrinder. Lekker gekuid en verstaanbaar

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-05-2003 15:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:18 schreef Pazuzu het volgende:
Mijn naam is Frank, B zal je niet tegenkomen op een metal-forum.
Verder is er niet zoveel verhaal hoor, JC heeft False gewoon ingezongen zoals zoveel (semi)grunters dat deden, en waarschijnlijk nog steeds doen. Veelal zin voor zin, en hier en daar zal er inderdaad ingeprikt zijn. Big fucking deal, het eindresultaat telt.
Konings had nog nooit van Death Metal gehoord, en was buitengewoon verbaasd over sommige opnametechnieken van Colin. Hij ging zelfs zover om Ed te vertellen dat sommige van zijn drumpartijen simpelweg niet konden, ze "klopten niet". Shows what he knows. Afijn, hoe minder gezegd over de heer K. te V. hoe beter. Cunt.

LOL. Ed vind ik anders een te gekke drummer!

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 15:20 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:19 schreef Shredhead het volgende:
Vetste grunt: Joost Silvrants van Inhume
gaafste grunt: Corpsegrinder. Lekker gekuid en verstaanbaar

nou dat laatste dat valt wel redelijk tegen, chris barnes is wat dat betreft stukken! beter

"This one is older than shit, heavier than time!"

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-05-2003 15:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:20 schreef 0Tolerence het volgende:
nou dat laatste dat valt wel redelijk tegen, chris barnes is wat dat betreft stukken! beter

Beter in welk opzicht? Ik kan Corpsegrinder beter verstaan dan Barnes en ik houd persoonlijk ook meer van een verstaanbare grunt

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 15:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:22 schreef Shredhead het volgende:
Beter in welk opzicht? Ik kan Corpsegrinder beter verstaan dan Barnes en ik houd persoonlijk ook meer van een verstaanbare grunt

The bleeding, luister dat album. Goed verstaanbaar en een stuk duidelijker dan corpsegrinder.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 05-05-2003 15:26 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik ken alles van CC en dus ook The Bleeding. Vind ik ook een van de betere CC albums. Barnes is daar idd goed te verstaan, maar toch houd ik meer van Corpsegrinder's stot.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 15:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:26 schreef Shredhead het volgende:
Ik ken alles van CC en dus ook The Bleeding. Vind ik ook een van de betere CC albums. Barnes is daar idd goed te verstaan, maar toch houd ik meer van Corpsegrinder's stot.

ja dat kan he, ik vind persoonlijk barnes echt stukken beter en daarmee vind ik Tomb Of The Mutilated ook hun beste album, dus dat verklaart mijn voorkeur misschien wel

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-05-2003 15:32 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 13:29 schreef Rasputin het volgende:
die blonde sloerie??

Waarom duiden we de mannelijke grunters met coole namen en vrouwelijke ineens met "sloerie"?
WTF?

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-05-2003 15:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:32 schreef MBMarduk het volgende:
Waarom duiden we de mannelijke grunters met coole namen en vrouwelijke ineens met "sloerie"?
WTF?

Verder heeft ze voor een vrouw echt geen slechte grunt (let wel, ik zeg "voor een vrouw"). Maar verder ben ik het wel eens met de opmerking (die ik in een ander topic heb gelezen) dat Cadaveria (nee, niet die Cadaveria... ) nog een tikje beter is.

Wat ik zelf heel belangrijk vind, is dat ik de tekst kan verstaan. In dat opzicht vind ik gothic-metal en Gothenburg metal grunters meestal beter dan death metal grunters, omdat ik death metal grunters in bijna alle gevallen gewoon totaal niet kan verstaan.

Verder luister ik te weinig "echte" death metal (in de zin dat ik er cd's van heb) om concreet een aantal namen te kunnen noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-05-2003 15:56]

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 05-05-2003 15:55 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

1.Robin Kok
2.Dani Filth(check Vampire)
3.Corey Taylor(sowieso een briljante zanger)
4.Glen Benton
5.Corpsegrinder

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-05-2003 15:56 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

de zanger van darkdayrising heeft ook een zeer diepe grunt

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-05-2003 15:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:55 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
1.Robin Kok
4.Glen Benton
5.Corpsegrinder
Wie is Robin Cock een waar grunt 'ie bij?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 15:57 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

zo zijn er zoveel, deeds of flesh, severe torture, disgorge(us), goratory etc. etc.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-05-2003 15:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:18 schreef Pazuzu het volgende:*verhaal*

Ah okee, wéér wat geleerd! Om eerlijk te zijn is GF nooit mijn "ding" geweest, vanwege het, op Ed's drumwerk na, te simpele niveau. Het beukt lekker, net als bijvoorbeeld Benediction, maar ik houd van technischer werk. En JC vind ik nu eenmaal niet zo'n fantastische grunter. Kwestie van smaak.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 05-05-2003 15:59 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 5 mei 2003 15:55 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
4.Glen Benton

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 05-05-2003 16:13 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht

Kam Lee, Martin van Drunen, Tom G. Warrior

Brulboei
Grind as fuck
Usericon van Brulboei
Posted 05-05-2003 17:54 by Brulboei Wijzig reactieProfiel van BrulboeiQuote dit berichthttp://www.bloodshed.nl

1. hans - LDOH - cd sound of rancid.......
ja hij heeft een stemvervormer gebruikt, maarkomop doe het hem eens na gewoon ziek man!!!!

2. john tardy - sick sick sick

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-05-2003 18:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

tardy heeft idd een hele originele en goede grunt, zeker 1 van de beste

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-05-2003 18:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Luister eens naar Insanity Reigns Supreme (Belgische doom) , hun zanger Kriz heeft echt een machtige grunt, die live ook goed tot zijn recht komt.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 05-05-2003 18:22 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2003 15:59 schreef Greycloak het volgende:
Ah okee, wéér wat geleerd! Om eerlijk te zijn is GF nooit mijn "ding" geweest,

Je zal de enige niet zijn.
quote:

vanwege het, op Ed's drumwerk na, te simpele niveau.

Ingewikkeld gepunnik was inderdaad nooit ons ding, wij vonden Autopsy en BoltThrower interessanter.
quote:

En JC vind ik nu eenmaal niet zo'n fantastische grunter. Kwestie van smaak.

Ik vond het zelf ook niet altijd even fraai, geloof me.
Oh ja, on-topic:
1 - Jeff en Bill (en soms Ken) van Carcass op de eerste 3 lp's
2 - Dave Vincent
3 - Van Drunen op Consuming... en The Rack
4 - John Tardy
5 - Nick Holmes op de eerste 2 PL's
eervolle vermeldingen voor Killjoy, Kam Lee, Chris Reifert en de zanger van Goreaphobia.

[Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 05-05-2003 18:29]

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 05-05-2003 19:07 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

Johan Hegg (Amon Amarth) zijn stem vind ik geweldig, het past perfect in het genre en is toch goed te verstaan

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-05-2003 19:43 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

ikzelf

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-05-2003 19:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

orpahange George zingt errug lekker

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-05-2003 19:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Die gast van Within Temptation.

Vette .

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com