|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Vetste grunt: Joost Silvrants van Inhume gaafste grunt: Corpsegrinder. Lekker gekuid en verstaanbaar |
|
quote: LOL. Ed vind ik anders een te gekke drummer! |
|
quote: nou dat laatste dat valt wel redelijk tegen, chris barnes is wat dat betreft stukken! beter "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Beter in welk opzicht? Ik kan Corpsegrinder beter verstaan dan Barnes en ik houd persoonlijk ook meer van een verstaanbare grunt |
|
quote: The bleeding, luister dat album. Goed verstaanbaar en een stuk duidelijker dan corpsegrinder. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik ken alles van CC en dus ook The Bleeding. Vind ik ook een van de betere CC albums. Barnes is daar idd goed te verstaan, maar toch houd ik meer van Corpsegrinder's stot. |
|
quote: ja dat kan he, ik vind persoonlijk barnes echt stukken beter en daarmee vind ik Tomb Of The Mutilated ook hun beste album, dus dat verklaart mijn voorkeur misschien wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Waarom duiden we de mannelijke grunters met coole namen en vrouwelijke ineens met "sloerie"? WTF? |
|
quote: Verder heeft ze voor een vrouw echt geen slechte grunt (let wel, ik zeg "voor een vrouw"). Maar verder ben ik het wel eens met de opmerking (die ik in een ander topic heb gelezen) dat Cadaveria (nee, niet die Cadaveria... ) nog een tikje beter is. Wat ik zelf heel belangrijk vind, is dat ik de tekst kan verstaan. In dat opzicht vind ik gothic-metal en Gothenburg metal grunters meestal beter dan death metal grunters, omdat ik death metal grunters in bijna alle gevallen gewoon totaal niet kan verstaan. Verder luister ik te weinig "echte" death metal (in de zin dat ik er cd's van heb) om concreet een aantal namen te kunnen noemen. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 05-05-2003 15:56] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
1.Robin Kok 2.Dani Filth(check Vampire) 3.Corey Taylor(sowieso een briljante zanger) 4.Glen Benton 5.Corpsegrinder |
|
de zanger van darkdayrising heeft ook een zeer diepe grunt Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote:Wie is Robin Cock een waar grunt 'ie bij? |
|
zo zijn er zoveel, deeds of flesh, severe torture, disgorge(us), goratory etc. etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Ah okee, wéér wat geleerd! Om eerlijk te zijn is GF nooit mijn "ding" geweest, vanwege het, op Ed's drumwerk na, te simpele niveau. Het beukt lekker, net als bijvoorbeeld Benediction, maar ik houd van technischer werk. En JC vind ik nu eenmaal niet zo'n fantastische grunter. Kwestie van smaak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Kam Lee, Martin van Drunen, Tom G. Warrior |
|
1. hans - LDOH - cd sound of rancid....... ja hij heeft een stemvervormer gebruikt, maarkomop doe het hem eens na gewoon ziek man!!!! 2. john tardy - sick sick sick |
|
tardy heeft idd een hele originele en goede grunt, zeker 1 van de beste "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Luister eens naar Insanity Reigns Supreme (Belgische doom) , hun zanger Kriz heeft echt een machtige grunt, die live ook goed tot zijn recht komt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Je zal de enige niet zijn. quote: Ingewikkeld gepunnik was inderdaad nooit ons ding, wij vonden Autopsy en BoltThrower interessanter. quote: Ik vond het zelf ook niet altijd even fraai, geloof me. Oh ja, on-topic: 1 - Jeff en Bill (en soms Ken) van Carcass op de eerste 3 lp's 2 - Dave Vincent 3 - Van Drunen op Consuming... en The Rack 4 - John Tardy 5 - Nick Holmes op de eerste 2 PL's eervolle vermeldingen voor Killjoy, Kam Lee, Chris Reifert en de zanger van Goreaphobia. [Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 05-05-2003 18:29] "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
Johan Hegg (Amon Amarth) zijn stem vind ik geweldig, het past perfect in het genre en is toch goed te verstaan |
|
ikzelf |
|
orpahange George zingt errug lekker |
|
Die gast van Within Temptation. Vette . Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |