|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat diepe grunts betreft is Incantation ook wel goed bezig... |
|
quote: Mortician is toch compleet verneukt door effecten, of zie (hoor) ik dat verkeerd? Bruce Banner |
|
BWOOAAAARRRRGGGHHHHH!!!! |
|
quote: voor zover ik weet ook. moet je Human Harvest van CODC maar eens luisteren, die kerel komt toch wel aardig laag. bij deze wil ik de vocalist van Disgorge ook nomineren voor goorste, dat is echt een leeglopen putje |
|
|
|
Jaaaaaaa now yer talking! |
|
Het is een remake dat al op het 1e album stond, die grunt was zieker. Maar volgens mij vervormt, want na het beluisteren van Cranial Impalement vond ik de stem toch iets te raar. Weet iemand of de grunter op Cranial Impalement een vervormer gebruikt heeft? Wat was trouwens zijn naam? [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 16-06-2005 10:11] |
|
Zijn overigens BEIDE zangers van Devourment al genoemd? Die heerschen ook ziekelijk |
|
quote: Da's boeren... |
|
Abbath boert. Bruce Banner |
|
Wie? |
|
die panda van immortal |
|
quote:we gaan niet schelde he Ik vind de grunt van ronnie aka ares van Aeternus onwijs goed super klein iel ventje, maar hij kan het wel Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik ben ook niet zo groot hoor |
|
quote:de onuitputtelijke oerroep? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
oergrunt |
|
Aggro-sief www.aggro.nl |
|
*zucht* |
|
quote: Dat is Matti Way, die heeft later ook nog de CD van Cinerary ingezongen en hij zit tegenwoordig bij Liturgy (Brodequin + hem op zang). Hij gebruikt geen effecten. |
|
quote: das die band met die Jaws intro? Edit; typeHIV ja, Rituals of Desecration. *zet album maar weer eens op* [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-06-2005 13:30] Suck my piss |
|
niels van prostitute disfigurement! can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: mee eens MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES |
|
Bill van decrepit birth!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Meen je dit serieus? GEEN effecten? Ziek hoor. Waarom ging hij dan weg, het was iets met zijn dochter ofzo toch? Of was dat een andere grunter van Disgorge? [Dit bericht is gewijzigd door Legion of Satan op 09-07-2005 20:49] |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |