|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind dat global moderators niet mogen flamen. Daar hebben we een ander topic voor.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Damn zeg .. er is veel tropisch hardhout verpest voor al die platen voor de koppen van julllie. |
|
quote: metaal Jenje, metaal hout pfffffff None of us are saints - Albert Fish |
|
Logisch dat het over homo's gaat in een topic over homo's...misschien moet je gewoon niet kijken of anders je mond houden? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
on topic You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Mond houden??? Hóór jij hier mensen en/of homo's praten? Knap, ik zou een psychiater opzoeken. Ik denk dat de anderen de boel lezen. Maar... detail. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Tja... houten platen... ik luister ook naar heavy wood, death wood, trash wood, prog wood enz. BREAKING NEWS!! HET IS INMIDDELS DE 21e EEUW!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: zeikerd! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ja prima argumenten. Ik denk dat iedereen het hier wel mee eens is Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Gelukkig ben je sarcastisch. |
|
ben je nou jezelf aan het quoten ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ik ben het wel eens met het 'zijn gang laten gaan'. Als we dat doen, zonder al die adoptie-flauwekul en andere hulpstukken of -middelen, sterven ze vanzelf uit. Moeder (jaahaa, móeder) Natuur filtert de foutjes er zo uit. Dat gaat zo al vanaf het begin der tijden. Bovendien is homo onnatuurlijk anders zouden er ook mannen rondlopen met een baarmoeder (of baarvader) en vrouwen met een penis. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: 't Is niet omdat er iets niet gebeurt, dat het daarom meteen onnatuurlijk is. (hermafrodiet) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Lieverd, bij een hermafrodiet werken de geslachtdelen niet. (dus impotent en frigide tegelijkertijd) Er zijn diersoorten die van geslacht kunnen veranderen als er een zwaar tekort is van het andere geslacht, zonder chirurg. Ik heb mensen dat nog niet zien doen (en met zien bedoel ik niet letterlijk zien.) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Guttogut...het is duidelijk dat bepaalde individuen hier op het forum het ver zullen schoppen in hun leven met hun brede blikveld *ahum* |
|
quote: Tja, als je niet verder kunt kijken dan je eigen geslacht.... Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: laat maar [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 17-06-2003 17:31] |
|
quote:Schatje, bij een "gewone vent" werkt de penis ook niet altijd hoor. Wat je andere opmerking betreft (en ik weet niet goed waar die op slaat): er is echt geen zwaar tekort aan een geslacht hier, of het nu het mannelijke of het vrouwelijke is. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Inderdaad.. Het is mij nu wel duidelijk dat metalheads niet bepaald de meest ruimdenkende massascha... euhm.. individuen in onze maatschappij zijn. TJOKKEFOLL en SLAYORRR heh jongens! |
|
quote:geloof me, er zijn nergens veel ruimdenkende mensen true disco chick |
|
"ooooh wat ben ik goed! Ik ben ruimdenkend! Ik accepteer IEDEREEN!!" *strooit bloemetjes* (toch een beetje jammer) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik accepteer jou niet nah true disco chick |
|
quote: Moet ik me soms aangesproken voelen ofzo? |
|
quote: Moet ik me nu aangesproken voelen ofzo? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |