![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: T is een vreemde wereld natuurlijk. ![]() |
|
quote: is dit een geval van "ik zie alleen de homo's die ze op tv laten zien" ? ![]() |
|
quote: Heej daar is mijn favoriete homeau!! ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: omg ![]() ![]() |
|
quote: Ja, en mijn cafébaas natuurlijk, maar dat is geen nicht . ![]() |
|
quote: ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: ik ben ook geen nicht ![]() |
|
quote: Nico wel (van Swaf) die liep vroeger weleens rond in een jurk ![]() ![]() |
|
quote: Maar wel een homo dan ? Vind je dat zelf niet vies (eerlijk zijn nu hé) dan ? ![]() |
|
quote:Koos Clemens uit Oezbekistan liep wel is met een roze toga aan met bloemetjes over den straat in Amsterdam. ![]() ![]() |
|
quote: ah bah, ah bah, ah bah *rent gillend als een meisje door het huis heen* ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ben homo ja.. en nee, vind mezelf niet vies.. al lijkt het hele anale sex gedoe me niet zo heel erg leuk ![]() ![]() |
|
quote:Tja, blijkbaar ben je dan volgens sommigen hier slecht. Maar da's dan op zich ook wel weer true. Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: wat moet je anders? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Wat ben jij voor een poser ? Je noemt je homo, en hebt niet eens het lef je in je kont te laten pakken. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
quote: Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: Ik ben geen homo. Maar als ik homo zou zijn, zou ik er wel volledig voor gaan. Geen half werk ! ![]() |
|
Hiervoor heb ik een objectieve discussie gevoerd over homoseksualiteit met het menselijk natuurlijk streven als uitgangspunt, nu ga ik even over op de subjectiviteit: Sex is geen vereiste hoor. Je kan toch van iemand van het andere geslacht houden, op dergelijke personen vallen en geen sex hebben? Je kunt gewoon beter met iemand van hetzelfde geslacht opschieten en daarom wil je het liefst je leven delen met iemand van hetzelfde geslacht. Denk ik. De mens handelt niet altijd meer naar nature en ratio .. ![]() ![]() |
|
quote: alsof ik ervoor gekozen heb om verliefd te worden op jongens ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 20-06-2003 15:11] ![]() |
|
quote: Als je echt aan je punt zou vasthouden, had je geen maar na ja kunnen zeggen, het is een argument wat meer betrekking heeft op jou visie op de geestelijke belevingswereld van wat volgens jou de gemiddelde homoseksueel is dan van je eerdere argument dat het onnatuurlijk is. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Idd, want daar ging het hem om. Ik zeg dus dat homo-koppels geen kinderen zouden mogen adopteren omdat ze openlijk hun sexuele levensstijl uiten. Zo zou ik er ook op tegen zijn dat twee personen die openlijk kiezen voor rukkers te blijven een kind zouden adopteren, en dat kind zo de indruk te geven dat sex met jezelf de normale manier van zaken is. ( niet dat ik iets tegen masturbatie heb, maar dat verkiezen boven een normale relatie lijkt me een rare keuze). ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |