|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het onverantwoord om homo's kinderen te laten adopteren. Ze nemen maar een huisdier ofzo, kun je ook opvoeden Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Op 2 december 2003 17:36 schreef Zenial het volgende: "Homo-huwelijk: Huwelijk betekent niks IMO dus als ze willen waarom niet? Als twee samenwonende homo's getrouwd zijn veranderd er verder weinig voor de buitenwereld. Kinderen adopteren: Je zegt dat je dat niet vind kunnen omdat het kind geen vriendjes of vriendinnetjes zal krijgen? Snap ik niet helemaal. Natuurlijk zal het homo-kind een beetje een outsider zijn. Maar met hem duizenden anderen. Kan ie mooi vrienden worden met de computernerdjes, lelijke kinderen en anderen die veel gepest worden. Ik denk niet dat homo's per definitie slechtere ouders zijn dan hetero's. Kijk als ze het doen om sociaal geaccepteerd te worden dan is het een slechte zaak maar als twee mannen elkaar erg lief vinden en graag kinderen willen opvoeden dan waarom niet?" Ik ben het helemaal met je eens! Beter dat ze door homo's opgevoed worden dan dat ze weg lopen te rotten in zo'n tehuis of in een gezin met al 5 kinderen terecht komen waar ze nog een aandacht tekort oplopen! Wie zegt dat homo's geen goede ouders kunnen zijn? [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 02-12-2003 18:46] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Wie? Lees maar terug in dit topic Zenial |
|
quote: Kinderen moeten maar leren leven met scheiden. Alleen soms zitten er echt debiele scheidingen tussen maar dat zijn over het algemeen toch geen goed ouders. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Euh...wat heeft dit met dit topic te maken.... mijn punt was dat de gezinssituatie met twee ouders niet altijd stabieler is dan een éénouder gezin, was Campske666 zei..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ah jah kan ook Maar homo ouders zijn niet goed voor het kind. Als je een kinderwens hebt neem je maar een vrouw. Bi komt in de natuur nog wel een voor(bonobo's, olifanten dit is alleen tijdelijk om hun sexuele frustraties weg te nemen). Maar als je kinderen wil moet toch echt een mannetje en een vrouwtje hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ijzersterke argumenten man! Zenial |
|
quote: Wij moeten ook volgens de natuur leven, want we maken deel uit van de natuur. Homosexualiteit komt voor sporadisch voor bij dieren, maar die dieren kunnen alsnog geen kinderen krijgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Volgens de natuur leven? Geen condooms meer voor elite. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: gewoon ouderwets het kind eruitstompen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Begin dan ALS-JE-BLIEFT met je computer weg te gooien! Hoeven wij je geblaat ook niet meer aan te horen! Zenial |
|
quote: Techniek kan ook schadelijk zijn ja, maar het gedrag van mensen is nog altijd redelijk hetzelfde gebleven(behalve dat we sissies zijn geworden). We doen teveel alsof we niets met de natuur te maken hebben, net alsof we zo extreem verschillen van dieren. Maar omdat we niet meer zoveel zorgen maken om eten hebben we tijd over om over dingen te denken en dat maakt ons sociaal. Als je bij andere dieren de zorgen over eten wegneemt worden ze ook socialer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Mooi dan kom ik je morgen kapotschoppen, survival of the fittest |
|
quote: Hoelaat spreken we af? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:when the moon rises |
|
misschien herken je me dan niet, want dan ben ik veel behaarder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Zowaar steun ik Jenje het moet nie veel gekker worden hier "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:holy shit ... |
|
quote: Gaatje goed opgemerkt. Maar nee, dat bedoelde ik dus niet. |
|
Dus alleen 1 man en 1 vrouw samen mogen van jou? Wete je zeker dat je niet 300 jaar te laat geboren bent? |
|
quote: Ik snap niet waarom iedereen dat zegt. Ik steek voedsel in m'n mond, en ik schijt uit m'n kont. En dat deden ze 2000 jaar geleden ook, ben ik daarom ouderwets ? Waarom moeten persé alle tradities overboord gegooid worden ? Omdat het nu 2003 is ? |
|
quote:Nee je hebt denkbeelden die door de veranderende maatschappij gewoon weg achterhaald zijn. Er zijn zo veel 1-ouder-gezinnen en dat gaat soms beter dan 2-ouder-gezinnen. Het gaat er helemaal niet om of er 1 of 2 mensen zijn die opvoeden en of ze homo of hetero zijn. Lees de post maar eens die Phriair quote. Volgens jou is homofiliteit slecht, scheiden slecht en ongehuwd een kind krijgen slecht. Dat zijn denkbeelden die rechtstreeks uit de bijbel stammen, beelden die leiden tot echtparen die bij elkaar blijven 'om de kinderen', die leiden tot echtparen die kinderen nemen 'omdat het zo hoort', en dat mensen die kinderen tig keer beter op zouden voeden dan dat kuddevolk die worden weggestopt. Ik weet niet hoe jij je denkbeelden onderbouwt, maar ik volgens mij haal je ze uit je (vermoedelijk) zwar christelijke opvoeding. |
|
quote: Nee, ik heb denkbeelden die in de huidige maatschappij niet populair zijn. Maar dat zal me worst wezen. Ik denk voor mezelf, en of het resultaat daarvan modern is of niet, of aanvaardbaar of niet, dat is mijn probleem niet. quote: soms wel ja quote: dat is zijn mening, niet de mijne quote: Heb ik nooit beweerd, ik denk gewoon dat ze niet optimaal zijn voor de ontwikkeling van een kinds persoonlijkheid. quote: Ik zou het niet weten, ik lees de bijbel niet. Ik weet wel dat veel hetero's idd beter nooit kinderen hadden gezorgd, en ik vind dat hier een soort controle op moet komen. Maar ja, dan belemmer ik de vrijheid van anderen, en dan ben ik weer extreem-rechts. (wie houd er zich nu vast aan ouderwetsheden). quote: Ik heb geen zwaar-christelijke opvoeding gehad. En het christendom dat in mijn opvoeding is geraakt weiger ik te aanvaarden. Ik onderbouw mijn denkbeelden door zelf over dingen na te denken, en over dingen die mij interesseren te lezen. De resultaten hiervan zijn natuurlijk heel anders dan de " t 'is 2003, alles mag, en dit is populair dus het is goed" methode die velen gebruiken. |
|
De regel "alles mag want het is 2003" is ook beroerd, maar jij gaat weer te ver. Ik denk dat in principe iedereen kinderen mag hebben/krijgen. Ik vind wel dat de (liefst sociale) controle op de opvoeding strenger moet worden. En dan niet meteen bij een kleine tik een kind weghalen, wel goed kijken wat er gebeurt. Zolang duidelijk is dat het kind liefde, eten en een dak boven zijn/haar hoofd krijgt, dan is er mijns inziens weinig mis. Het is een lastige situatie, als iemand kinderen krijgt en die bakt er niks van dan is dat kind toch getekend voor het leven, homo, hetero, samenwonend of alleenstaand. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |