|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als jij dat wilt |
|
quote: |
|
TJOKKKEFFFFFFFOOLL SLAYERRRR |
|
quote: Volgens mij ben jij in het geheim de zoon van ons aller vriend JP of niet? Je klinkt wel als hem... Tjeziz wat een bekrompenheid... Het idee dat mensen niet in staat zijn kinderen op te voeden gewoon omdat ze toevallig op personen van dezelfde sekse vallen is absurd!! Dit is het soort gedachtengoed wat voortkomt uit bloemkooloren-gemeenschappen in westzeeland of zo... Homoseksualiteit is geen ziekte, geen afwijking, geen vreemde buitenaardse infectie die ons aller homofobe mensen komt beangstigen, het is iets dat al ouder is dan de twintigste eeuw, en het wordt godverdomme eens tijd dat mensen van die achterlijke traditionele waarden en normen indoctrinatie afkomen want zo zal een kind van homoseksuele ouders altijd moeten vechten tegen onbegrip en in frustratie moeten opboksen tegen vooroordelen en pesterijen. Het zijn mensen met visies als dit die het de kinderen moeilijk maken, niet hun ouders!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: |
|
quote: Eens. En bestaat inderdaad al langer dan vandaag, het wordt ook beschreven als je bijv. Plato leest. Maar het is denk ik niet juist om te zeggen dat homo- en heteroseksuele relatie vormen exact hetzelfde zijn, alsof man en vrouw uitwisselbaar zijn zonder waarneembaar verschil. Man en vrouw zijn verschillend! Vive la differance! The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
quote:In mijn geval valt het ook nog niet mee... Mwrauwr. But seriously, wat en gemekker de laatste 4 pagina's zeg. Weet je wat? Ik ga daar nu lekker helemaal niet op reageren. Touché, pussycat! |
|
quote: Zeg Stormkraai (...) mensen hebben ook nog nooit een zwaar tekort van 'het andere geslacht' gehad. Al moet ik zeggen dat metalheads voor het overgrote deel kerels zijn en een verrassend groot deel daarvan weer homeau is, dus wie weet zien wij hier datzelfde proces zich voltrekken? |
|
Homosexualiteit komt ook bij dieren voor. Ook in de natuur zijn er dieren die op hun eigen sexe vallen. En dat hoeven niet eens dieren te zijn die zich ombouwen. Homosexualiteit is iets dat er altijd al geweest is en altijd zal blijven. Ik heb geen last van homo's, alleen van mensen die iets tegen homo's hebben. En nee ik ben geen homo. TotZiens |
|
quote: Kan je dat uitleggen? Wordt je gepest door mensen die iets tegen homo's hebben? Denken ze dat je homo bent? Of is er een soort pestilente invloed die van ze uitgaat waardoor jij last van ze hebt? |
|
|
|
Hmm, soieso denken mensen indeed dat ik homo ben. lekker belangrijk. En daarbij heb ik ook nog homofiele vrienden. Okeeje gasten. Vandaar. TotZiens |
|
AHA, BETRAPT !!!!! Wha ha ha. Nu heb ik ook iemand in m'n vriendenkring die homo is, maar verder heb ik geen last van mensen die iets tegen homo's hebben. Ik weet niet waarom... Hmmm.... merkwaardig . |
|
Nou gedraag ik me ook wel een beetje xpress zo. Weet ook niet waarom. TotZiens |
|
Oh, dus je lokt het gewoon uit? Kijk, dat is al heel wat duidelijker . |
|
Proost. En toch heb ik een hekel aan mensen die homo's veroordelen. TotZiens |
|
Ja maar WAAROM DAN?? Sorry dat ik doorzaag, maar ik snap zoiets gewoon niet. Jij hebt dus direct een hekel aan iemand, omdat diegene een andere opvatting huldigt dan de jouwe? Als jij het met iemand oneens bent, word je meteen vijandig? O.i.d.? |
|
Ik wordt soieso nooit vijandig. Maar ik voel me behoorlijk aangevallen op het moment dat ik homo genoemd wordt. Vooral op de hatelijke manier waarom dat meestal gebeurd. Is nog nooit iemand naar me toegekomen met de opmerking "hey volgens mij ben je homo" wat al een stuk aardiger klinkt. En ja, anders denken mag best. Maar sociaal denken heeft toch mijn voorkeur. Ik heb nog nooit iemand veroordeelt op zijn uiterlijk. Ieder zijn smaak. Maar racisme en discriminatie vind ik niet okk. TotZiens |
|
[quote]Op 17 juni 2003 17:31 schreef Lies het volgende: Schatje, bij een "gewone vent" werkt de penis ook niet altijd hoor. Dan doe je waarschijnlijk iets niet goed. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
|
|
quote: En ik doe nog zo m'n best! [edit]Leer 'ns quoten jong[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 18-06-2003 10:02] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Heb je al lingerie geprobeert ofzo, of vieze spelletjes ofzo ? |
|
Nee, ik doe niet aan lingerie en ondergoed e.d. Geeft me zo'n beklemmend gevoel. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Tja, dan moet je niet klagen dat je vriend z'n leuter niet de lucht in krijgt he. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |