|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ik weet niet in hoeverre ik dat geloof. Jij kent toevallig 2 homeaux, ik zie niet hoe jij daarom beter kan oordelen over het onderwerp. Maar goed, verder heb ik mijn mening over dit onderwerp nog niet gegeven, en dat ga ik ook niet doen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik denk dat je even mn punt mist, maar goed |
|
Het kan heel goed gaan. Homo's die kinderen opvoeden. Ik heb er het volste vertrouwen in, vaak beter als Hetero's die kinderen opvoeden. Want daar zitten een hoop slechte voorbeelden tussen volgens mij. Maar ik vraag me af hoe het kind het later op school krijgt. Er zijn nog steeds veel mensen tegen homo's. Verder vind ik het prima. En ook homo's kunnen hun kinderen verkeerd opvoeden. Maar ik gok dat die kans kleiner is. Ze zullen hun best doen, ze moeten zich bewijzen. TotZiens |
|
quote:Ik denk ook niet dat zo'n kind in een buurt als waar ik woon een leuke jeugd zal beleven... |
|
Het is juist goed als ze kinderen adopteren, vooral als het negertjes zijn! |
|
Ik denk toch dat elk kind een moeder zou moeten hebben. Moeders zijn mvg wk10 |
|
ik blijf het raar vinden dat hier mensen zijn die denken dat homo's constant sex hebben de laatste keer is ook alweer een halfjaar geleden voor mij ofzo maargoed. ik denk dat ik een geweldige vader zou zijn. |
|
quote: Daarom, je zou iedereen individueel moeten beoordelen of hij/zij een goede ouder zou vormen, of je nou homo/lesbo bent of niet |
|
homofilie is een ziekte None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Pedofilie ook, maar DAAR hoor je niemand over zeiken. |
|
moeten ze allemaal zelf weten zolang ik er maar geen last heb |
|
pedofilie is een ziekte nou goed? None of us are saints - Albert Fish |
|
ik vind het behoorlijk stuitend dat een groot deel van de 'metalheads' hier, die vaak fors ageren tegen het christendom, juist hier een ongekend stuk christen-conservatisme spuien. Aangezien mijn moeder lesbienne is heb ik vast ook oogkleppen op heh Claw |
|
quote: "Ik ken iemand die ook homo is dus ik weet het allemaal veel beter en jullie hebben allemaal oogkleppen op." Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik ken ZwaarMetaal irl |
|
Christendom is een ziekte None of us are saints - Albert Fish |
|
Wat maakt het uit welk geslacht je geliefde is? Opvoeding draait mijns inziens niet om het geslacht van je ouders maar om wat ze het kind leren. Er zijn miljoenen voorbeelden van heteroparen die absoluut unfit zijn om kinderen op te voeden, en dat mag wel, dan mogen homo/lesbi-paren het toch ook proberen of niet dan? |
|
quote: zucht... ik heb het idee dat iemand met het Sydroom van Down nog eerder dan jij begrijpt wat ik bedoel.. je doet express alsof je niet snapt wat 'wij' bedoelen. jouw probleem. |
|
He, op zich maakt het me geen reet uit of ze nou trouwen of niet, als ze d'r gelukkig mee zijn moeten ze het vooral doen |
|
quote: t Is niet omdat je tegen het christendom bent dat je niet conservatief kan zijn. Een beetje conservatief zijn vind ik zelfs goed, want die hele "alles kan, alles mag " mentalliteit die zo populair is tegenwoordig staat me niks aan. Dat mensen homo zijn kunnen ze volgens mij zelf niet aan doen, dus als het ze gelukkig maakt: doe maar. Maar laat "normale " mensen ermee met rust. Ik wil echt niet elke twee weken geconfronteerd worden met een roze zaterdag en weet ik veel welk gay-gezeik. |
|
quote: jij bent best wel slim heh! |
|
quote: Ik snap heel goed wat jij bedoelt. Jullie denken dat jullie mening superieur is omdat jullie "ervaring" hebben. En ik trek die "ervaring" van jullie in twijfel. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: En ik heb gehoord dat jij oogkleppen op hebt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |