|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Al dat gezeik over of homo zijn goed is of slecht is. Denk eens na, je wordt verliefd op een persoonlijkheid, een karakter, eigenschappen. Niet op een geslacht. Is het dan echt zo vreemd dat je verliefd kunt worden op iemand van hetzelfde geslacht? Ik denk het niet. Kankerlul |
|
quote: Kun je dan ook verliefd worden op een kat/poes? die hebben ook een eigen karakter. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Je word WEL verliefd op een geslacht en niet alleen op karakter en dergelijke. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Het is gewoon bullshit, ik zeg niet dat ik het goedkeur maar dat ik het me best voor kan stellen. Kankerlul |
|
quote: Maar dan neem je aan dat de eigenschappen van iemand los staan van haar/zijn geslacht. Is geslacht dan alleen iets fysieks? The only measure of reality is nature. When people defy nature, whether through technology, insane religions, or misguided ideologies, they only increase the eventual suffering that will inevitably result. - Jesus |
|
Ieder mens is anders en sommige mannen hebben meer vrouwelijks in zich dan anderen, net zoals er manwijven bestaan.. Kankerlul |
|
quote: Of juist niet, je valt op de eigenschappen die voornamelijk voorkomen bij mensen van je eigen geslacht. TotZiens |
|
Wat zelfs heel vaak binnen homoseksuele relaties voorkomt is dat de twee partners juist andere eigenschappen hebben (het "butch" en "femme" idee e.d., wat niet alleen bij lesbiennes voorkomt) Dus het zal niet altijd zo zijn dat een kind bijvoorbeeld door twee personen met dezelfde eigenschappen wordt opgevoed maar juist door twee mensen die al allebei een andere rol hebben vanaf het begin van hun relatie. Ook een argument tegen de traditionele waarden rhetoriek lijkt me zo... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
de meeste van die butchen zijn soms nog mannelijker als mannen en er zijn ook onmogelijk vrouwelijke mannen... true disco chick |
|
Ik vrees dat ik de homofoben hier gelijk moet geven... de volgende stap is inderdaad trouwen met je hond quote: http://www.news.com.au/common/story_page/0,4057,6617736%255E1702,00.html |
|
LOL! Ik las het net ook en moest ook meteen aan die opmerkingen hier denken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
In India komen dat soort vreemde dingen nog wel eens vaker voor. Herinner me vaag het verhaal van een 16 jarig meisje dat door een groep mannen verkracht werd omdat haar jongere broerjte omging met een meisje uit een hogere stand of zo; om schande op de familie te brengen... maar dat heeft in feite toch niets te maken met de situatie in Europa.. |
|
quote: Ik denk het wel. Als geslacht niets met verleifd zijn te maken had, was iedereen bi. |
|
quote:Wat een onzin. Je sexuele geaardheid wordt je mee geboren. Een individu staat dus überhaupt niet stil bij het geslacht van degene op wie zij/hij verliefd wordt. Of iemand van dezelfde sexe is, maakt in die zin dus niet uit voor het verliefd worden. Touché, pussycat! |
|
quote: - Als er zoiets is als sexuele geaardheid, speelt dat dus wel mee bij het verliefd worden. Daarom worden homo's namelijk niet verliefd op meiden. - ik dacht dat sexuele geaardheid tijdens de jeugd van het individu bepaald werd, maar k kan me vergissen natuurlijk Fuck, nu zit ik weer in dit zeik-topic. k ben hier weg. |
|
quote: Vreemd, vreemd, wat is vreemd? Het is in ieder geval een fout van de natuur, dus je zou je zou het inderdaad als 'vreemd' kunnen bestempelen. |
|
quote: Fout, fout, wat is fout? Kortzichtigheid van de mens is een fout van de natuur |
|
quote: Gelukkig kun je mij geen kortzichtigheid verwijten. |
|
quote: Als je denkt dat homo-zijn een FOUT van de natuur vind toch wel hoor |
|
quote: Ik voer een objectieve discussie. Mijn uitgangspunt is het doel, het natuurlijk streven van de mens. Dat is voortplanting. Met dat gegeven in het achterhoofd kan je constateren dat homoseksualiteit een fout van de natuur is. |
|
quote: Misschien is het juist wel een teken van de natuur dat mensen homo/lesbo worden om zo de overbevolking tegen te gaan |
|
Homoseksualiteit is niet iets van de laatste tijd .. |
|
Ik heb er op zich geen problemen mee, maar het heeft toch iets onnatuurlijks... Als ik een man was, zou ik zoiets niet kunnen... Alhoewel ik het als vrouw wel heb overwogen... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Ik heb niets tegen homo's, verre van. Maar ik lach er wel graag mee en van mij mogen die darmrakkers enkel meisjes adopteren. mvg wk10 |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |