![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de here Jezus op aarde kwam waren er bij de Macedonische mensen al homeaux. ![]() |
|
Ik heb altijd gezegd dat die Macedoniers een slecht volkje waren. ![]() |
|
Ja, fucking oostblok trash...allemaal uitroeien die gasten... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Klopt, daarom zei ik het ook. Maar wel bij die 3500 jaar voor ons. En dat al die eeuwen homofilie voorkwam. Lijkt me sterk dat dat 10000 jaar geleden niet zo was. En... bij zowat alle dieren komt 't voor. Dus onnatuurlijk my ass. ![]() (ja.. dat was een woordgrapje) ![]() |
|
quote: volgens mij ben jij zelf zo'n bruinwerker ![]() None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
quote:alexander de grote was homo ![]() en abraham lincoln ook true disco chick ![]() |
|
quote: Moeten we daarom maar een homo-huwelijk gaan invoeren? Het komt voor, maar dat betekent niet dat het normaal is. Als je dat uit het oog verliest is het einde zoek... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ga jij me vertellen dat als je 2 mannetjeshonden bij een loopse teef zet, dat die een beetje elkaar in hun hol gaan neuken ? Dat lijkt me sterk hoor. ![]() |
|
quote: Weet je direct hoe hij aan zijn bijnaam kwam... De pause is ook homo, dat maakt het nog altijd geen goed idee. ![]() |
|
quote: ![]() quote: Mij ook, eigenlijk ![]() ![]() |
|
quote: Precies! Maar dus wel GELIJKE RECHTEN.. Ik zelf zie overigens niet in waarom homosexuelen zouden willen kunnen trouwen, het geregistreerd partnerschap biedt dezelfde rechten alleen dan zonder bijsmaak van het christelijk instituut dat het huwelijk toch is. De bijsmaak van een instituut dat zelf homosexualiteit veroordeelt. Ik krijg er een beetje het gevoel bij van een neger die lid wordt van de KKK ofzo. Maar, gelijke rechten voor iedereen, hetero's kunnen trouwen dus homo's ook. Simpol. ![]() |
|
En wat is daarna de volgende stap ? Dat je over 25 jaar met je hond of kat kan trouwen ? Klinkt nu misschien debiel, maar let maar op... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
dude... dat is echt met afstand de FUKKING DOMSTE POST die ik hier de laatste paar weken gezien heb ![]() ![]() ![]() Jij stond zeker niet vooraan toen de hersens uitgedeeld werden? ![]() ![]() |
|
- Het huwelijk is geen christelijke instelling, het bestond al duizenden jaren voor het christendom werd uitgevonden. - Ahja, interessant aspect. Onze eend dekt soms een kip, en onze hond soms mijn been => sex met een ander soort. Is het daarom ook normaal en aanvaardbaar als een mens met een schaap of een paard wil neuken ? En vind je dat die daar dan ook mee mag trouwen ? ![]() |
|
Valt niet te vergelijken. Het gaat hier over twee willende, toestemmende partijen. Een kat/hond/whatever beest kan niet toestemmen zijn/haar leven te delen met iemand, dus kan die ook niet trouwen... [Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 17-06-2003 14:34] ![]() |
|
quote: Homo's kunnen toch ook trouwen? Iedere man kan met iedere vrouw trouwen. Dus iedereen heeft gelijke rechten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Tnx dude !!! Nee, I was hired for my looks zogezegd... oh en trouwens even tussen ons "fukking schrijf je als fucking" zo slim was jij dus wel merk ik... ![]() You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! ![]() |
|
quote: Maar vrijblijvende sex mag wel zolang het schaap niet gaat lopen zeker? ![]() |
|
Moeilijk onderwerp. Heeft op zich al niet veel meer met homohuwelijk te maken... Ander topic misschien? ![]() |
|
quote: Laten we dat vooral niet doen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Waarom ? kan je niet gewoon toegeven dat sex met dieren ziekelijk is ? Of ben ik te conservatief, en moet dat allemaal maar kunnen ? ![]() |
|
quote: ![]() Dat wist ik helemaal niet ![]() quote: STFU! ![]() ![]() |
|
Oh nee, ik kan toegeven dat het ziekelijk is. Is ook zo. ![]() |
|
Ik ben voor het homohuwelijk.Als 2 mensen van elkaar houden zal het me een zorg zijn van welk geslacht ze zijn. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |