|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Touché, pussycat! |
|
quote: Dat is dan wel weer een goed argument, daar kan ik niks tegen in brengen. |
|
Tot ziens. En een prettige dag nog. Touché, pussycat! |
|
quote: joe, gij ook. |
|
quote: Ga maar es een tijdje in Afganistan wonen, lijkt me wel wat voor jou dan |
|
quote: TotZiens |
|
Of laat de mensen die het hier allemaal zo verwerpelijk vinden eens met goede argumentatie komen. Touché, pussycat! |
|
quote: Dat is eigenlijk wel grappig. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Enforcer... Ik zie nog steeds niet wat het homohuwelijk heeft te maken met het mogelijk te tolerant zijn van nederland, het is gewoon een gebruik wat traditioneel gebruikt worden als een bevestiging van de liefde van twee mensen voor elkaar. Twee mensen die elkaar de liefde verklaren en dat volledig uit vrije wil doen is iets verkeerds? gaat wel erg ver "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
|
quote: die eerste is wel grappig, maar wat heeft dat met homohuwelijken te maken |
|
quote: Als Snaack nu met Morke ging trouwen. Komen er in ieder geval geen kinderen Stel je voor kind met kale plek en een op plak baard en zonder Mindy geile poes. |
|
Die tweede gaat wel degelijk over homo sexualiteit. |
|
quote:Als in: je snapt er weer eens geen hout van.. Punt 1: Dit topic gaat over homo-HUWELIJKEN en niet over homosexualiteit Punt 2: Als kerel zijnde kun je ook een vrouw anaal nemen.. Anale sex is niet iest wat per definitie alleen de homo's toebehoort.. |
|
Hmm, het topic onderwerp is min of meer overgegaan in Homo's en kinderen adopteren (was het daar niet mee begonnen). TotZiens |
|
Ik weet dat het over homohuwelijken gaat. Alleen, het is een onderwerp wat allang uitgesproken moet zijn vanwege het feit dat homo's gewoon geaccepteerd moeten worden zonder dat hele gedoe over "het doen in de anus". Iedereen gelijk. En neem een biertje Het gedoe over dat homosexualiteit een ziekt zou zijn, is ook beneden peil. Ik zag ook geen horde mensen in een homo transformeren toen ze op Pim Fortuyn stemde. Een belachelijke veronderstelling. |
|
quote: dank je |
|
quote: Daar ging het dus niet om. Dat je met homosexuele sex niet kan voortplanten, is niet een mening maar een feit. Je punt was dat het homohuwelijk niet hoort, omdat "homosex" niet natuurlijk zou zijn, aangezien je je er niet mee kan voortplanten. quote: Een verklaring die kant noch wal raakte, waar ik vervolgens tegenargumenten tegen heb aangedregen. Die wilde/kon jij niet ontkrachten. quote: Maak je geen zorgen. Ik kan het van jou vele malen beter hebben dan van iemand die bij zijn volle verstand is. Ik zou verder willen voorstellen deze discussie in het daarvoor bestemde topic voort te zetten, als je daar "behoefte" aan hebt, "natuurlijk." [edit]hier, dus[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 29-11-2003 16:08] Touché, pussycat! |
|
Stop eraan, you're killing me |
|
Homo's ok zolang ik er maar niet achter kom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ach, waarom niet? Had mijne vent een spleetje gehad, was ik ook lesbisch. Als je van iemand houdt, en je wilt er de rest van je leven mee doorbrengen..en kindjes hebben. wat doet de sexe ertoe??? Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Dat is tot nu toe alleen de gouveneur van Californië gelukt Veel mensen verwarren vriendschap en verliefdheid. En ik vind het ranzig als ik... laat ik er maar niet over beginnen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ben volledig hetero eh....ma ge had nooit kunnen weten. Alhoewel, geef mij toch maar nen echte vent...mmmmmmm Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
doe mij maar een leuk meisje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |