![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eenoudergezinnen hebben altijd bestaan. Ze hebben wel in een andere vorm en door andere oorzaken bestaan maar ze hebben altijd bestaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Denk je dat die kinderen uit éénoudergezinnen niet gelukkiger zouden zijn moesten beide ouders beschikaar zijn ? ![]() |
|
quote:Dus als het er al is dan is het niet erg? Homofiliteit bestaat denk ik net zo lang .. ![]() |
|
quote: Hoe kan je nu in een tijd van tienerzwangerschappen en te grote arme gezinnen nog discussiëren over een oprechte kinderwens van een liefdevol koppeltje? Hoe kan je nu discussiëren over een klassiek rollenpatroon in een maatschappij waar vrouwen pas hun fundamentele rechten aan't verwerven zijn? Dat heeft zelfs niks met progressief zijn te maken, da's gewoon naar de realiteit kijken. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Nee, ik ken genoeg mensen die blij waren toen hun ouders gingen scheiden, en door 1 ouder opgevoed werden. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Jij reageerde hierop: quote: Dit is niet vernaderd en heeft niks met kinderwens e.d. te maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Tja het ging toch over adoptie door homo's, maar als je mijn argumenten gaat ontwijken.. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: En zouden die kinderen niet gelukkiger zijn in een stabiele gezinssituatie dan in de huidige ? quote: Die twee dingen staan volkomen los van elkaar. quote: Vrouwen pas hun rechten aan het verwerven zijn ? woon jij in Afghanistan ? Wat heef tmet naar de realiteit kijken te maken met het accepteren van een effectief rollenpatroon ? ![]() |
|
quote: over ontwijken gesproken, heb je al een modernere psychologische theorie gevonden ? ![]() |
|
Ik ben er absoluut op tegen dat homo's kunnen trouwen en al helemaal dat ze kinderen gaan opvoeden, dat is gewoon onjuist en zielig voor dat kind IMO, want vriendjes of vriendinnetjes zal het niet snel krijgen en waarschijnlijk later in het leven zijn/haar 'vaders' of 'moeders' daarom gaan haten. Ik vind het pure egoïstische 'kijk ons nu eens nette en sociaal aangepaste homo's zijn'-onzin. Terwijl er niet gedacht word aan het kind. Sommige dingen horen gewoon niet en dat heeft niks met christelijke moraal te maken maar met natuurwetten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Ik vind dat nerds ook geen kinderen mogen krijgen. Die nerd-kinderen zullen ook geen vriendjes krijgen en worden veel gepest. Lelijke mensen mogen ook geen kinderen krijgen want lelijke kinderen krijgen ook geen vrienden. En domme mensen mogen ook geen kinderen krijgen want die kinderen zullen waarschijnlijk andere kinderen gaan pesten en da's ook weer zielig. Zenial ![]() |
|
quote: Dan worden er geen nieuwe kinderen meer geboren... ![]() |
|
quote: Gelijk een einde aan de overbevolking, Zenial for President. ![]() Maar je antwoord sloeg eigenlijk nergens op, Zenial. Post liever waarom het homo-huwelijk wel moet kunnen in jouw ogen en waarom ze wel kinderen zouden moeten kunnen adopteren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: ![]() quote: Homo-huwelijk: Huwelijk betekent niks IMO dus als ze willen waarom niet? Als twee samenwonende homo's getrouwd zijn veranderd er verder weinig voor de buitenwereld. Kinderen adopteren: Je zegt dat je dat niet vind kunnen omdat het kind geen vriendjes of vriendinnetjes zal krijgen? Snap ik niet helemaal. Natuurlijk zal het homo-kind een beetje een outsider zijn. Maar met hem duizenden anderen. Kan ie mooi vrienden worden met de computernerdjes, lelijke kinderen en anderen die veel gepest worden. Ik denk niet dat homo's per definitie slechtere ouders zijn dan hetero's. Kijk als ze het doen om sociaal geaccepteerd te worden dan is het een slechte zaak maar als twee mannen elkaar erg lief vinden en graag kinderen willen opvoeden dan waarom niet? Zenial ![]() |
|
quote: Laat ze dan maar lekker in een chreche werken. Een kind hoort een vader en een moeder te hebben, dat is natuurlijk. Ik zeg niet dat alle hetero's goede ouders zijn, maar daarom moet de slechte hetero paren gecastreerd worden. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: hehehe en dan was jij er ook niet geweest ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Ik denk dat een gezinssituatie stabieler te noemen is als het een éénouder gezin is waar rust heerst dan een twee-ouder gezin waar vader en moeder constant ruzie hebben.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Ik weet het. Maar met me vader vermaak ik me nu wel prima ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Niet iedereen heeft ruzie hoor ![]() En een beetje ruzie hoort nou eenmaal bij de opvoeding want daardoor kweek je een beetje eelt op je ziel en leer je wat slecht is ![]() Trouwens 1 ouder is wel leuk voor het kind maar de ouder moet ook werken en een levn hebben dat is een stuk moeilijker al sta je er in je 1tje voor. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-12-2003 17:46] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Als homoparen een kinderwens hebben dan hebben ze er in ieder geval al erg goed over nagedacht, aangezien ze zelf ook verdomd goed weten dat dat kind het zwaarder zal krijgen dan een kind uit een heteropaar. Dat is soms nog maar de vraag bij heteroparen, daar heb je de achterlijke denkwijze dat kinderen 'erbij horen'. Laatst bij Jambers een belgisch lesbisch paar gezien met 2 kinderen, die twee vrouwen gingen erg goed om met die kinderen, kinderen waren slim, waren welgemanierd en ze hadden VEEL vriendjes en vriendinnetjes, en waarom? Juist omdat dat lesbisch paar veel meer tijd besteedt aan de kinderen en aan hoe ze die kinderen opvoeden. ![]() |
|
Mja ik denk gewoon dat homo's net als hetero's goede of slechte ouders kunnen zijn. Maar als je het adopteren van kinderen door homo's gaat verbieden dan geef je ze niet eens de kans om te laten zien dat ze ook goede ouders kunnen zijn. Zenial ![]() |
|
quote: Klopt, maar ouders die gaan scheiden doen dat vaak wel omdat ze ruzie hebben..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: idd p.s. homofobie is voor latente homo's ![]() Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
quote: En ik herhaal nog eens: en toch zou het NOG beter zijn om in een twee-ouder gezin te wonen waar rust heerst. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |