quote:
Op 7 februari 2004 11:43 schreef Jenje het volgende:
En Helena heeft bij Trail of Tears 2 prut-cd's afgeleverd. Ik denk dat jij bevooroordeeld bent omdat je Mark persoonlijk kent, en het is jammer dat je dan gewoon een goede muzikant de grond in boort op basis van uitspraken van een ander.
J.A.M.M.E.R.. Ik ken wel meer mensen persoonlijk maar dat heeft er geen enkele invloed op hoe ik zo'n persoon zijn/haar muzikale prestaties tegen het licht hou. Persoonlijk ben ik van mening dat die 2 platen van ToT meer dan behoorlijk waren en het demomateriaal wat ik van Imperia heb daar nog niet eens in de buurt komt.. Over het materiaal wat op de CD komt, kan ik niks zeggen maar ik zou het heel frappant vinden als het ineens met zulke sprongen vooruit gegaan zou zijn dat het met zowel AF als Epica compleet de vloer aanveegt (wellicht dat je tot deze uitspraak gekomen bent vanwege juist jouw aversie t.o.v. Mark misschien?)...
quote:
En waarom zou een nieuwe band AF en Epica niet er vierkant uit kunnen spelen?
Dat zou zeker goed kunnen maar zoals ik al zei, heb ik daar gezien het demomateriaal mijn bedenkingen bij...
quote:
Muzikanten uit Imperia zijn nou niet mensen met weinig ervaring en talent, ik denk ook niet dat CBI gaat investeren in een de zoveelste AF-cloon, en Henri Sattler lijkt mij niet de figuur om dat soort muziek te kunnen maken. En inderdaad, ze hebben er iets verdomd goeds van gemaakt, iets met een eigen gezicht en stijl, en dat kom je in het "genre" niet tegen.
Ik laat me graag verrassen dus kom maar op met dat spul.. Alleen kom ik bij jou toch ook veel parallellen tegen met Mindview-chef Peter die alle scepsis t.o.v. Arachnica voorafgaande aan het MV-fest ook als een bezetene begon te weerleggen omdat hij als een van de weinigen het nieuwe materiaal al gehoord had terwijl de rest van de mensen het moest doen met niet al te beste demotracks..
Nogmaals: erg fijn voor je dat Imperia zo goed is maar ik dacht toch echt dat dit topic over AF en Epica ging maar jij vond het blijkbaar nodig om beide bands voor de zoveelste keer de grond in te boren en een wit voetje (hoeveel heb je er ondertussen al?) bij Helena te halen.. Dat weten we nu onderhand als wel hoor.. Je valt hopeloos in Herhaling..