|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ow... da's me nou helemaal niet opgevallen... Was ergens anders op gefocust zeg maar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
quote:op de ondergoed van Simone??? Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Zie je wel; goeie show Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Epica |
|
ik moest 20 december ll. invallen voor Ad (gitarist), en kmoet zeggen: zo "statisch" gaat het er helemaal niet aan toe hoor op het podium! Heb ferm met mijn haartjes gewapperd! |
|
Met behulp van een ventilator ?? |
|
LOL |
|
quote: 20 december,was dat in ojc walhalla in sevenum? .. |
|
heb ze eens beluisterd . ehm... vind ik er eigenlijk van. Saaie en langdradige kut muziek Maar ach, ieder z'n ding he... |
|
quote: Welke, Epica of After Forever? |
|
Beide. Maar ik ben dan ook een kortzichtige grindcore freak |
|
Mag ik ook kiezen voor beide? Dan ga ik voor beide [Dit bericht is gewijzigd door Meester op 12-04-2004 20:13] |
|
quote: Van mij wel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Bij beide bands val ik in slaap, en nee, dat is niet positief... Waag eens een dansje! |
|
quote:Das handig, jij hoeft dus nooit last te hebben van slapeloze nachten. |
|
quote: In mijn geval is dat geen eerlijke maatstaf want ik zet altijd muziek op als ik naar bed ga en ik kan in principe overal bij in slaap vallen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Mwa, ik ben blij dat ik van geen van beide bands cd's thuis heb liggen, dat vind ik ze niet waard... Waag eens een dansje! |
|
quote: Erg leuk grietje. En trouwens dat Paaspop leek me erg leuk om heen te gaan jammer genoeg kwam ik er te laat achter Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Gezien op Randrock, erg leuk, kreeg weer het Nightwish gevoel. |
|
Euhm wie Epica of AF? |
|
Epica |
|
Beide bands komen hier uit het dorp, maar kunnen me niet veel boeien. Een nummer van AF vind ik wel lekker klinken: No control |
|
Allebei niet |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |