![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ow... da's me nou helemaal niet opgevallen... Was ergens anders op gefocust zeg maar... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote:op de ondergoed van Simone??? ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Zie je wel; goeie show ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Epica ![]() ![]() ![]() |
|
ik moest 20 december ll. invallen voor Ad (gitarist), en kmoet zeggen: zo "statisch" gaat het er helemaal niet aan toe hoor op het podium! Heb ferm met mijn haartjes gewapperd! ![]() ![]() |
|
Met behulp van een ventilator ?? ![]() ![]() |
|
LOL ![]() |
|
quote: 20 december,was dat in ojc walhalla in sevenum? .. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Welke, Epica of After Forever? ![]() |
|
Beide. Maar ik ben dan ook een kortzichtige grindcore freak ![]() ![]() |
|
Mag ik ook kiezen voor beide? Dan ga ik voor beide [Dit bericht is gewijzigd door Meester op 12-04-2004 20:13] ![]() |
|
quote: Van mij wel... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Bij beide bands val ik in slaap, en nee, dat is niet positief... Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote:Das handig, jij hoeft dus nooit last te hebben van slapeloze nachten. ![]() |
|
quote: In mijn geval is dat geen eerlijke maatstaf want ik zet altijd muziek op als ik naar bed ga en ik kan in principe overal bij in slaap vallen... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Mwa, ik ben blij dat ik van geen van beide bands cd's thuis heb liggen, dat vind ik ze niet waard... Waag eens een dansje! ![]() |
|
quote: Erg leuk grietje. En trouwens dat Paaspop leek me erg leuk om heen te gaan jammer genoeg kwam ik er te laat achter ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Gezien op Randrock, erg leuk, kreeg weer het Nightwish gevoel. ![]() |
|
Euhm wie Epica of AF? ![]() |
|
Epica ![]() |
|
Beide bands komen hier uit het dorp, maar kunnen me niet veel boeien. Een nummer van AF vind ik wel lekker klinken: No control ![]() |
|
Allebei niet ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |